Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van hartje zomer naar de nazomer met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
In het weekend niet gelopen, en vanavond had ik ook al geen zin, maar ik ben toch gegaan.. 6 km gelopen, en weer een dag boven de 10.000 stappen gekomen.

Even een vraagje, komen er nog overzichtjes in de sprint of is dat gestopt? Ik mis dat een beetje merk ik, het is altijd zo leuk om te zien hoeveel iedereen loopt, en hoeveel we in totaal hebben afgelegd..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 23:36    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
In het weekend niet gelopen, en vanavond had ik ook al geen zin, maar ik ben toch gegaan.. 6 km gelopen, en weer een dag boven de 10.000 stappen gekomen.

Even een vraagje, komen er nog overzichtjes in de sprint of is dat gestopt? Ik mis dat een beetje merk ik, het is altijd zo leuk om te zien hoeveel iedereen loopt, en hoeveel we in totaal hebben afgelegd..

Jazeker komt dat weer, maar ik moet er even tijd voor hebben. Ik ben vooral aan het wandelen en rennen en zwemmen en mijn bedrijf is druk en 2 kids uit huis naar wie ik elke week reis voor extra ondersteuning. De oudste heeft sinds een maand een nieuwe baan, komt uit een burnout en heeft ook een paard voor wie ze nu minder tijd heeft, heel moe is na een dag werken, maar er moet wel elke dag iemand mee bezig zijn en de stal uitmesten en zo. En mijn jongste zit nu net op kamers, dus ga ik elke woensdag voor haar koken. Het is maar goed dat ik topfit ben Lachen Lachen Lachen

Het zwemmen heb ik ook ontdekt, lekker in de Galderse meren. Met badmuts, zwembril en safetyboei waar mijn waardevolle spullen in kunnen. Gewoon om 7 uur in het water liggen en een uur zwemmen met prachtig uitzicht. En Nee het is niet koud, het water is nog 18 graden. Toen het vorige dinsdag 4 graden was op de kant was het eruit komen wel even fris hahaha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 sep 2019 4:45    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Afgelopen tijd even geen km's van mij.Maar als mijn rug over is,ben ik maandag doorheen gegaan,gaan de hardloopschoenen weer aan.Qua gewicht gaat het wel lekker,er is weer wat af,weeg nu 90.8 dus dat gaat gelukkig weer meer richting de 89 en komt de 82 kilo ook weer meer in zicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2019 8:07    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Hallo allemaal
iedereen redelijk actief zie ik. ik ook. ik loop iedere daag 4 km of iets meer en ik fiets meet elektrische fiets. ik stop even in al mijn sprintjes om mij even te bezinnen want ik merk dat ik over focussed raak en aan niets anders meer kan denken aan dt ik niet afval wat niet goed werkt voor mij
ik kom terug als mijn hoofd rustiger is geworden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2019 16:03    
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen dinsdag 17/9 heerlijk met mijn loopgroepje in de duinen gelopen
Het werd 7 km.

Het moet rood zijn maar mijn muis is kapot.....sorry

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 sep 2019 9:10    
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sterkte Milly en D 01
Ik wens jullie een spoedig herstel !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 sep 2019 10:27    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Rugje gaat iets beter. Qua afvallen gaat het goed,weer 2 ons eraf,ga weer lekker richting de 89.Ben ik erg blij om!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 sep 2019 17:58    

Reageer met quote
Ik ben nog steeds behoorlijk aan de wandel/ren ondanks de rest van de drukte. Ik zwem ook 2x per week bij zonsopgang in de Galderse meren, zalig.

ma 2 sept 3,4 km
di 3 sept 3,4 km
vrij 6 sept 3,2 km
za 7 sept 14 km , waarvan 10 km op trailrun
zo 8 sept 34,2 km
di 10 sept 7,5 km
wo 11 sept 6,8 km
do 12 sept 7,6 km
vrij 13 sept 5,1 km
za/zo 15 sept 84,8 km 80 van de Langstraat uitgelopen, zeer trots op
di 17 sept 8,8 km
wo 18 sept 1,8 km
do 19 sept 8,8 km

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 21 sep 2019 7:05    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Wow Leonie, 80 km.. daar mag je zeker trots op zijn!

Mooie lijst!

Ik heb donderdag gewandeld, maar weetniet hoe ver en vannacht meegelopen met de ZtotZ tocht. Het is gelukt, maar het was pittig, met als resultaat 3 flinke blaren op mijn voeten, en een kleintje op mijn kleine teen.
Ook hier zal ik nog even een totaal van maken wat ik heb ook nog een stukje gelopen bij de finish en ben vanavond in Kampen geweest. Kortom de km’s volgen nog

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 sep 2019 23:11    

Reageer met quote
Ik probeer deze week de km's van juli en aug af te werken, dus wie nog iets niet doorgegeven heeft hier, doe dat even Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2019 6:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Pagina 18 van 22