Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarisch het fonkelnieuw jaar in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben ook flexanist, en vries eigenlijk ook alles in! Lachen Lachen
Van bananen (gepeld), (vegan) kaas, afbakbroodjes, kruiden als koriander, tofu en bereide sauzen of gerechten. Ik heb maar 2 lades, tis maar goed dat ik een eenpersoonshuishouden heb. Lachen

Ik was vandaag bloedprikken en kwam rond lunchtijd langs de Mac. Zolang niet gehad! Geschokt
Dus daar gingen mijn nieuwe weekpunten (vanochtend gewogen, dus vandaag start mijn nieuwe budget bij de Weight Watchers): een spicy vega chicken burger, en een kleine milkshake vanille. Achterop de fiets en snel naar huis gefietst, het was zowaar nog prima warm toen ik thuiskwam. Erg blij
Vanavond soep met een broodje, ter compensatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik vries ook maaltijden in, dan neem ik ze mee naar het werk als warme lunch! smullen

Vandaag had ik weer eens bami gemaakt, van nestjes mie met een boemboe van uien en knoflook (gaan wel 10 teentjes in!) en kruiderij, waaronder sambal en sereh een boemboe gemaakt om te fruiten. Op gevoel een beetje. Met blokjes soja tempeh en een roergebakken eitje erdoor en paprika, bamboe scheuten uit een blikje, taogé en verse selderijblad. Afmaken met sojasaus. Ik dacht neem wat meer mie en dan houdt ik weer wat over om in te vriezen.......... heeft echtvriend echt alles opgegeten! Geschokt Volgende keer haal ik er van te voren een portie vanaf hoor. Lachen

Ik ben weer wat afgevallen. Nog even volhouden dan kom ik zeker weer onder de 66. De Eetmeter bewijst goede diensten hier. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 22:09    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Mannen!! Stom

Euh... 10 teentjes??? T I E N?? Ik dacht dat ik erg was op vlak van look, maar blijkbaar kan het nog erger!!! Lachen Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 7:10    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik kreeg zo'n bijzondere link van een vriend van mij doorgestuurd.
ik denk echt dat jullie er net zo van zullen genieten als ik.
Dus sorry als ik hier nog een keer iets neerzet terwijl ik hier niet mee doe.
Maar ik kon jullie dit niet ontzeggen. Echt prachtig.

Zo liefdevol richting dieren. Echt iets voor valentijnsdag.

https://www.youtube.com/channel/UCBjh-uGy5RcclATnFpQBobw

Alle filmpjes van hem (naar beneden scrollen ) zijn in het engels qua tekst maar als je daar niets van begrijpt dan is het nog steeds zo liefdevol en mooi om te zien.

Het begon met het filmpje helemaal onderaan(van 4 jaar geleden) waarin hij kwarteleitjes in de supermarkt kocht en die in de broedmachine legde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2021 19:46    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jaaa, dat soort filmpjes zijn fijn hè!
Ik kijk zelf heel graag The Dodo, allemaal reddingsfilmpjes van allerlei verschillende dieren. Veel huis -tuin- en keukendieren maar ook van wilde dieren die mensen in het wild tegenkomen en bv gevangen zitten in visdraad en daarna weer helemaal happy wegvliegen. Lief
https://www.youtube.com/user/TheDodoSite

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 22:28    

Reageer met quote
Als ik op voorhand weet dat het goed gaat aflopen zie ik dat wel graag, maar anders... hmmm... nope! Verward

Gisteren krielaardappeltjes met sla en een veggie worst van Garden Gourmet. Ik vond de worst te veel naar vlees smaken...

Het was deze:

https://www.ah.be/producten/product/wi474838/garden-gourmet-sensational-braadworst-vegetarisch

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2021 7:02    

Reageer met quote
Lachen ja ze smaken idd naar vlees. Wij vinden ze lekker. Erg blij

Ik heb afgelopen week ook een pan kerriesoep gemaakt, van een zogenaamd 'verspakket' en dat was echt heerlijk!
Ook pizza gegeten, ben ik zelf niet dol op, maar ja, echtvriend wel. Rollende ogen

Gisteren gewoon a, g en vv. gekookte aardappelen, winterwortel in blokjes en een aufwiederschnitzel.
Soms vind ik het echt een hele klus om te bedenken wat ik eten moet. Val dan terug op een handje standaard recepten. Vandaag wordt het nasi-rotmok. Kan echtvriend maken en neem ik het mee naar het werk. Lachen Moet met de hond trainen een uurte (10-11) en lig dus laat in bed. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 3:21    

Reageer met quote
ja ik vind de kookkeuze ook moeilijk worden... De lange duur nergens geen zin meer in... Verward
Heb in elk geval wel gezien dat mijn groenteboer de eerste asperges verkoopt. Dus die bestel ik straks smullen smullen smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 7:05    

Reageer met quote
Ik heb inderdaad nasi mee naar het werk. Lachen Wat augurk erbij en gebakken uitjes. Lekker hoor. Ik houdt van warm eten in de nacht. Lachen
Als ik straks weer thuis ben ga ik eerst een pannetje pompoensoep maken. En dan bijtijds naar bed. Weekend dus ik ga niet wandelen. Met dat mooie weer struikel je in het bos over de mensen en de honden, die niet altijd heel goed opgevoed zijn. Rollende ogen Dan ga ik liever zondag ochtend heel vroeg een blokje om. En kan ik mooi uitslapen op zaterdag. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 1:23    

Reageer met quote
Ik maak seffes de laatste witloofsoep (zelfgekweekt). Dan zijn ze op.
De asperges waren al uitverkocht, heb dan maar groene besteld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 9:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 11 van 16