Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van (G)oud naar Nieuw (100+, alleen gezond eten!) tot 31-3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 35, 36, 37  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   caatjevs
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
@ Deetje: Pfffff...wat erg zeg! En wat vervelend die onzekerheid en pijn!!!
Beterschap meid!!!!

~When hunger is not the problem, then eating is not the solution.~
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2010 13:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ok...Ik zit een beetje in een afval dip en merk dat ik moeite heb om mijzelf gemotiveerd te houden! Ik ben mij van veel dingen "foute dingen" bewust, maar heb moeite om het te veranderen.
Ik drink te weinig, eet te weinig 'smorgens en tussendoor, waardoor ik 's avonds trek krijg, kies wat vaker voor het "verkeerde" . Het lijkt of ik mij onverschillig ga voelen en gedragen. Voor mijn gevoel val ik nu toch niet af als ik mij aan "de regels" hou, dus dan maakt het ook niet uit of ik wat meer of anders eet....
Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet!!!!Ik wil gewoon vol goede moed verder.
Pfffffffffff... moeilijke ik Heel heel boos !!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2010 14:07    
Vrouw Weeggegevens   ShadowCat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: LOW-CARB (gezond eten)

Reageer met quote
@Caatje: je zit gewoon op een plateau! Das heel normaal en dat je je voelt alsof het geen zin heeft is ook heel normaal. Ik herken het heel erg. Toch moet je ergens de motivatie vandaan zien te halen om door te gaan. Je zult je zo veel beter voelen over jezelf als je het wel volhoudt en uiteindelijk die weegschaal weer wat gaat zien zakken. Dat kan wel weken duren, maar je voelt je nu ook niet lekker over jezelf. Als je gewoon gezond door gaat en vol houdt voel je beter in je lijf dan wanneer je die foute keuzes maakt. Want dat is wel lekker maar je voelt je ook rot naderhand en dat is ook erg vervelend.

Kop op meid! je komt er vast wel, zolang je je maar realiseert dat veel afvallen een meer-jaren plan is. Het kan niet en hoeft niet in 2 maanden.

Ik zal wat positieve gedachten naar je toe sturen! ^_^

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2010 21:36    
Vrouw Weeggegevens   LightShadowCat
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Paleo-'ish'

Reageer met quote
Heyhey kan ook wel wat positieve gedachten gebruiken Lach

Zit tot nu toe zonder avondeten te werken aan een spoedzaak, en realiseer me net dat ik knallende koppijn heb van de honger... toch maar beter naar mijn lichaam luisteren...

hug

Katja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2010 21:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@shadowcat: Dank je voor je opbeurende woorden en positieve gedachten! Kan ik wel even gebruiken. Je hebt ook helemaal gelijk, en verstandelijk weet ik het ook allemaal wel, maar mijn gevoel zegt en doet vaak wat anders.
Gisteravond nog even met mijn man over gehad, en hij benadrukte ook dat naast het gewicht dat er nu al af is er mega veranderingen zijn in mijn eetgedrag! Ik eet minder, gezonder,en heb geen '(vr)eetbuien' meer. Ik voel mij gelukkig al weer iets positiever en ga maar gestaag door...!!!

@Katja:Vervelend is dat he...niet luisteren naar je lichaam. Gelukkig geeft je lichaam zelf aan wat er nodig is, alleen is het dan al te laat! (en in theorie weten we zo goed hoe het eigenlijk moet)
Succes nog met je spoedzaak!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2010 17:11    
Vrouw Weeggegevens   ShadowCat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: LOW-CARB (gezond eten)

Reageer met quote
Volgende week is ons sprintje af. Gaan we dan met zijn allen door? Of eindigt het sprintje en verlengen we niet? Wilde jullie even polsen. Mij lijkt het wel leuk om elkaar te blijven steunen tijdens een verlengd sprintje..of misschien een nieuwe waar we ons weer allemaal voor aanmelden? Op die manier kunnen we elkaar nog een tijdje bijstaan tot aan de zomer bijvoorbeeld.

