Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel blijven.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Rosemary schreef:
L1970 schreef:
allemaal veel sterkte met de narigheid rondom Corona. Wij zijn toeleverancier aan hotels en cruiseschepen. Onze klanten hebben het zwaar. Dus wij ook, want ze betalen niet.

Was ik tijdens de vakantie 6 ons aangekomen, wat ik totaal niet begreep gezien wat ik (niet) at en hoeveel ik gesport heb. 5 ons is er alweer af. Mooie temperatuur vandaag, ik denk dat ik eens flink ga wielrennen en hardlopen. Misschien kom ik dan weer een keer onder de 68 kilo Rollende ogen

Jij blijft een mooi voorbeeld. Je bent al bijna waar je zijn wil.

De grootste uitdaging is nooit het afvallen, maar het voor altijd gelijk blijven. Augustus 2018 en April/mei 2019 woog ik rond de 66 kilo. Dat bleek een net gewicht voor mij. Dat werden er ondanks mijn inspanningen dan toch weer 68-69-en zelfs net boven de 70. Ik heb levenslang met mijn zuinige motor. Maar het is wat Milner zegt, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af. Daar doe ik mijn best voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2020 7:11    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil uiteindelijk alleen nog maar 1 sprint en mijn dagboek hier bijhouden.

Want afvallen gaat nu weer goed en ja ooit ga ik stoppen .

ik was blij verrast vanmorgen 70.8

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2020 8:45    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Ik wil uiteindelijk alleen nog maar 1 sprint en mijn dagboek hier bijhouden.

Want afvallen gaat nu weer goed en ja ooit ga ik stoppen .

ik was blij verrast vanmorgen 70.8

Je hebt helemaal gelijk Eliza,

Ik maak deze sprintjes ook af en wil er dan ook maar 1 tje.
Misschien dan alleen een stabiliteit sprintje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2020 10:52    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Rosemary bij mij was toen ook zuurstof te kort tijdens inspanngstest ondanks dat zeiden na de hartkatheterisatie dat het oké was. Wat voor medicatie heb je dan wat doet die precies? Kwam je ook bij van de medicatie en is dat maar even?
Vanmorgen was ik zelfs nog een kg zwaarder vind dit zo erg maandag ga ik hierover bellen. Moet nu bloedverdunners nemen voor het voorkomen van nog meer ooginfarcten en hierdoor blind te worden of andere infarcten. Ik heb nu ezetimide dus een tweede tablet voor de cholesterol deze breekt cholesterol in de darmen af daarbij neem ik al vele jaren creatie ik had een tablet van 5 mg deze hebben ze verhoogd naar 10 na het infarct van mijn linkeroog. En ik heb een bloedverdunner erbij deze 2 tabletjes ontregelen mijn lijf☹️.

Verder berm ik al vele jaren medicatie tegen hoge bloeddruk en schildklier medicatie vind het zo erg dat ondanks zo op mijn leefstijl te letten er toch nog 2 tabletjes bij zijn gekomen.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2020 11:31    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het alles nog goed,

ja voel mn longen wel, maar voor de rest niet ben ook astmatisch dus en heb allergieën
Was van de week wel ff spannend dochter moest naar Z zhuis zij is 36 wk zwanger had veel harde pijnlijke buiken, bloeddruk is de sterren, flinke hoofdpijn
Urine is niet schoon dus ze dachten aan bloedvergiftiging.
Ze heeft daar 4 uur gezeten aan ctg, urine, bloedprikken, bloeddrukmeten.
Maar ze is toch weer naar huis gestuurd. Als het niet goed gaat moet ze weer bellen. Anders bellen ze woensdag voor d uitslag van dr urine
Volgens haar zelf is ze vandaag 36 wk volgens zhuis huis is ze 37 wkb en 2 dagen
We gaan het zien, ik zeg dat ze met de pasen gaat bevallen. Maar volgens haar eigen berekening zou ze 19 april uitgerekend zijn.
Nog steeds flinke hoofdpijn
We gaan het zien.
Ze vind het verschrikkelijk om nu te moeten bevallen en dat wij en haar schoonouders niet mogen komen kijken, ze had ook al gehoord, dat als die week de kraamhulp er is dat er ook niemand mag langs komen.
Alleen als de kraam hulp naar huis is dan mogen Opa en oma s, avond, s heel even langs komen

Heftig allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2020 12:25    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Gelukkig meteen het overtollige kwijt. Maar was wel weer streng op regime. Ik wil eigenlijk net iets minder dan normaal eten. Maarja als ik in een vakantie aangekomen ben, doe ik dat niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2020 14:19    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Maribel: ik kreeg losartan kalium, simvastatine en ascal erbij. Ik ben met alles gewoon een voor een begonnen en heb er eerst uitgebreid over gelezen. De simvastatine weigerde ik te gebruiken omdat mn chlolesterol o.k.was. Toen kreeg ik uitleg over de bedoeling (eelastisch helpen maken van de belangrijke aders erc). De dosering werd gehalveerd om te starten en zou mogelijk opgevoerd worden. Het is gelukkig daarbij gebleven. Wennen aan dit middel was vreselijk. Ik kwam mijn klachten niet tegen als ik erover las. Na verloop van tijd hield ook dat op. Na 6 mnd moest ik naar de dietiste want mijn bloedsuiker was steeds te hoog. Was ook aangekomen.

Nu gaat het veel beter. Ik ben deze week wel aangekomen omdat ik even geen structuur in mn leven heb door dat Coronagedoe. Ik hoop dat ik ook die knop snel kan omzetten.
Ik wens je heel succes toe bij deze aanpassing.
Groet, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mrt 2020 21:45    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
L1970 schreef:
Gelukkig meteen het overtollige kwijt. Maar was wel weer streng op regime. Ik wil eigenlijk net iets minder dan normaal eten. Maarja als ik in een vakantie aangekomen ben, doe ik dat niet.

Ik heb naar je doto's gekeken. Wat zie je er mooi uit. Een sportieve vrouw. Ga zo door.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mrt 2020 21:53    

Reageer met quote

Hier een foto van de vakantie laatst net voordat de corona uitbrak.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 27 mrt 2020 21:37    

Reageer met quote
Hoi Rosemary, wat fijn dat je goed ingesteld bent met je medicijnen. Ik heb telefonisch overleg gehad met de neuroloog ben gestopt met de ezetimide en in plaats daarvan advies van neuroloog proberen in plaats van 1 tablet van 10 mg crestor 20 mg crestor. Dit ga ik een week proberen of ik dan minder bijwerkingen heb. Indien dit zo is dan stop ik net de 20 mg en blijf ik 10 mg nemen van de crestor. Daarbij blijf ik de bloedverdunner nemen. Hier ervaar ik geen bijwerkingen van gelukkig tenminste ik merk er niets van. Neuroloog gaf aan dat als het wat rustiger is met de corona. En ik kan de 20 mg crestor niet verdragen ik door wordt verwezen naar de internist en wellicht in aanmerking kom voor spuiten voor de cholesterol. De laatste keer had ik 2,4. Hij moet onder de 1,8:komen volgens haar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 27 mrt 2020 21:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Volgende
Pagina 25 van 26