Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vera's eetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 171, 172, 173 ... 195, 196, 197  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ahmose
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Ziet er smakelijk uit Vera Lach

Zal best wel wennen zijn nu je weer langzaamaan koolhydraten gaat toevoegen. Hoe reageer je daar op dit moment op?
Lijkt me toch best wel griezelig omdat je bij iets teveel tenslotte hondsberoerd kan worden

Ik wens je een smakelijke week toe!

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2012 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Simoontje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ziet er goed uit Vera.

Ik ben ook al een hele tijd bezig met Cohen.
Sinds 16 juni 2009.

Heb ooit redelijk mijn streef bereikt.
Maar mijn lichaam is volgens mij helemaal van slag van het Cohennen.
Het lukt me niet om af te vallen...
Zodra ik kH eet (in het weekend eens brood/broodjes) krijg ik een ontzettend dikke opgezette/gezwollende buik en ik heb er ontzettend last van. Verder kan ik binnen 1 a 2 dagen tussen de 2 a 4kg aankomen.
Ik ben er helemaal verdrietig van.
Weet niet precies wat ik moet.
De ene keer denk ik gewoon verder met cohen.
De andere keer denk ik gewoon kH arm met Dr. Frank en de andere keer denk ik weer "gezond" eten.
Wordt er helemaal gek van.
Wil ook gewoon weer lekker en goed in mijn vel zitten.

Weet jij wat ik het beste kan doen?

Net toen de rups verzuchtte, dat z'n leven voorbij was, werd hij plots wakker als 'n schitterende vlinder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2012 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Nolly

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Het lijkt wel dat de Cohenners die hun streef (bijna) hebben gehaald en evt de HV in zijn gegaan, dat die later toch weer wat aankomen en dat bij een 2e poging van Cohen het toch niet meer zo goed lukt als de eerste keer. (ook ik Rollende ogen )

Ik heb de zomerperiode Cohen aan de wilgen gehangen. Ben nu zo'n 6kilo aangekomen (heb dan ook alles gegeten en gedronken en gesnoept wat beslist niet mocht).
Nu sinds vorige week toch maar weer aan de Cohen. Hopen dat het toch weer lukt.

Maar ik hou jou P.I.N.K. draadje in de gaten. Altijd fijn om een alternatief te hebben. Succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 10:20    
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Daar ben ik weer.
Uiteindelijk was de P.I.N.K. methode niet geschikt voor me.
Je moet hier dagelijks een half uur bij sporten volgens de video's die er bij horen.
Ik had er zin in, maar ben 'door mijn rug gegaan ' in juli vorig jaar.
(niet van de oefeningen, daar was ik nog niet mee begonnen)
Het werd een slepende zaak met mijn rug, pas 2 weken geleden heb ik de MRI uitslag gekregen. Artrose in de onderste 3 wervels.

Mijn gewicht heb ik redelijk onder controle gehouden, toch zo veel mogelijk koolhydraatarm volgens de Cohen stabilisatie tips.

2 x per jaar doe ik nu een 'reset' met het Cohen dieet.
Na een maand of 5 - 6 ben ik steeds zo'n 3 kg zwaarder en dan doe ik de reset van 2-4 weken met aansluitend de stabilisatie en ik kan er weer een aantal maanden tegenaan.
Dan eet ik weer gewoon brood en drink een wijntje en snoep heus wel wat. Het vliegt er niet aan, maar heel langzaam wel dus....

Vandaag is het weer zo ver, mijn grens ligt rond de 62 kg en dan moet ik er toch echt aan geloven.

Dag 1 (vandaag)
Ontbijt: 2 crackers + omelet van 1 ei met 85 gram tomaat.
Lunch: 200 ml magere yoghurt + 1 appel uit de magnetron, 1 cracker.
Diner: Pizza van 3 crackers (ja, 1 te veel) met 1 tomaat en 115 gram tonijn met kruiden.
2 liter water/thee
1 appel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 21:21    
Vrouw Weeggegevens   Roeltje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: cure4life

Reageer met quote
he vera welkom terug dan maar. Goed om te lezen hoe jij het redt om op gewicht te blijven. Klinkt alsof het goed te doen is

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 21:42    
Vrouw Weeggegevens   mel0975

Reageer met quote
Welkom terug!

Ik ben ook vanaf vandaag weer terug op het forum en moet zeggen kan wel een steuntje in de rug gebruiken..
Ik weet dat dit goed werkt, maar die koolhydratenmonstertjes hadden weer de laatste tijd de overhand.
Succes met je reset en ik doe mee..

groetjes Mel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 10:28    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vera schreef:
Daar ben ik weer.
Je moet hier dagelijks een half uur bij sporten volgens de video's die er bij horen.
Het werd een slepende zaak met mijn rug, pas 2 weken geleden heb ik de MRI uitslag gekregen. Artrose in de onderste 3 wervels.

Fijn dat je er weer bent ik heb je dieet aangepast, artrose is niet leuk ik heb het ook en heb onlangs een nieuwe heup gekregen omdat die versleten was door de artrose.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 10:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
mel0975 schreef:
Welkom terug!

Ik ben ook vanaf vandaag weer terug op het forum en moet zeggen kan wel een steuntje in de rug gebruiken..
Ik weet dat dit goed werkt, maar die koolhydratenmonstertjes hadden weer de laatste tijd de overhand.
Succes met je reset en ik doe mee..

groetjes Mel

Ha Mel, wat gezellig, samen in de reset Erg blij
Succes!
Groetjes,
Vera
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2013 0:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen schreef:
Vera schreef:
Daar ben ik weer.

Fijn dat je er weer bent ik heb je dieet aangepast, artrose is niet leuk ik heb het ook en heb onlangs een nieuwe heup gekregen omdat die versleten was door de artrose.

Ha Ellen,
ja, ik zoek weer de steun van het forum, alleen is maar alleen.
Joh, dat is heftig, een nieuwe heup, maar fijn dat het mogelijk is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2013 0:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Menu dag 2 (3 april)

O: Yoghurt met appel uit de magnetron met verkruimeld fjordje.
L: Soep van 120 gram wortel (wortel mag eigenlijk niet, maar ik maak even op wat nog in de ijskast ligt aan groentes) en 60 gram slankie smeerkaas op 2 crackers.
D: "Pizza" van 3 crackers (mag er maar 2) met 30 gram mozzarella en 40 gram gerookte zalm ( mag geen zalm, maar heb ik eigenlijk altijd gegeten in mijn afvalperiode, en je mag in de beginfase ook nog geen eiwitten mengen) met 120 gram tomaat, olijfjes en kappertjes.
Tussendoor: 1 liter water, 1 liter thee, 2 x koffie, 1 appel

Menu dag 3 (4 april)
O: zelfde als gisteren.
L: Pizza van 2 crackers(beetje ingesmeerd met olijfolie met 60 gram mozzerella en 95 gram groente(courgette, tomaat en lenteui) in de oven. 10 min in de oven op 220 graden.
D: stampotje van knolselderij en wortel (120 gram) 15 minuten koken met kruiden, afgieten en staafmixer er op.
2 crackers met 60 gram slankie smeerkaas.
Toe 1 cracker met appel uit de oven.
T: 1 1/2 liter water, 1 liter kruidenthee, 2 koffie, 6 suikervrije kauwgom (mag er 5 per dag)
1 peer (te veel).

Foto is gemaakt op 2e paasdag 1 april 2013, tijdens het paasdiner, wat redelijk Cohen proof was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2013 0:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 171, 172, 173 ... 195, 196, 197  Volgende
Pagina 172 van 197