Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van BMI 30+ naar BMI 30- (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik weet niet wat er mis is gedaan, ik wilde net mijn gewicht (83,4) invoeren, maar toen gaf hij aan dat ik wel mijn gewicht had doorgegeven...
Naja, volgende week weer een kans!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 8:23    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi hoi!

Ik doe graag met jullie mee!
Mijn BMI is 34, was boven de 40 dus al wel een hele verbetering. Ik ben nu bijna 30 kg kwijt in 7,5 maand.

Wat ik doe om af te vallen is gezond eten, voldoende eten, veel bewegen en in het weekend wat losser. Op deze manier is het voor mij goed vol te houden.
Ik volg dus zeker geen dieet, dit eetpatroon kan ik de rest van mijn leven vol blijven houden. (in theorie dan hè,of het in de praktijk ook lukt, moet nog blijken).
Ik let wel op de koolhydraten en de eiwitten.

In het begin ging ik naar een diëtiste en een fysio voor de beweging. Maar tijdens de lockdown is dat gestopt en erna vond ik het niet meer nodig. Diëtiste kost me 30 euro eigen risico per keer, daarvoor kan ik een maand lang naar een sportschool.
Succes allemaal, hopelijk kunnen we elkaar motiveren!

@blauwe komkommer: als je gewicht van deze week niet klopt, kun je Ellen vragen of ze het aan wil passen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 12:06    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hwin schreef:
Hoi hoi!

Ik doe graag met jullie mee!
Mijn BMI is 34, was boven de 40 dus al wel een hele verbetering. Ik ben nu bijna 30 kg kwijt in 7,5 maand.

Allemachtig: DAT is nog eens radicaal de knop omzetten, zeg!

Van harte welkom & lekker doorgaan zo, hoor: nog 2,5 week voor de dubbele cijfers!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dank je tgjm!
Er is wel een heel traject aan vooraf gegaan hoor. Een heleboel gestrande pogingen o.a. met shakes.

Mijn lichaam protesteerde aan alle kanten; zere knieën, hielspoor, hartkloppingen, duizelig, slecht slapen, dus moe, dus nog meer zin in zoet. Ik zat echt in een neerwaartse spiraal.
Ik ben zo blij dat ik daar uit ben!
Eerlijk is eerlijk, als mijn lichaam niet aan de rem getrokken had, was het me waarschijnlijk niet gelukt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 13:09    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Fijn om te zien al die groene vakjes. We zijn dus goed bezig naar een gezonder gewicht. Fijn dat het ook resulteert in groene vakjes tot nu toe.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 14:33    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hwin schreef:
Hoi hoi!
@blauwe komkommer: als je gewicht van deze week niet klopt, kun je Ellen vragen of ze het aan wil passen.

Ach, ik ga er niet echt wakker van liggen hoor Lach
Heb ik weer een paar ons speling ohhh Kan geen kwaad deze week!
Jij bent daarentegen wel errug goed bezig, heel knap! ik hoop dat je deze nieuwe levensstijl lang vol mag houden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 21:23    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Hallo allemaal! Ik werk allereerst toe naar een bmi <40. Ik ben daar bijna, nog 1 kilo. Dan ben ik niet meer morbide obees maar gewoon een ernstig obese *piep*.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 17:55    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Hihi, ik gebruikte blijkbaar een verboden woord, want er kwam automatisch *piep* te staan. Fijn hoe de weegclub me behoed voor uitingen van zelfhaat/zelfbelediging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 17:56    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Maira schreef:
Hallo allemaal! Ik werk allereerst toe naar een bmi <40. Ik ben daar bijna, nog 1 kilo. Dan ben ik niet meer morbide obees maar gewoon een ernstig obese *piep*.

Ik vind het knap hoor Maira wat jij al heb bereikt .... mss is het ook leuk om mee te doen met het sprintje van Elisabeth01... zij bespreekt het boek van Judith Beck ?

And keep Up the good work Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 4:54    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hwin schreef:
Dank je tgjm!
Er is wel een heel traject aan vooraf gegaan hoor. Een heleboel gestrande pogingen o.a. met shakes.

Mijn lichaam protesteerde aan alle kanten; zere knieën, hielspoor, hartkloppingen, duizelig, slecht slapen, dus moe, dus nog meer zin in zoet. Ik zat echt in een neerwaartse spiraal.
Ik ben zo blij dat ik daar uit ben!
Eerlijk is eerlijk, als mijn lichaam niet aan de rem getrokken had, was het me waarschijnlijk niet gelukt.

Ik ben nooit gek van Shakes... maar het heeft jou wel geholpen om een goed begin te maken in het dieet.

En om het nu verstandiger aan te pakken is beter voor jouw lijf... en jij kan het langer vol houden zonder al die nare lichamelijke klachten.

Keep Up the good work Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 5:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 4 van 10