Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vegetarisch genieten tijdens de zomer :-)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
@Duffy..waar marineer jij de tempeh mee?

hier voor de heren chili sin carne met gierst. En voor mij knolselderijpuree met paneermeel van wasa vezel crackers en een vega hamburger.

Wat restjes uit de vriezer opmaken om ruimte te maken voor de courgette oogst uit eigen tuin en van het volkstuintje waar ik af en toe help..moest dit weekend behoorlijk puzzelen om courgette soep basis ergens in de vriezer te passen Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 9:09    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Nu nog winnen he Tusele!

En dat courgetteprobleem ken ik Lachen Gisteren ook een schuif leeg gemaakt en weer gevuld. Wel ongelooflijk hoe dat vocht van die courgettes kan plakken. Amai!

Gisteren aten we een burger van de vegetarische slager, aardappelpuree, warmoes gestoofd met uitjes en sojaroom light.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik hoop dat je wint Tussele! Erg blij

Ben thuis, maar zo nog even naar de camping. Wij willen vanavond nog water geven omdat ik een stukje gras overnieuw heb ingezaaid. Lach En dan weer naar huis. Want morgen begint het 'gewone' leven weer.

Dus eten we vanavond uit de AF; frites met satésaus en een vega kroketje. Beetje fruit na. Moet maar voor een keertje.

Mijn gewicht was hetzelfde, daar was ik blij mee. Nu weer een werkweek en hopelijk weer een paar ons afvallen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 10:20    

Reageer met quote
dank dames voor het duimen!!

Hier salade ijsbersla, tauge, kipstuckjes (Vd veg slager), quinoa en thaise dressing (rode peper, knoflook, gember, thaise basilicum, sesamolie, ketjap, zonnebloemolie en citroen rasp en sap). Superlekker (recept dressing is van de groene meisjes op internet)
En ik zag het volgende begingetal op de weegschaal voro bij komen1!! blij blij!! EN gistern mooie resultaten..vet% van 40% mid mei naar 30% nu..doel is 25%

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Tusele: bij de AH kun je hem gemarineerd en gesneden kopen, die neem ik altijd. Lachen
En dat zijn mooie percentages, goed bezig! Sport je erbij?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 22:38    

Reageer met quote
@Duffy dank voor de tip..de richtlijnen die ik volg zijn erg op meuk-vrij gericht..dus geen smaakversterkers. Dus ik marineer liever zelf..

heeft het iets weg van dit? https://www.eetspiratie.nl/sambal-goreng-tempeh/

ja ik sport al jaren..op dit moment 1x/week aikido. Afh van training is dat meer/minder intensief qua cardio, spierversterking. Ik fietste voor corona 1x per week woon werk (30 km enkkele reis)..dat schiet er nu bij in. Ik fiets wel zoveel mogelijk als ik op pad ga voor boodshcappen of andere dingen in de buurt..maar ik kom niet aan zoveel km. En verder thuis krachtoefeningen..ik doe workouts van optima vita ik streef naar min 1x/week. Nu na de vakantie weer oppakken..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 10:45    

Reageer met quote
De stukjes zijn gemarineerd met ketjap, ik zou het ook wel graag zelf willen doen inderdaad. Bedankt voor de link!

Lekker hoor, dat je zoveel beweegt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 11:00    

Reageer met quote
Tempeh heb ik jaren geleden wel es gekocht, maar ik kreeg het niet binnen. Misschien fout klaargemaakt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 15:17    

Reageer met quote
Gebakken tempeh vind ik wel lekker: gefrituurd, of gewoon in de pan. Een andere bite dan tofu, maar als je het niet goed bakt dan houdt het heel erg die bonensmaak, dat vind ik dan weer niet zo lekker. Vandaar dat ik altijd die gemarineerde variant koop.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 15:50    

Reageer met quote
Misschien dat ik het dan niet zo goed gebakken had.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 16:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 5 van 16