Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarische naar de zomer toe

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Euhm... ik moet even nadenken hoor, haha.
Rookworst met mosterd op een broodje, braadworst met zuurkool op een broodje en knakworst (maar dan die dikke, niet die dunne goedkope) inderdaad ook met zuurkool òf mosterd òf currysaus. Oeh, en (hier aan de Duitse grens) curry-wurst = een witvlees worstje in een saus van curry, vaak met een hardbroodje ernaast: broodje in de ene hand, vork met een stukje worst in de andere hand, om en om afbijten. Echt superlekker. Bij ons Volksfeest staat er een Duits kraampje die dat verkoopt. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2021 8:18    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Maar dit is mijn Achterhoekse ervaring hoor, vast niet representatief voor alle Nederlanders. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2021 8:19    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Lachen

We gaan straks in elk geval worst (veggie) eten Lachen
Twee broodjes, 1 worst (moet een beetje dieetproof blijven). Dus ik ga er zeker eentje met mosterd maken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2021 10:12    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Brood met knackworstjes, dat vind ik vakantie eten; gauw klaar en geen afwas bijna. Lachen Ga ik in de vakantie zeker een keer eten. Uitlachen

Maar ik zoek dus nog ideeën voor vandaag. Bij Whis in haar boekje heb ik asperges als idee opgedaan......... als de supermarkt ze verkoopt is dat wel lekker voor mijn zoon misschien. Doe ik er voor hem een pakje goede ham bij. Voor ons alleen gekookt ei erbij. En gebakken krieltjes. Misschien een schaal sla. Daar houdt mijn jochie van, sla. Lachen

Ik was toch nog een onsje kwijt, na extra selderijzaad tabletjes en veel thee. Blij mee, begin ik mijn vakantie aankomende woensdag in elk geval met een groen hokje. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 0:37    

Reageer met quote
Gisteren aten we veggie gyros met paprika, ui en look + rijst.

En vandaag wordt het ravioli (verse pasta gevuld met gegrilde groenten) met spinazie, kerstomaatjes, sojaroom. Wat parmezaanse kaas erover. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 8:55    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hier gewoon andijviestamppot met een vegan schnitzel en wat zuur erbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 8:57    

Reageer met quote
Wij hebben Chicken tonight gegeten met 'kip' en extra verse groenten erdoor. Met zilvervlies rijst. Was een tactische keuze want niet te lang in de keuken hoeven staan telt mee als ik moet slapen overdag. Lachen Eigen twist aan gegeven met verse gember en knoflook. Zoon vond het heel lekker, heeft zitten smullen en wilde geen dessert, want hij zat vol zei hij. Erg blij

Ik heb mezelf belooft dat ik in de vakantie asperges ga eten. Want ik heb er inmiddels heel veel zin in. En dan heb ik tijd genoeg om ze te schillen, anderhalve kilo daar ben je best even mee bezig altijd. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 1:13    

Reageer met quote
Hier in de buurt is er een aspergeboerderij die geschilde asperges verkoopt. Nog nooit gekocht! Ik vind dat schillen wel iets hebben eigenlijk Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 6:30    

Reageer met quote
Whis het is ook geen naar werkje, maar het duurt wel lang altijd. Lachen

Vandaag lekker verse sperziebonen gegeten, met een gekookt aardappeltje en 'kip'filet. Het verbaast mij altijd weer hoe dat naar echte kip smaakt. Uitlachen

Mijn vakantie begint over een paar uurtjes. Maar ik blijf af en toe hier wel opduiken hoor, als de wifi mee wil werken dan toch. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 mei 2021 0:02    

Reageer met quote
Geniet van je vakantie!!!

Vanavond eten we....... asperges Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 mei 2021 5:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 6 van 11