Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel blijven.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik ga hier toch stoppen .
Het is mij gewoon te rustig .

ik wens jullie veel succes en misschien kom ik jullie tegen bij een ander sprintje .

Grtjes en blijf gezond .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 13:46    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Eliza10, jammer dat je dit sprintje verlaat maar iedereen is vrij om te komen en te gaan. Succes verder met alles en mocht je toch weer terug willen komen kan dat altijd.
Groetjes

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 12:28    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zie dat we ook een weegvriend hebben: Carl van harte welkom. Ik heb niet goed opgelet wanneer je erbij bent gekomen.
Jammer, dat Eliza weer weg is.
Groeten, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 18:36    

Reageer met quote
Karl oeps ik heb het ook niet gemerkt wanneer heb je je bij ons aangesloten? Welkom in ons sprintje. Het is de bedoeling dat je op zijn minst 1x in de week iets opschrijft hoe het met je gaat, waar je mee bezig bent, en natuurlijk ook hoe het je afgaat. Zelf merk ik dat de motivatie niet het zelfde is als toen ik begon naar ik weet heel zeker dat je niet moet los laten want dan leer je niets en wordt het een gejojo maar mate we ouder worden gaat het ook niet meer zo snel. Maar we blijven ona best doen, zodat we niet weer zo zwaar worden als we waren en zeker niet nog zwaarder worden. Het zou leuk zijn als je iets van jezelf verteld.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 18:54    

Reageer met quote
Hallo volgens mij zijn er meer nieuwe bij ons zullen we ons voorstellen?

Ik heet Maribel en ven moeder van twee zoons. Heb een echtgenoot we zijn al ongeveer 34 naar samen. Ik ben gestopt sinds kort met werken ven ambulante begeleider geweest en heb mensen ondersteunt met verschillende problematiek. Mijn part er is sinds oktober vorig jaar met pensioen gegaan. Hij geeft in het onderwijs gezeten. Ik ben mij. Leven lang bezig om mijn gewicht te verbeteren. In het verleden Lijnden ik zeer streng en dacht dat hoe minder je at hoe beter. Dit is echter niet waar en door te streng net voeding in te gaan keert het zich tegen je. Mij. Ervaring is dat je geleidelijk kleine stapjes moet zetten en gedrag veranderen van wat neer je eet en hoeveel en wat neem je tot je. Geen oorlog voeren met je zelf. Sinds ik net de weegclub ven begonnen ben ik nooit meer zo onverstandig om gegaan met voedsel en dit heeft ervoor gezorgd dat ik nooit meer boven de 90 ben gekomen. Ik heb zelfs 100 jg kewogen voor mijn laatste bevalling. Dus al net al ik heb geleerd maar zou toch heel graag onder de 75 kg willen komen. We zien wel ... maar min. Bewustzijn in het maken van gezonde keuzes laat ik nooit meer los. Ik doe het voor minj gezondheid en ook eerlijk is eerlijk km er zo goed mogelijk uit te blijven zien. Dit die ik voor mezelf

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 19:08    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Ik ben er ook weer, Leonie, net 50 jaar, veel stress omdat ik een eigen zaak heb, technisch toeleverancier voor de horeca en mijn klanten hebben het moeilijk dus ik ook.

Ik was aan de Duivelse 666 uitdaging bezig waarbij je serieuze afstanden wandelt en rent, maar kreeg last van mijn linkerknie en sta dus noodgedwongen op rust om er zo snel mogelijk vanaf te zijn...hop mijn gewicht weer omhoog. Ik tik bijna de 70 weer aan. Ik kan echt zo weinig eten als ik niet kan sporten. Ik sport normaal 10-20 uur per week en dan ben ik blij dat ik niet aankom en kan ik ongeveer 1500 kcal per dag eten.

Mijn partner is geopereerd aan een hernia, dat gaat nu goed, maar hij snaait zijn stress weg, we werken samen in ons bedrijf, dus hij is nu echt veel te zwaar, hijgt en puft bij alles....ja alles lijdt eronder Mijn paar kilo te zwaar is peanuts (maar ik maak er een groter punt van omdat ik nooit meer dik wil zijn en in maatje 36/S wil blijven passen), zijn BMI zit op bijna 32 Schaam Schaam Mijne op 26.

Het is triest, maar zonder mijn strenge hulp die zegt, 'afblijven, neem dit maar', redt hij het niet, maar ik ben niet graag politie agent. Ik wil hier niet ook nog strijd om. Hoe doen jullie dat, is er iemand die je steunt of die je zelf moet steunen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 11:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik heet hier Rosemary. Mijn werkelijke naam is Rosita. Ik ben 68 jaar oud. Getrouwd, moeder van drie volwassen kinderen en grootmoeder van vier knuffels.
Ik heb diabetis type 2 en sinds enige tijd weet ik dat mijn hart zuurstof te kort komt. Ik denk dat het aardig onder controle wordt gehouden. Ik woon in Suriname en dat brengt met zich mee dat ik niet overal in mijn uppie een rondje kan lopen. Ik moet de drukkere buurten kiezen. Met alle C-19 maatregelen zwem ik al 2 maanden niet meer. We zijn meestal thuis en hebben vaker lekkere trek. Mijn eet heel vaak en is slank. Hij is pre-diabeet, maar stoort zich daar niet aan. Ik maak mij nu ook geen grote zorgen meer.

