Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf-50-jaar-samen-naar-een-gezonder gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Nee helaas is de modus op de vlucht geslagen
stabiel blijven is al mooi momenteel Rollende ogen
in januari ga ik wel weer beter m'n best doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Op dit moment regent het hier keihard. Van mijn kerstmuziek is weinig te horen. De regen overstemt alles. Als het droog is gaan kleinzoon Evan en ik vanavond in de tuin zitten in een nieuw hoekje dat hij en ik vanmorgen georganiseerd hebben. Maar dan moet het wel droog zijn. Evan heeft altijd meegedaan met mijn gekke kerstideetjes. ik versier de omgeving ieder jaar anders, wel simpel. Een kerstboom hoef ik niet. Ik hou van een tropische decoratie, wel met kerstkransen als basis. Ook de adventkrans in de kerk wordt door mij gedaan. Een standaard 5-armige kandelaar gebruik ik hier als ondergrond en geloof me, niemand die het ziet. Ik knutsel graag.

Ik heb deze week de 10 km gehaald. Ik weet dat sommige van jullie veel meer presteren, maar ik ben hier happy mee. Ik merk ook bij activiteiten in de tuin dat ik in betere conditie ben. Vanmorgen stond ik veel stabieler op de ladder een boom te snoeien. Ook het opruimen ging vlot. Heerlijk.

Alleen.... het valt de weegschaal niet op. Ik weet niet of ik dat in december nog kan verwachten.

O.K.lieve allemaal, een prettige voortzetting van het weekend.

Groeten, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 dec 2021 18:25    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Rosemary, wat mooi om te lezen dat het beter met je gaat. En wat leuk dat jij de versieringen doet voor de omgeving. Ik heb het hier ook gezellig gemaakt. In mijn tuintje en binnen. Ik heb 3 mooie kerstukjes gemaakt. Een voor mijn zus, zij heeft pas gehoord dat zij de ergste vorm huidkanker heeft. Zij moet eind december naar de oncoloog het is verschrikkelijk en het heeft als een bom ingeslagen zo verdrietig. Zij zont niet dat verwacht je toch niet?
Ik hoop dat het goed komt. Haar man heeft blaaskanker en is 2x al geopereerd omdat de polliepen terug kwamen hij krijgt chemospoelingen.

Liefs, Maribel

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2021 11:27    

Reageer met quote

En vooral Gezondheid!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2021 14:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve Maribel,

Als je zo vaak met zoveel ellende bij anderen wordt geconfronteerd, probeer je vaak voorbij je eigen zorgen te kijken. Daarom probeer ik allerlei dingen te doen waar ik zelf ook blij van word. Ik vind het een vreselijk bericht i.z. je zus. Dat zou je idd niet denken. Laat mij je ook even aan het denken zetten. Wil je geloven dat ik hier in Suriname aanvullende vit.D moet slikken??? Ik doe het al bijna een jaar.
Ook vandaag heb ik mezelf blij gemaakt. Wij hebben in een groepje de kerk aangekleed voor de kerstnachtdienst. Begint bij daglicht dit jaar en onder covid voorwaarden. Vanmorgen hebben wij nog net geen 10 km gelopen omdat wij de sleutels van de kerk hadden. Direct na kerst, op 27 dec., n.b. onze trouwdag, moet ik naar de MDL-arts en hopelijk voor beide uitslagen. Ik slaag er vrij goed in mij geen zorgen hierover te maken. Ik wil proberen in jan.nog die poliep te laten verwijderen.
Genoeg hierover. Ik weet dat jullie in lock down zitten. Hadden wij het vorig jaar ook. Kerst, trouwdag, jaarwisseling, verjaardag. Alles ging via video calls met kinderen. Desondanks hebben wij genoten van de dagen. Toen begon ik te schilderen.
Dus lieve vrienden, laat je niet kisten, maar geniet binnen je mogelijkheden en hou het veilig.

Liefs, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 dec 2021 21:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
[img=right]https://www.weegclub.nl/forum/userpix/35209_candleslicht_en_kracht_2.jpg[/img]

Ik krijg mijn kerstplaatje niet erin.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 dec 2021 21:23    

Reageer met quote
Lieve Rosemary, ik slik ook extra vit D sinds 2 jaar bijna vanwege de Covid. 6 januari krijg ik mijn booster.
Denk dat je bent vergeten op in te voegen bij het downloaden van je kerstplaatjes.
Lieve groetjes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2021 0:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote

Lieve weegvrienden,
Hartelijk dank voor jullie 'support' gedurende het jaar. We zijn er nog niet, maar in ons sprintje is het 'a way of life', dus we gaan vrolijk verder.
Ik wens jullie vreugdevolle kerstdagen, gezondheid en veiligheid tijdens de reis naar 2022 ....en houe zo!!!

Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2021 11:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, ik moest gewoon beter kijken.

Wat die D3 tabletten betreft, had ik het achter mezelf niet gezocht omdat ik hier gewoon bijna op de evenaar woon, maar het zij zo en als ik van alles een geweldig zorgpunt moet maken, vergeet ik te leven.
Ik ben vanmorgen thuis. Gewoonlijk gaan we om 6.15u. in schemerdonker weg, maar op woensdag lopen we niet. Nu ik toch in een ander ritme ben ga ik vandaag op pad voor de boodschappen en wie weet doe ik alles vlot.

Een fijne dag aan iedereen.

Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2021 11:30    

Reageer met quote
Vandaag mijn weegdag even dacht ik sla over maar toch erop gaan staan. Was te verwachten he eet 3 dagen toch anders 2x toetje lightroomijs van Hertog heerlijk nergens spijt c

Van we blijven ons best doen Nieuwjaar vieren bij mijn broer in Zwolle en pap is er ook hij komt ook bij mij logeren van 27 tot 31.
Zal ergens volgende week een nieuw sprintje aanmaken.
Fijn oudjaar en nieuwjaarsdag
Lieve groetjes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2021 20:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 8 van 10