Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel blijven.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Goedzo Rosemary,
Zo denk ik er net zo over hier zijn ze ook aan het versoepelen. Wij houden ook het zelfde aan voorlopig. We fietsen, wandelen. En zijn gezegend als je op tv ziet wat er gaande is op de Ic's. Mist wel het lijfelijk contact met vrienden, kennissen, familie. Maar we moeten voorzichtig ♥️ zijn.
Morgen wordt Harrie 67 jr en dat zullen we samen in de natuur vieren. Vandaag hebben we gefietst. En morgen gaan we wandelen en samen vieren. Vind het verschrikkelijk dat het zo snel gaat een haar is niks. Ik hoop nog lang samen te zijn kan me geen leven zonder hem voorstellen je wordt een deel van elkaar.
Deze week gelijk gebleven helaas. Geen uitspattingen maar helaas een boterhammetje teveel zorgt waarschijnlijk dat je gelijk blijft ga ook slecht naar toilet medicatie zal ook invloed hebben. Ben wel bij a niet meer misselijk van de medicijnen gelukkig. We blijven ons best doen voor onze tempel. En ik ben er echt zuinig op. We wonen dit jaar in augustus 2 jaar in ons nieuwe huis. Ik heb veel plezier in onze tuin begint nu echt leuk te worden. Ik rommel graag in de tuin en vanuit de woonkamer kijk ik uit naar de tuin ik heb geen seconde spijt dat we toen ons huis hebben verkocht
Oh ja ik heb een nieuw sprintje aangemaakt.
Lieve groetjes en blijf gezond ❤️

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2020 21:42    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Maribel,
Geniet maar met volle teugen van alle mooie dingen die het leven nu biedt. Van harte gefeliciteerd met Harry. Ik hoop dat jullie genoten hebben van mooi weer. Hier is het weer redelijk voor het nat seizoen. Vandaag wisselen zon, regen en wind elkaar af.
Wij hebben de verjaardagen vd maand mei achter de rug. Alle kleinkinderen en een schoonzoon. Dat waren 5 jarigen. We hebben elkaar met behoud vd covid-normen gezien. De vorige week hebben we via tv allerlei onvoorzichtige situaties gezien en nu hebben we nieuwe besmettingen.
Wij kunnen ons met 25-30 ICbedden geen uitbraak permiteren.
Dank je wel voor het nw.sprintje. ik ben er weer bij.
Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2020 19:06    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik heb mij weer aangemeld bij de volgende sprint dus succes en tot week 26 .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 9:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Eliza. De aanhouder wint.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 13:52    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik doe ook weer mee met de volgende Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 13:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk. Van harte welkom.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 17:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik heb gisterenavond een uitetentje gehad dus morgenvroeg ga ik wegen kijken wat de schade is .

Wens jullie allemaal veel succes .

Dit weekend gaan we verder klussen ,mijn man krijgt dan 3 weken vakantie .

Nieuwe week nieuwe kansen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 11:17    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Goedemorgen lieve allemaal,

Welkom Eliza en Dipidini leuk dat jullie mee gaan doen in ons volgend sprintje. Samen zijn we sterk in ons sprintje is er ruimte om thema's te delen waar jij het over wilt hebben. Heb je hier geen behoefte aan is dat ook prima. We gaan respectvol om met elkaar. Wel is het de bedoeling dat je een keer per week iets van je laat horen zodat we verbonden blijven en elkaar kunnen stimuleren en steunen als het minder gaat je ervaringen kunt delen. Met uitzondering van vakantie. Wil je of kun je je gewicht doorgeven is dat oké.

Deze week is het goed gegaan en ik ben gelijk gebleven op de weegschaal schommelt het wel tijdens mijn week. Ik moet zeggen dat ik me iedere morgen weeg. Dit is een ritueel die ik blijf doen. Alleen niet tijdens vakantie. Mijn partner was vorige week dinsdag jarig ik heb me toen een stukje koek gepermitteerd deze had ik ingepland en zondags of een andere dag van de week dus 1x per week neem ik een glaasje wijn of glaasje bier bij het eten. 1x per week eet ik gebakken aardappelen niet zoals je normaliter zou bakken maar in de oven met kruiden en voor 2 personen 2 eetlepels olijfolie om te bakken. Dus in het kort ik ben tevreden met hoe het gaat.
Ik wens iedereen een mooie week toe blijf gezond.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 12:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Aan deze kant vd evenaar is het vrij rustig. Een mooie droge dag. Ik heb vanmorgen in de tuin geklust. Op zaterdag mag ik mijn boodschappen halen. Ik zal op iedere droge dag buiten klussen.
Groetjes,
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 18:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
mabcdef alsnog gefeliciteerd met je man .

en ik geef wekelijks mijn gewicht en bericht door .

Rosemary jij lekker geklust en ik maar 15 min .

fijne avond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 19:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14