Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel blijven.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi weegmeisjes,
ja dat van mijn man was idd een opluchting. Ik vond 2019 een emotioneel heel zwaar jaar. Onze jongste dochter heeft 2 lange weken moeten wachten op een doodgeboorte. Eerder had de andere helft afgehaakt. Maar we waren ook dankbaar omdat we wisten dat baby Z.al schade had opgelopen toen ze merkten dat er iets fout ging. Dus ik zwaaide 2019 graag uit en begon vrolijk en blij 2020.
Toen kwam covid-19.
Deze ziekte treft ons heel gevoelig in ons medemens-zijn vind ik. Die sociale afstand is zo akelig. De mensen naar wie je hart uitgaat niet even kunnen knuffelen. Zo nu heb ik even laten zien dat ik ook goed ben in klagen. Ik stop onmiddellijk.
Maribel, tjonge jonge jij bent intensief bezig. Je maaltijden lijken me ook goed. Ik had een flinke rozijnenbol opgegeten. Vandaag hebben we nasi van zilvervliesrijst gegeten. Ik vond het vrij zwaar. De tomatensla erbij lekker fris.
In de winkels was er geen zilvervliesrijst, noch volkorenmeel. Ook de lactosevrije producten waren er weer niet. Ik vraag me af of er nog een aanvulling komt. Als mijn amandelen op zijn kan ik geen melk meer maken. Toch zijn dit bijna luxe problemen, want wat stelt dit voor als er mensen doodziek worden, terwijl hun zorgverleners hun leven op het spel zetten in de strijd tegen covid-19.
Ik las trouwens ook een waarschuwing ergens dat mensen nu vooral niet snel moeten afvallen, want je weerstand gaat achteruit.
O.k.lieve weegdinnen. Zorg goed voor jezelf.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 apr 2020 18:39    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Rosemary dat is ook best een heftig jaar geweest 2019 voor jullie .
IK merk nu ook dat het thuis blijven en het sociale contact weg is .
Niet uiteten ,en bij elkaar op visite gaan.

Maribel jij bent goed bezig hou dit vol .

Ik eet vandaag iets van de viskraam ,want door 6 huizen te bouwen
en bij de super nieuw parkeerplaats maken ,was het hier maanden een rommeltje , nu is alles weer in orde zelfs met nieuwe beplanting.
en kan de viskraam er weer staan .

Bewegen ik loop s.morgens 15 /20min met hondje en vanmiddag vaak rond de 35 min tot 50 . dus lopen voldoende .

Wens jullie een goed weekend en zorg goed voor elkaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2020 9:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat gek! Mijn reactie van gisteren zie ik niet op mijn scherm. Als ik naar beneden scroll zie ik wel dat Eliza erop reageert.
Mijn schade in gewicht is +0.3 kg. Gisteren wel tahoe en magere yoghurt aangetroffen in de supermarkt. Dus nu kan ik weer een paar dagen voor mijn gevoel normaal eten.

Groetjes en gezondheid voor jullie, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2020 13:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gezien. Alle info is er.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2020 13:29    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Halllo ,meisjes

Rosermary dat is meestal toch snel weer weg je bent goed bezig. Ik heb gisteren gezondigd ik heb normaliter niets in huis wat mij het extr moeilijk maakt. Mijn man had laatst zin in een ijsje en er waren geen losse in de winkel dus kocht hij een doosje met 6 magnums erin.
Alle dagen dat die in de vriezer zijn heb ik geen genomen maar gisteren ging ik voor de bijl en heb een magnum gegeten ook had ik een handje doppindas gegeten. De dop pindas zijn gezonde vetten en mits je er niet teveel en te vaak hiervan eet is dit prima. Maar dat ijsje niet. Ik kan het niet terug draaien dus. Gewoon vandaag extra mijn best doen.
Avond eten vandaag salade en 2 snee volkoren brood met iets magers erop.
Op dit moment weeg ik me iedere morgen, merk dat niet zoveel van de medicatie heb ik het idee hoop dat ik over een tijdje bloed kan prikken om te zien of mijn cholesterol is gedaald. En of de bloedverdunners zijn werk doen geen idee hoe ze dit gaan controleren weet jij dat Rosermary wordt dit ook door bloedprikken onderzocht lijkt me wel?

Hou jullie gezond tot schrijfs

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2020 13:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi meisjes,
ja, ik doe mijn best in de tuin. Vandaag heb ik allerlei frisse kruiden gebruikt en verder gezond gegeten.
Wat de bloedverdunners betreft. Ik heb 100 mg carbasalaat calcium. Tijdens mijn tuinklussen ben ik meestal voorzichtig, want een prikje van een doorn wil weleens aardig bloeden. Als ik naar het lab.moet neem ik het niet in. Eens was mijn bloed wel erg dun, maar nu houd ik er rekening mee als ik b.v.kunir ( kurkuma) gebruik. Het is wel wennen, maar als je al de negatieve verhalen hierover leest, word je niet go

O.k.lieve meisjes. Tot de volgende ontmoeting.
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2020 21:07    

Reageer met quote
Hoi Rosemary dus als ik het goed begrijp is het beter om die dag geen bloedverdunner te nemen als je bloed last prikken. Het laatst snap ik niet je schrijft dat je veel heb gehoord van negatieve verhalen over kurkuma?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2020 21:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

ik woog weer 71.6 ja kaas [oud] visschotel en ook nog kibbelingen .Niet gezond

Vandaag eten we volkoren wraps.

IK moet ook nog bloedprikken [schildklier]maar doe het wel als het corona weg is .

Vandaag denk ik wat ruimen of de tuin in we zien wel .

fijne zaterdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 apr 2020 7:45    

Reageer met quote
Eliza heb jij ook medicatie tegen trage schildklier? Ik ook slik al vele jaren medicatie hiervoor voorheen tyrax en na jaren kreeg ik euthorox.
Slik ook voor de cholesterol min. Lichaam maakt zelf teveel aan. En medicatie tegen hoge bloeddruk. In februari was die 2,4 hij moet onder de 1,8 vanwege familiair aanleg cholesterol. Anders zou hij prima zijn nu moet hij lager worden. Groetjes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 04 apr 2020 12:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik ben juist van euthyrox naar nu weer thyrax gegaan en ik was aan het verhogen daarom moest ik eigenlijk bloedprikken .
Maar ik merk al dat die verhoging goed werkt dus daarom even rust met bloedprikken de laborantes hebben het al druk genoeg .

ja ik slik al dik 9 jaar .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 apr 2020 13:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 2 van 14