Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarische naar de zomer toe

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
whis schreef:
Oeps, kreeg geen meldingen meer van dit sprintje Geschokt

Heb van dat veggie plak-gehakt gekocht. Niet van die korreltjes. Was nieuw in de winkel.
Heeft iemand van jullie hier al eens balletjes mee gemaakt? En bak je die dan? Weet dat moeder vroeger de "echte" gehaktballen kookte.

Soep maken! Todo!! smullen

ja, draai er gewoon ballen van. Beetje havermelk en paneermeel erbij, wat kruiden en dan goed kneden.
Vind het erg lekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 13:12    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Dank voor de tip! Ben al 30 jaar vegetariër, dus zou al niet meer weten hoe het werkte Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 13:14    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja, ik heb er al eens ballen van gedraaid, vond de smaak wat vreemd zoetig, dus misschien kun je daar een beetje rekening mee houden.
Ik heb er laatst ook de macaroni mee gemaakt, daar past het zoete wel bij: ik doe ook meestal ketjap door de macaroni. (Ik weet natuurlijk niet of alle merken dat hebben, maar die met rode biet als kleurstof bv denk ik wel.)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 22:22    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Whis mijn moeder bakte ze eerst bruin dan afblussen met een klein beetje water en dan langzaam stoven. Maar veggie gehakt hoeft natuurlijk niet zo lang te sudderen als 'gewoon' vlees.

Ik koop meestal van die kleine balletjes. Die bak ik even rondom bruin en klaar. Laat maar weten wat je ervan vond! Lach

Vandaag heb ik salade spullen mee naar het werk als lunch en een kopje soep. Dus helemaal op de gezonde toer. Geen crackers, geen brood. Eens kijken of dat wil helpen om weer wat onsjes kwijt te raken. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mei 2021 23:40    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wat goed Missy, zet hem op!

Ik had vanavond asperges. smullen
Ik las in de Boodschappen een receptje voor tagliatelle met asperges, blauwe kaas en kookroom en kreeg er zo een zin in! Erg blij Heb wel drie porties en asperges kun je volgens mij echt niet invriezen. Dus ik denk dat er morgen een portie weggeef. Om het nou meteen weer 3 dagen te eten is dan weer teveel van het goeie. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2021 21:35    

Reageer met quote
Lekker, asperges smullen Ik ben er dol op en eet het in het voorjaar zeker een paar keer. Erg blij Nu nog niet gedaan. Misschien aankomende week een keer. Lekker met een beetje witte saus en eieren. En een gebakken aardappeltje. Uitlachen

Ik heb een groen hokje. Mijn gewicht vast doorgegeven omdat ik weer naar de camping ga en daar kan ik mezelf niet wegen he. Lachen Hoop maar dat het iets warmer wil worden! Lach

Het is gisteren nasi rotmok geworden, zilvervlies rijst met rul gehakt (vega uiteraard) en champignons en paprika en nasikruiden. Lekker hoor. Ik heb het meegenomen naar het werk. Nu nog niets gegeten. Neem zo eerst maar wat van mijn studenten haver. Lach Altijd een ruime handvol mee voor de extra eiwitten die in de noten zitten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 0:39    

Reageer met quote
De balletjes waren goed gelukt. Dat maak ik nog!

Je hebt inderdaad ook van die kant-en-klaar-ballen, maar da's toch een hele andere smaak. Die steek ik trouwens altijd in de airfryer!

Gisteren ook voor het eerst Bonrill Veggie salads "Sea salad" geproefd. Aanrader!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 6:12    

Reageer met quote
Dat merk heb ik hier nog nooit gezien Whis.

Ik had 'vis' sticks vandaag. Met dopwortels en puree. Kokosyoghurt als dessert. Lekker gegeten, maar portie bescheiden gehouden.

Is koud nu, gaan maar vroeg naar bed denk ik. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 20:57    

Reageer met quote
Vandaag rode kool, puree en vega 'braadworst' geen dessert genomen want ik ben bezweken voor een paar koekjes. Rollende ogen Wat dus niet de bedoeling was, dus maar gecompenseerd op die manier............ morgen nieuwe kans op een beter eetplan. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 20:17    

Reageer met quote
Gisteren snelle lasagne gemaakt.
Pastavellen, een bokaal tomatensaus, sjalot en gemalen kaas.
Alles in de ovenschotel, hup de oven in, en klaar!
Blij dat ik geen kant-en-klare lasagne gekocht had. Dit is ook snel, weinig werk, maar 10 keer zo lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021 5:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5