Auteur |
Bericht |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 16803 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Hier mag dat ook allemaal terug, maar de cijfers zijn wel aan het pieken, dus ik hou het bij mijn "veilige" winkel!
Morgen komt de nationale veiligheidsraad vervroegd samen, benieuwd of ze maatregelen durven te nemen.
Ben tegenwoordig fan van Philadelphia light natuur. Beetje p&z en een schijfje komkommer, op een cracotte  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 jul 2020 9:18 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 16803 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Welkom Maira!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 jul 2020 9:19 |
|
 |
Duffy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 21382 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Philadelphia light is inderdaad erg lekker. Geen overdreven sterke smaak, juist lekker fris en neutraal. De oatly spread naturel is een beetje hetzelfde. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 jul 2020 11:09 |
|
 |
Elhaz Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 16-5-2020 Berichten: 94 Dieet: Intermittent fasting
|
|
Hi allemaal,
Ik doe graag mee hier. Wij eten hier thuis in meer en mindere mate vegetarisch. Ik eet geen vlees, mijn dochter eet geen vlees en geen vis en manlief doet met wisselend enthousiasme mee. Mijn favoriete keuken is Indiaas. We koken momenteel ombeurten vaak uit een kookboek van J.Oliver ‘Veg’ en inmiddels is een challenge hier alle recepten een keer te maken. Dat zal nog even duren hoor, we zitten nu op een recept of dertig. Nooit gedacht dat mijn sinterklaaskadootje zo’n succes zou worden. Ik hou ook erg van recepten die gezond en liefst in een half uurtje klaar zijn.
Ik eet een uur of 18 a 19 per etmaal niets om af te vallen, omdat het gezond schijnt te zijn en het is goed te doen. Ben vanaf februari bezig, eerst met 16:8 intermittent fasting, maar nu dus iets strenger. Ik ben nu bijna zesenhalve kilo kwijt. Eind van het sprintje is dat hopelijk negen kilo geworden.
Groetjes van Elhaz._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 jul 2020 15:30 |
|
 |
|
 |

|
|
Welkom Elhaz!
Wel benieuwd nu naar dat boek van Jamie! Ik ga eens googelen  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 26 jul 2020 17:33 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37112 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik was jullie kwijt................. Gauw weer aangemeld hoor.
Vannacht had ik trouwens een vega kant en klaar schotel mee naar het werk, groenten met noodles Japanse stijl. Was heerlijk!
Toch fijn dat er zoveel meer keuze komt in de winkels.
Aankomend weekend vrij, dus lekker naar de camping. Zoon komt met zijn tentje, dat wordt bijkletsen dus.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 29 jul 2020 4:57 |
|
 |

|
|
Welkom Missy!!!
Zalig kamperen.... Gaat leuk worden!
Bij ons in de winkel (nog steeds maar 1 waar ik naartoe ga) hebben ze 2 kant en klare veggie salades. Maar ik vraag me af waarom daar nu altijd rozijnen moeten inzitten........_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 29 jul 2020 6:41 |
|
 |
|
 |
Duffy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 21382 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Zouden er nog meer mensen achter zijn gebleven....?
Ik zal ze nog een keertje roepen.
Ik vind rozijnen zo lekker, ook gecombineerd met hartig. Gisteren was ik in de supermarkt druk op zoek naar chocolade met nootjes en rozijntjes (alweer die tijd van de maand ), vroeger had je die van Cadbury's en van Rittersport, maar die hadden ze niet meer.
In de witlofsalade, witlofstamppot met kaas, en rozijnenbollen.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 30 jul 2020 23:04 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 31 jul 2020 6:27 |
|
 |

|
|
Zoals beloofd: onze schotel van gisterenavond:
 _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 01 aug 2020 8:43 |
|
 |
|
|