Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Veel water drinken!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   masja33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-Carb

Reageer met quote
Hallo medeafvallers,
Ik drink veel water, zeker 3 liter per dag en ook altijd al gedaan! Maar ik heb ook vaak een droge mond, ik word er s'nachts ook wel wakker van dat ik een droge mond heb. Koffie en water zijn mijn dranken en aangezien je bijna geen koffie mag ben ik al afgekickt van de caffeine en drink dus(nog wel teveel) decafe maar ook meer water! Weet iemand hoe het komt dat ik evengoed een droge mond heb? Alvast bedankt Masja

http://www.weegclub.nl/forum/eetdagboek-van-masja33-t19882.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mrt 2010 8:22    
Vrouw Weeggegevens   Cahira
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GBP gezond eten

Reageer met quote
Ik zou het niet weten, maar ik heb zelf ook al jaren hetzelfde probleem. Ik heb altijd een droge mond en zorg daarom dat ik altijd een flesje water bij de hand hebt.
Ook op mijn nachtkastje staat altijd water zodat ik het bij de hand hebt.
Ik drink met gemak minimaal anderhalve tot drie liter per dag.
Soms word ik er wel eens gek van dat ik altijd en eeuwig moet zorgen water bij de hand te hebben, maar ja, die droge mond is ook zo vervelend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mrt 2010 12:32    
Vrouw Weeggegevens   Farfallina
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: op streef blijven

Reageer met quote
Droge mond kan diverse redenen hebben. Het kan mee te maken hebben wat je eet of drinkt, medicijnen of beschadiging van je speekselklier(en) enz.. Wat een reden van s'nachts een droge mond kan zijn is dat je met je mond openslaapt en daardoor je mond uitdroogt. Laatste kreeg ik van me tandarts te horen watvoor mij een reden kan zijn dat ik soms last heb van een droge mond.

Het beste kan je googlen op droge mond. Kan je een hele hoop tips uit vandaan krijgen.

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 1:03    
Vrouw Weeggegevens   Roxannel
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Misschien omdat jij de hele dag door water dringt, is je mond altijd lekker vochtig. Als jij dan snachts niet kan drinken is hij minder vochtig dan normaal, en dan droogt het uit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 10:50    
Vrouw Weeggegevens   masja33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-Carb

Reageer met quote
Allemaal bedankt voor jullie reactie, maar ik moest vanmorgen naar de tandarts en die vroeg of er iets verandert was of dat ik medicijnen had waardoor ik een droge mond kon krijgen!!! Er ging meteen een lichtje branden tuurlijk! Ik had de link nooit bij de spierontspanners of pijnstillers gelegt maar bij het dieet! haha ik stop meteen met de pillen want het is ook slecht voor mijn gebit! Lachen Schaam Schaam

http://www.weegclub.nl/forum/eetdagboek-van-masja33-t19882.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 16:26    
Vrouw Weeggegevens   Kisara
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb snachts ook een droge mond en dat is bij mij puur omdat ik met een open mond slaap. Wordt smorgens ook vaak wakker met een klein beetje keel pijn maar dat is na wat eten en drinken zo verholpen.

Mijn streven is op 8 april 110 kilo te wegen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 mrt 2010 9:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1