@Caatje: fijn dat je je alweer wat beter voelt. Hebben die positieve gedacht toch een beetje geholpen! haha! Je positieve instelling naar jezelf toe zal waarschijnlijk ook beter worden als het weer beter wordt. Veel mensen hebben last van slecht weer en hebben daardoor soms wat meer negatieve gevoelens. Als de zon gaat schijnen en het warmer wordt krijg je vast meer zin om er weer vol tegen aan te gaan en slanker de zomer in te gaan! Gewoon volhouden hoor!

@katja: sleeeeeecht! niet eten is echt niet goed. Je hele systeem valt stil, om nog maar te zwijgen van de hoofdpijn die je opnoemde. Foei! ^_^ Je moet goed voor jezelf zorgen om af te kunnen vallen. Ik weet best dat je zo druk kunt zijn dat je er niet aan denkt...ik heb het ook wel eens gehad, maar het is evengoed niet gezond als dat vaak gebeurd. Gewoon af en toe je werk aan de kant leggen, al is het maar 10 minuutjes...je lijf moet nog een tijdje mee, dus moet je er goed voor zorgen Lach

Zo..zal nu even niet meer preken..haha! Tot snel maar weer!

Groetjes
Margreet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2010 19:15    
Vrouw Weeggegevens   vannekes
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: via een dietiste

Reageer met quote
Voor mij mag het door gaan , steun is altijd welkom !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2010 0:10    
Vrouw Weeggegevens   LightShadowCat
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Paleo-'ish'

Reageer met quote
Heyhey,

Spoedzaak is goedgekomen Lachen

Ik ben zelf de komende week tot vrijdag weg ivm stage, dus kan ook even niet posten. Ik stel wel voor door te gaan daarna:

En groot nieuws: er lijkt eindelijk beweging in mijn gewicht te zitten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2010 12:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Katja Applaus ...De aanhouder wint!!! Super zeg.

Ook ik ben er voor om door te gaan...!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2010 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Saule
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag Lieve vriendinnetjes,
I'm back and I'm as good as new...nou ja wel een paar kilootjes gegroeid. Verward Van de verveling en het niks doen...
Maar goed...het hoofdje werkt weer naar behoren. Alleen af en toe nog wel eens wat duizelig als ik de trap op loop of in de auto en wat babylonische spraakverwarringen omdat ik soms niet goed uit mijn woorden kom. Maar voor de rest gaat het wel weer goed.
Ik ben langzamerhand weer aan het werk gegaan en het normale leven op aan het pakken.
Het was al met al een moeilijke tijd.
Ik baal wel van die kilo's maar het is niet anders. Ik moet gewoon weer verder.
Ik merk wel dat het hier wat stilletjes is geweest...Iedereen heeft het moeilijk gehad lees ik. Vooral even schrikken van Deetje...Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat.
Ik vraag me af wat we nu verder willen met ons groepje...gaan we door...? Margreet vroeg dit ook al...
Wat mij betreft wil ik het wel proberen. Al zal ik niet zo actief zijn omdat het nog niet altijd even lekker gaat met mijn hoofd en computeren dan gewoon teveel gevraagd is. Bovendien zit dochterlief middenin haar eindspurt voor haar eindexamen...en zij heeft de computer ook vaak nodig...
Ik merk zelf dat ik wel behoefte heb aan die wekelijkse thema's. Het praten erover maakt dat ik gefocused en gemotiveerd blijf. Toen ik zo lang niks zat te doen werd ik hoe langer hoe minder gemotiveerd. We kunnen natuurlijk in een afgeslankte vorm verder: geen nieuwsbrief meer...maar gewoon lekker posten als je iets interessants hebt gevonden...Ik denk wel dat het belangrijk is dat we de evaluatiemomenten weer moeten invoeren...Die maken dat je weer weet waar je aan moet werken en dat het eigenlijk helemaal niet zo beroerd gaat als je misschien wel denkt.

Graag jullie reactie...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mrt 2010 10:51    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 35, 36, 37  Volgende
Pagina 36 van 37