Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vandaag gestart!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rosanne70
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: MKBM

Reageer met quote
Hi allemaal,

Waarom wachten tot 2 januari? Ik ben gewoon vandaag gestart. Ook wel omdat ik anders door zou blijven eten en er waarschijnlijk nog een paar kilo bij zouden komen.

Ik heb een half jaar uitgetrokken om 15 kg af te vallen. Ik volg het MKBM dieet en probeer drie tot vier keer per week te sporten.

Ik ga ook nog op zoek naar een sprintje. Want ik heb de motiverende woorden van anderen echt wel nodig om het vol te houden.
Verder ben ik 47 jaar en zit in de overgang dus dat maakt het wat lastiger om af te vallen dan 20 jaar geleden Rollende ogen

Ik wens iedereen heel veel succes en wellicht kunnen we elkaar steunen.

Groetjes,
Rosanne

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2017 13:13    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Rosanne, van harte welkom bij de weegclub. Je hebt gelijk, waarom wachten. Het is beter eerder te beginnen. Ik ken het gebruik van MKBM niet. Maar ik wens je heel veel succes en ook heel veel plezier.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2017 21:16    
Vrouw Weeggegevens   Inkie79

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Rosanne70 schreef:
Hi allemaal,

Waarom wachten tot 2 januari? Ik ben gewoon vandaag gestart. Ook wel omdat ik anders door zou blijven eten en er waarschijnlijk nog een paar kilo bij zouden komen.

Ik heb een half jaar uitgetrokken om 15 kg af te vallen. Ik volg het MKBM dieet en probeer drie tot vier keer per week te sporten.

Ik ga ook nog op zoek naar een sprintje. Want ik heb de motiverende woorden van anderen echt wel nodig om het vol te houden.
Verder ben ik 47 jaar en zit in de overgang dus dat maakt het wat lastiger om af te vallen dan 20 jaar geleden Rollende ogen

Ik wens iedereen heel veel succes en wellicht kunnen we elkaar steunen.

Groetjes,
Rosanne

Succes rosanne!
Ik ben gisteren gestart en ik houd een app bij om kcal te tellen. Waar zitten jouw valkuilen en wat voor dieet volg je? Ik loop zo'n 2 keer per week ong 8 km flink door met een vriendin en houd 1445 kcal per dag aan. Ik weet dat 10 kilo niet vandaag of morgen weg zijn maar wat is geduld soms moeilijk he!

Gr Inge
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2017 21:26    

Reageer met quote
[/quote]

Succes rosanne!
Ik ben gisteren gestart en ik houd een app bij om kcal te tellen. Waar zitten jouw valkuilen en wat voor dieet volg je? Ik loop zo'n 2 keer per week ong 8 km flink door met een vriendin en houd 1445 kcal per dag aan. Ik weet dat 10 kilo niet vandaag of morgen weg zijn maar wat is geduld soms moeilijk he!

Gr Inge[/quote]

Hi Inge,

Dank je wel!
Ik houd ook een app bij en zit op 1500 cal per dag. Ik volg het dieet in het boek van Fajah Lourens en vul het een klein beetje aan tot 1500 cal. ik probeer door het boek gemotiveerd te blijven en hopelijk helpt dit forum ook.
Ik sport zowel met fitness als met hardlopen maar ben net weer begonnen dus moet alles weer opbouwen.

En inderdaad dat geduld zal op de proef gesteld gaan worden. Dacht net nog: zo, deze dag is goed gelukt en tegelijkertijd schiet dan door m'n hoofd dat ik dit bijna 200 dagen moet volhouden Lachen
Maar straks zijn we blij als het zomer wordt en we nu besloten hebben om te starten...

Zit jij in een sprintje? Ik kon er nog geen vinden die net begonnen zijn.
Jij ook succes!
Groetjes,
Rosanne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2017 22:02    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Rosanne70, succes ! 15 kg in een half jaar kan best ! Strak plan heb je !
Ben zelf sinds eind juli '17 - ongeveer 13 en een halve kilo afgevallen, op een rustig tempo.
Benieuwd hoe het met je gaat, zet hem op ! Het lukt je vast ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2018 12:07    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Hartelijk welkom op de weegclub Rosanne. Ik hoop dat het je gaat lukken om die 15 kg kwijt te raken en dat zal best. Goed dat je niet gewacht hebt tot nu maar al een maand geleden begonnen bent.
Hoe ben je de feestdagen doorgekomen ???

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 21:18    

Reageer met quote
Hoi Micha en Dauphine,

Helaas heb ik me de afgelopen anderhalve week niet gehouden aan het dieet. Ik heb flink veel gegeten.
Morgen start ik weer met het dieet. Ik heb me ook nog niet gewogen.

Hoe is het bij jullie gegaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 22:23    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Bij mij ook gewicht erbij hoor?
Goed dat je morgen weer start, veel succes gewenst.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 23:10    

Reageer met quote
Dank je wel! Jij ook! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018 23:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1