Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van hartje zomer naar de nazomer met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Weer bijgelezen, lekker bezig, de meesten. Ik had drukke weken, vorige week was zwemvierdaagse, bijna 5 km/dik 4 uur gezwommen, was mijn eerste ooit, trailweekend gehad en ik kook dan altijd voor de hele bubs.

zo 18 aug 1,7 km div
ma 19 aug 4,5 km div en zwemmen
di 20 aug 15,85 km waarvan 11,2 km hard gelopen (na het zwemmen), wilde 's avonds dan nog gaan fietsen, zodat ik een 1/4 triathlon deed, maar dat was te veel.
wo 21 aug 9,7 km met Sophies paard en zwemmen
do 22 aug 5 km div en zwemmen
vrij 23 aug 11,1 km waarvan 5,6 km gerend/getraild in het donker in de Ardennen
za 24 aug 23,4 km wandelen in de Ardennen
zo 25 aug 18,2 km waarvan 9 km getraild in de Ardennen.
ma 26 aug 3 km div en 1,2 km gezwommen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 11:17    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Mooie, blije sportieve foto’s Leonie. Inspirerend!

Vandaag ongeveer 1,5 km gewandeld in de lunchpauze, maar wederom was het eigenlijk veel te heet. Ook vanavond ging ik niet hardlopen en ondanks ons voornemen elke dag te wandelen kan ik het niet opbrengen. Hoofdpijn en te warm. Laat het onweer maar komen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 20:18    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Mooie, blije sportieve foto’s Leonie. Inspirerend!

Vandaag ongeveer 1,5 km gewandeld in de lunchpauze, maar wederom was het eigenlijk veel te heet. Ook vanavond ging ik niet hardlopen en ondanks ons voornemen elke dag te wandelen kan ik het niet opbrengen. Hoofdpijn en te warm. Laat het onweer maar komen

We hadden een heel leuk weekend, waren met 10 personen. 2 wandelaars, 7 trailers (dit is hardlopen op een niet al te zot tempo in de natuur) en ik die beide doet. Vrijdag en zondag ben ik gaan trailen, zaterdag gingen we wandelen. De trailgroepjes renden op zaterdag tussen de 25 en 70 km. Dat vind ik vooral met dit soort weer, ondanks alle watercrossings, echt te ver om te rennen. Wie een keer mee wil, laat maar weten, we zaten in Natuurvriendenhuis Auberge d'Arimont bij Malmedy en sliepen daar voor 13 euro p.p.p.n. Koken deden we zelf (ik kookte, ook vegan, vega, glutenvrij en lactose intolerant) Een flesje bier was er €1,30 Ik drink dat niet, maar om even aan te geven dat het een low-budget weekend was. Zo kunnen we nog eens vaker weg.

Ik wandelde gisterenmiddag met het paard van mijn dochter, het zweet gutste over mijn gezicht. Paard sjokte als een luie ezel achter me aan. Dat was niet inspirerend. Lachen Sophie is net begonnen aan een nieuwe baan, werkt nu sinds mid augustus 40 uur nadat ze sinds november niet werkte en omdat haar verzorgster haar ook nog liet zitten de laatste maanden, spring ik elke week, af en toe bij. Stal uitmesten, paardje groomen, haar beweging geven, hooi en voerbakjes bijvullen, dat soort taken. Elke dag moet dat. Met een uur zwemmen, de paardentaak, een uur circuit en een uur rentraining kwam ik gisteren op 3162 kcal verbruik.

Dat is sinds kort mijn nieuwe tactiek om drie venijnige kilo's, die er sinds april aangekropen zijn, weg te werken: heel veel bewegen. Ik heb geen zin om dat weer op een 1000 kcal dieet te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 6:42    
Man Weeggegevens   Philleke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Voor mij deze gewandelde km'ers van vorige week:

19/08 5 km
21/08 5 km
22/08 7 km

Vorige week naar zee geweest. Geen echte wandelingen gedaan, maar wel telkens tussen de 15000 en 20000 stappen.
Deze week terug aan het werk, minder tijd voor wandelingen dus... Fijne week voor iedereen!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 9:15    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Beste mensen, ja hoor ik ben er nog... maar ik schrijf véél te weinig hier. Excuses!

Allereerst even mijn kilometers van de afgelopen twee weken.

15 augustus: 3,2 km
16 augustus: 1,6 km
17 augustus: 26 km, wandeltocht van 'mijn' wandelclub, dat was echt weer fijn een grotere afstand!
18 augustus: 3,2 km
19 augustus: 3,2 km
20 augustus: 1,6 km
21 augustus: niet gewandeld
22 augustus: 6,5 km
23 augustus: 3,2 km
24 augustus: 3,2 km
25 augustus: wel een stukje gefietst maar niet gewandeld
26 augustus: 74 km gefietst... tweedaagse fietstocht.
27 augustus: 56 km gefietst bij 34 graden celsius. We moesten naar huis, hebben de route iets ingekort vanwege de warmte.
28 augustus: 3,2 km
29 augustus: nog niet gewandeld, komt hopelijk nog!

Laatst aangepast door Geke op do 29 aug 2019 16:51, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 aug 2019 16:45    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
En ik lees weer even bij hier.

Er wordt actief gelopen en gepost, fijn!

Mooi om jullie verhalen weer te lezen, blijf vooral schrijven want het stimuleert echt!

Ik merk dat ik toch al met al minder ga wandelen... eerder was ik veel fanatieker hier en wilde ik ook echt elke dag even lopen en dat meldde ik dan meteen hier. Op een of andere manier is de fut er een beetje uit. Terwijl ik toch wéét dat het helpt: elkaars verhalen lezen en elkaar aanmoedigen!
Ik hoop hier dus weer wat vaker langs te komen.

En ik wens jullie allemaal veel succes en vooral plezier bij het bewegen, wandelen, rennen. Volgende week ga ik een paar dagen naar Ameland, we huren daar ook fietsen, maar ik hoop er toch ook wel wat wandelingen te maken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 aug 2019 16:50    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas loop ik achter met het doorgeven van m'n rondjes:
12 x 3,2 km. =38.4 km.
4 rondjes van 1,5 km. = 6 km.

Gezellig weekend allemaal! Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 aug 2019 6:39    
Vrouw Weeggegevens   Jelka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Hallo allen, mooi bezig zeg, er worden weer veel kilometers binnen gehaald.
Helaas ben ik vorige week zondag door mijn voet gegaan en heb ik nog steeds een dikke enkel. Ik moet de komende 8 weken heel erg rustig aan doen dus heb geen loop-of wandelplannen.
Je mag me wel uit de groep halen Geke.
Ik wens jullie allen heel veel.plezier met je kilometers en meld mij wel als ik weer ga beginnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 aug 2019 9:44    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Helaas niet hardgelopen,maar wel gewandeld 2.6km. Wel lekker was dat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 aug 2019 10:12    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik kan/ga echt niet hardlopen met die hitte. Wandelen ging ook bijna niet. Ik wordt er echt niet lekker van hoor..

Donderdag deden we een fittest, sommige mensen waren 4 minuten sneller dan in het begin, echt zo’n mooi resultaat! Ik moest klokken, dus voor mij geen kilometertjes die dag.

Volgende week is de diabetes challenge, dat wordt weer leuk en actief.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 sep 2019 8:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 13 van 18