Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van BMI 30+ naar BMI 30- (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Leuk; doe weer mee natuurlijk. Zit nu op 32, maar hard aan het dalen, dus heb goede hoop om in ieder geval wat dichter in de buurt van die obese grens te komen en, zo mogelijk, wellicht zelfs daar onder.

Veel succes weer allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat zijn jullie concrete doelen qua gedrag om af te vallen? M.a.w. wat DOE je concreet om een lager gewicht te krijgen?

Voor mij gaat het om
- Suiker en meelproducten vermijden
- Drie maaltijden en maximaal 1 tussendoortje per dag eten
- Vaste hoeveelheden eten
- Grote hoeveelheden groente en bonen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 12:23    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
hier koolhydraat arm en zeker geen suikers
veel groentes en verder geen beperkingen
tussendoortjes eet ik zelden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 16:39    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Van de week een account aangemaakt. Aangemeld voor dit sprintje. Zie eerder bericht. Helaas iets misgegaan dus mocht opnieuw beginnen. Niet alleen met het account maar begin daar ook mee met afvallen. Dat is me een tijd geleden goed gelukt maar nu helaas alles en een beetje kado er weer bij.
Wil nu echt weer onder de 100 kilo. Heb een bmi van 34.1 dus kan alleen maar beter worden.
Succes iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 16:49    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Jex schreef:
Wat zijn jullie concrete doelen qua gedrag om af te vallen? M.a.w. wat DOE je concreet om een lager gewicht te krijgen?

Voor mij gaat het om
- Suiker en meelproducten vermijden
- Drie maaltijden en maximaal 1 tussendoortje per dag eten
- Vaste hoeveelheden eten
- Grote hoeveelheden groente en bonen.

Geen verboden, maar gezond eten, geen tussendoortjes (eventueel wat fruit), veel bewegen (uurtje of twee per dag, hoewel dat momenteel, met veel plezier van twee blaasstenen, ernstig is teruggelopen) en, beetje onder invloed van I.F.: zo weinig mogelijk innemen tussen 19.00 u en 10.00 u.
Dat laatste draait meteen ook alle duivelse plannetjes mbt snoepen en snaaien bij koffie en voor de buis stevig de nek om.

Gaat lekker, momenteel, met zicht op -7 kg in iets meer dan 3 weken ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 17:55    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik eet gezond en probeer er kh beperkt in te plannen.

Smorgens begin ik met een enorme smoothie met alleen vers fruit en groentes, ik ben namelijk geen fruit eter, maar om het als smoothie te drinken gaat prima.

Verder geen brood... alleen crackers.

En savonds een gezonde maaltijd op tafel met zo min mogelijk calorieën... en mijn streven is zoveel mogelijk vers.

Tot nu toe gaat het goed.... en ik drink na drie weken nog steeds met plezier mijn smoothie op en teer daar makkelijk tot de lunch op.

Niet snoepen... lekker veel water drinken ( met drinken heb ik nooit veel moeite ) en zo min mogelijk tussendoortjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 0:57    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Interessant om te lezen wat jullie doen - dank voor het delen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 9:05    

Reageer met quote
Mijn plannen om af te vallen zijn gezond eten en geen ongezonde tussendoortjes. Ben echt wel iemand die moeilijk zonder suiker kan en als ik dat neem niet kan stoppen. Daarnaast hebben we sinds april een pup waar we steeds vaker iets verder mee weg mogen. Vind het heerlijk om te wandelen. Dus gezonder eten en meer bewegen. daarnaast hou ik voor mijn bewustwording goed bij wat ik eet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 10:17    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Je kunt hier een test doen om te zien hoe gevoelig je bent voor verslaving aan eten en suikers / bloem: https://foodfreedomquiz.com/?_ga=2.15931377.691999554.1592653735-831551746.1587298304

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 12:24    

Reageer met quote
Vanmorgen werd ik toch best blij op de weegschaal. Onder de 100. Das lang geleden. Super blij mee. Nu de start van mijn tweede week bij de weegclub en de tweede week van gezond eten en meer bewegen. Veel water drinken en op naar een gezonder leven. De start is goed dus maakt het vervolg makkelijker.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2020 10:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 2 van 10