Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf 50 jaar samen naar een gezond gewicht of stabiel.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Estee68
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe met mijn 52 jaar graag mee. Ik heb een wat rommelige week achter de rug dus ik kan wel een steuntje gebruiken. Een flinke lekkage in huis, een schoonmoeder die gevallen is en nu in het ziekenhuis ligt en schoonvader in quarantaine. Het geeft allemaal stress. En dan een puber in huis die vandaag had gespijbeld.
Kortom, ook te veel stress weg proberen te eten. Zaterdag is mijn weegdag en ik hoop dat de schade meevalt.
Wel weer gezellig ook om mee te doen. Ik ga mijn best doen ook wat toegevoegde waarde te geven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 16:41    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Esther welkom en emotie eten is mij bekend. De eerste stap is BEWUSTWORDING.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 17:41    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom @Estee
Het lijkt er op dat die Ceylon kaneel bij mij werkt, ik heb echt minder behoefte aan zoetigheid.
Vandaag een dagje op de kleinkinderen
passen, dus vandaag niet sporten maar een dagje oppassen vind ik al een topsport, meestal ben ik eind van de dag helemaal stuk. Maar het is zo leuk
Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week 3 ons in de min.
Zal wel niet zo blijven,we zijn nu een weekje weg.
Geef volgende week geen gewicht door

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020 11:18    
Vrouw Weeggegevens   Estee68

Reageer met quote
@Rosemary, een pond is voor mij ook veel. Een enkele keer lukt het me een klapper te maken. Ik ga ook eens naar die Ceylon kaneelthee op zoek; lijkt me ook lekker. Rooibos vind ik ook heerlijk en lijkt ook een positief effect te hebben. En ik slaap er beter van, mits ik er niet te veel van drink en er tig keer uit moet 's nachts.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020 12:03    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Estee van harte welkom. Ik lees dat je diabetis type 1 hebt. Ik heb type 2. Kan er redelijk mee omgaan. Mogelijk haal ik morgen mijn Ceylon kaneel. Een vriendin verrast mij daarmee. Vanwege covid winkel ik uitsluitend in mijn woonplaats.
Ik viel vlot af toen ik meer dan 80kg woog. Nu gaat het heel langzaam, maar ik vind het ook geen ramp. Ik vind het wel jammer dat ik vanwege covid nu beperkt ben. Daarom ben ik meestal thuis.

Allemaal een goed weekend.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020 2:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen 3 kwartier gesport,
Blijft het gewoon lekker vinden.
Deze week een rustig weekje kwa oppassen alleen vrijdag en zaterdag.
Dus lekker sporten en dingen uitwerken voor de Zonnebloem.
Me time

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2020 18:15    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Hoi maatjes,

Gelijk gebleven wuaceten en bewegen ben ik tevreden alleen af toe dat handje noten het is zoals het is ik doe mijn best. En leef gezond. Fijne week allemaal en blijf gezond.
Lieve groetjes

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2020 19:04    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik heb vanmorgen heerlijk gewerkt in de ochtendzon. Ondanks de aanwezigheid van mijn oudste kleinzoon (8 jaar) heb ik ook gisteren wat geklust. We zijn nu om de andere dag oppas grootouders en zullen bij het schoolwerk helpen begeleiden. We hebben allebei onderwijservaring. Het leven is voor ouders met schoolgaande kinderen heel druk geworden.
Ik ben afgelopen zaterdag na vele maanden alleen op pad gegaan, buiten mijn woonplaats. Vanwege covid en mijn onderliggende aandoeningen was ik meestal thuis. Mijn practische opleiding tot kluizenaar heb ik bijna afgerond.
Grappig dat 3 mensen hier gaan experimenteren met Ceylon kaneel. Ik hoop dat het mijn bloedsuiker ten goede komt. Ik denk dat de vit.C supplementen die ik afgelopen 6 maanden ingenomen heb ook gunstig werken op mijn bloedsuikerspiegel. Daarmee ga ik door, want corona blijft voorlopig.
O.k.weegvrienden. Blijven jullie gezond.
Groeten,
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 20:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Estee68 schreef:
@Rosemary, een pond is voor mij ook veel. Een enkele keer lukt het me een klapper te maken. Ik ga ook eens naar die Ceylon kaneelthee op zoek; lijkt me ook lekker. Rooibos vind ik ook heerlijk en lijkt ook een positief effect te hebben. En ik slaap er beter van, mits ik er niet te veel van drink en er tig keer uit moet 's nachts.

Hoi hoi Cylon kaneel is geen thee is een poeder waar je een thee lepel mag van gebruiken het liefst op koude producten op warme producten word de werking minder.
Hoop voor jou dat .het ook gaat werken,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 8:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 6 van 10