Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van BMI 30+ naar BMI 30- (deel 1)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo, hoe gaat het met jullie? Wat gaat er goed en wat gaat er minder goed?

Het valt me erg op dat heel veel deelnemers niet hun gewicht doorgeven bij dit sprintje... Hoe komt dat? Laten we afspreken dat we morgen / komende week allemaal ons gewicht invullen? En hier ff delen hoe het met je gaat? Goed of slecht, maakt niet uit... dat je het deelt is het belangrijkste, toch?

Ik ben tevreden. Ik eet nu al meer dan 80 dagen geen suikers / zoetigheid meer. Heb ruim een week geleden ook het brood geschrapt en ik voel me er tot dusver (heel) goed bij.
Het lukt om elke dag een salade te maken bij de lunch, en om mijn krachttraining redelijk bij te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 17:22    
Vrouw Weeggegevens   Dieetaartje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi allemaal,

Poeh hier wisselt het sterk per week! Afgelopen week echt niet zo goed gegaan. Druk = stress=eten bij mij, daar moet ik dus nog vanaf! Grappig dat ook mijn wandelrondje meteen een stuk langzamer was. Ik wandel met mijn man zodat hij een beetje het tempo kan aangeven anders zak ik steeds een beetje terug, maar afgelopen week lukte het echt niet zo goed haha. Komende week gelukkig een wat rustigere week denk ik dus ik ga alles weer even goed oppakken!

En Jex ik ben sinds kort gestart met een soort voedingscoach, ivm corona alleen nog via mail nu. Maar ik mag dus 6 weken niet op de weegschaal staan...help! Dit omdat de weegschaal me positief echt kan helpen maar meteen ook mijn valkuil is, dus voor nu staat hij al meer dan een week onaangeroerd onderin de kast. Redelijk vol te houden omdat ik hem niet zie (en omdat ik ook niet het gevoel heb veel af te vallen).

Hoe gaat t bij jullie?
xx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 15:56    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik ben nog wel bezig met opletten, alleen niet zo actief op dit forum. Het gaat goed met mij, met opletten matig. Toch wel te vaak iets lekkers (ongezond vaak) tussendoor, dus daar gaan we weer wat aan doen! Vervangen door gezondere tussendoortjes en ook meer bewegen.

Succes allemaal Lach

Doel 2021: onder de 75
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Succes met de coach, Dieetaartje.

Goede plannen, Blauwe komkommer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 9:39    
Vrouw Weeggegevens   streefjaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Wat een leuk sprintje!

Hier zijn we gezonder aan het eten en wat meer aan het wandelen. We hebben 3 jonge kinderen.
Als er nog 10 kg van af is zou ik weer willen hardlopen, maar wil het nu nog niet doen nu ik zo'n 30 kg te zwaar ben. Dan krijg je misschieb klachten met knieen e.d. dus voorlopig houden we het op wandelen.
1 x ped week avondeten wat niet gezond is en 1 a 2 keer per week een snack ofzo.
Gaat best goed. Lach
Hoop ook na de zomer op een gewicht te zitten waar je lekkerder zit in je vel. Maar voel me nu al beter als aan het begin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik sluit me hier ook maar eens aan
ik zit behoorlijk boven de BMI 30 dus dat moet echt omlaag
ik moet 7 kilo afvallen om er onder te zitten en dan ben ik nog veel te zwaar....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 8:57    
Vrouw Weeggegevens   Dieetaartje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Heej dipinipi wat grappig...ik moet er ook 7 en dan idd nog veel te zwaar! Maar kleine stapjes...onder de 30 BMI zou al een heel mooi begin zijn!!

@streejaar goed bezig meer wandelen!! Ik wil vanavond weer eens wandelen/hardlopen proberen met Evy (hardlooppodcast), ik kon eerst 5 km maar nu red ik de 100 meter maar amper denk ik...maar ach beginnen is al de helft toch?!

Voor komende week heb ik een eetplan gemaakt...nu maar hopen dat ik me er aan kan houden...en ja ik heb er bewust elke dag 2 koekjes, 2 snoepjes en een klein stukje chocolade opgezet omdat ik het vooral moet volhouden en kleine stappen moet zetten (en dus niet meteen een strak plan mag want dan gaat het des te sneller weer fout bij mij).
Ik vind het spannend, maar ga ervoor...
Succes allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 14:28    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
vrijdag weer begonnen met een beperkt koolhydraat dieet...dat en de wijn laten staan helpt mij meestal wel goed op weg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 14:41    
Man Weeggegevens   Johan2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben Johan 50jr uit Eindhoven. Heb me ook aangemeld voor het sprintje. Gewicht is de laatste jaren steeds verder opgelopen.
Er moet zo'n 12kg af om onder de 30 te komen.

Ik doe aan zwemmen en wandelen. Probeer gezond te eten en koolhydraten te minderen. succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2020 21:46    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Dipinipi en Johan!

Dieetaartje, hoe gaat het met de coach? Heb je er iets aan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 8:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 4 van 7