Leonie ik heb je stukje gelezen. Eerder heb ik foto's van je gezien. Je ziet er heel goed uit. Mooi strak en veel afgevallen. Ik kom van 87 kg en wil dat niet terug. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat jij jouw verlies aan kgs zo wil houden. Die C-19 maatregelen snijden overal in, maar ze zijn een noodzaak. Hier hebben we landelijk 30 beademingsapparaten. En economisch staan we er slecht voor. Door de maatregelen om een uitbraak te voorkomen zitten mensen in b.v.de transportsector zonder inkomsten en een goed vangnet is er niet.

Terug naar ons gezamenlijk doel. Afvallen is nu heel moeilijk voor mij. Ik denk dat ik deze week rood sta. Ik hoef nog maar weinig af te vallen, maar wil het wel graag.
Groet, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 14:01    

Reageer met quote
Rosemary schreef:

Leonie ik heb je stukje gelezen. Eerder heb ik foto's van je gezien. Je ziet er heel goed uit. Mooi strak en veel afgevallen. Ik kom van 87 kg en wil dat niet terug. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat jij jouw verlies aan kgs zo wil houden. Die C-19 maatregelen snijden overal in, maar ze zijn een noodzaak. Hier hebben we landelijk 30 beademingsapparaten. En economisch staan we er slecht voor. Door de maatregelen om een uitbraak te voorkomen zitten mensen in b.v.de transportsector zonder inkomsten en een goed vangnet is er niet.

Dank je Rosita, ik doe mijn best om in shape te blijven. Vandaag ga ik wielrennen, althans proberen of dat gaat met mijn knietje. Ik woon op het platteland onder Breda tegen België en de Lock Down maatregelen treffen mij minder omdat het hier minder druk is en we elkaar buiten niet in de weg zitten en ik heb me ook als ik om 4 uur 's ochtends in het donker begon te wandelen nooit onveilig gevoeld. Ik ben niet tegen de regels, ik hou me er strikt aan, werk meestens thuis en blijf bij iedereen uit de buurt. Ook vind ik dat het in Nederland nog zo slecht niet is, maar er is veel leed van ondernemers, je valt eerst heel diep totaan het vangnet. Maar er is in elk geval een vangnet. Toch zal het diepe sporen nalaten bij iedereen. Vooral bij hen wiens families getroffen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 6:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Leonie, ik begrijp het helemaal. Onze zoon was ook net begonnen met een onderneming. Een geluk dat hij zijn baan nog had. Nu zit hij wel met de opstartkosten, maar zijn baan heeft hij gelukkig nog. Zelf zijn wij gepensioneerd. Mijn man en ik hebben beiden in het onderwijs gezeten. Hij als directeur v.e.muloschool, ik als schoolmaatschappelijk werkster in het M.B.O.. Ik heb ook onderwijsbevoegdheid, dus lesgeven was er altijd bij. Ik hoor nu ouders klagen hoe zwaar en moeilijk het is om kinderen te helpen bij hun schoolwerk. Ik weet ook niet hoe het hier verder moet met de ki-n die geen internet thuis hebben. C-19 hakt werkelijk overal in. Veel sterkte.R.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 14:12    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Hoi Leonie, ik begrijp het helemaal. Onze zoon was ook net begonnen met een onderneming. Een geluk dat hij zijn baan nog had. Nu zit hij wel met de opstartkosten, maar zijn baan heeft hij gelukkig nog. Zelf zijn wij gepensioneerd. Mijn man en ik hebben beiden in het onderwijs gezeten. Hij als directeur v.e.muloschool, ik als schoolmaatschappelijk werkster in het M.B.O.. Ik heb ook onderwijsbevoegdheid, dus lesgeven was er altijd bij. Ik hoor nu ouders klagen hoe zwaar en moeilijk het is om kinderen te helpen bij hun schoolwerk. Ik weet ook niet hoe het hier verder moet met de ki-n die geen internet thuis hebben. C-19 hakt werkelijk overal in. Veel sterkte.R.

Ik ben ondernemer tegen wil en dank omdat ik 50% afgekeurd ben vanwege Bechterew en het dus moeilijk is om een baan te vinden waarbij de baas het begrijpt dat ik niet 8 uur achter een bureau kan zitten of iets in welke positie dan ook en dat goede en slechte periodes elkaar afwisselen en je dus nooit op me kunt rekenen. Ik kan mijn kinderen nog steeds lesgeven, mijn oudste dochter doet MBO-4 financiele administratie en mijn jongste zit op de Hoge Hotelschool. Ik heb zelf de Hoge Hotelschool gedaan en ik ben bedrijfseconoom. Als ze iets niet helemaal begrijpen, komen ze altijd vragen hoe het zit. Het is handig dat ik de hele kast zie en dus vanuit een ander perspectief kan vertellen over de lade waar zij mee bezig zijn.

De kinderen die uit arme gezinnen komen waar niks is of uit gezinnen waar men geen interesse in school heeft (je moet ze de kost niet willen geven waar kinderen geen aandacht krijgen en ouders vooral voor zichzelf leven), komen er bekaaid af inderdaad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 mei 2020 7:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 9 van 14