Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van BMI 25+ naar BMI 25- (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Wat erg voor je Monique, dat je moeder op zo'n relatief jonge leeftijd is overleden. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit vreselijk pijn doet. En dan ook nog een broer verloren....

Ik vind het krachtig van je dat je in staat bent bij deze omstandigheden en misschien dus zelfs wel deel op grond van deze ervaringen, voor je gezondheid te kiezen.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 17:12    

Reageer met quote

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2021 8:04    
Vrouw Weeggegevens   Nicky18
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik zou graag met jullie mee doen! Ik ben in 2017/2018 al eens heel veel afgevallen, maar nu 6 maanden geleden voor het eerst moeder geworden. Tijdens de zwangerschap en in de periode daarna heb ik me laten gaan, maar nu sinds een paar weken heb ik het weer serieus opgepakt en wil ik weer naar een gezond gewicht.

Ik vind het nu wel een grotere uitdaging, doordat ik een nieuwe baan heb, een studie volg en dus een kindje heb. Daarom kan ik wel een steuntje in de rug gebruiken en ik hoop jullie ook te kunnen steunen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 13:32    

Reageer met quote
Nicky18 schreef:
Hoi allemaal,

Ik zou graag met jullie mee doen! Ik ben in 2017/2018 al eens heel veel afgevallen, maar nu 6 maanden geleden voor het eerst moeder geworden. Tijdens de zwangerschap en in de periode daarna heb ik me laten gaan, maar nu sinds een paar weken heb ik het weer serieus opgepakt en wil ik weer naar een gezond gewicht.

Ik vind het nu wel een grotere uitdaging, doordat ik een nieuwe baan heb, een studie volg en dus een kindje heb. Daarom kan ik wel een steuntje in de rug gebruiken en ik hoop jullie ook te kunnen steunen!

Welkom Nicky!
Poeh je hebt wel veel uitdagingen tegelijk.Goed van je dat je nu weer op het gezonde spoor probeert te komen. Wat voor stappen ga je zetten?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 15:09    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom Nicky18, en nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 20:26    
Vrouw Weeggegevens   Nicky18

Reageer met quote
Dank jullie wel!

Ik ga inzetten op alle fronten hahaha. Ik wil gezonder eten, minder koolhydraten maar niet als in een dieet. Ik wil mijn porties verkleinen en niet snaaien. Dat laatste blijft een valkuil.

Daarnaast probeer ik iedere dag minimaal een uur te wandelen met kind en hond. Met de fiets naar het werk, al is dat maar 10 minuutjes fietsen. En 2x per week op zolder een uurtje fitness.

Nu vooral nog volhouden! En jullie?? Hoe pakken jullie het aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 9:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wandel doordeweek elke dag minimaal een uur, vanmorgen bijna 2 uur gelopen. Verder doe ik 4 a 5 keer per week nog een workout.
En verder ben ik begonnen met gezondere keuzes te maken en ook te minderen met koolhydraten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 13:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas een rood vakje. Maar goed, ik ga gewoon door, ben nog steeds gemotiveerd en voel me nog steeds super.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 12:08    

Reageer met quote
Nicky18 schreef:
Dank jullie wel!

Ik ga inzetten op alle fronten hahaha. Ik wil gezonder eten, minder koolhydraten maar niet als in een dieet. Ik wil mijn porties verkleinen en niet snaaien. Dat laatste blijft een valkuil.

Daarnaast probeer ik iedere dag minimaal een uur te wandelen met kind en hond. Met de fiets naar het werk, al is dat maar 10 minuutjes fietsen. En 2x per week op zolder een uurtje fitness.

Nu vooral nog volhouden! En jullie?? Hoe pakken jullie het aan?

Porties verkleinen en niet snaaien zijn heel goede doelen volgensmij: realistisch en effectief zonder dat je je in bochten wringt.
cheerleader cheerleader cheerleader

Ik richt me erop om per dag niet meer dan 1 tussendoortje te nemen en zoveel mogelijk onbewerkt voedsel te eten. Ik eet geen zoetigheid en geen meelproducten.
Qua beweging wandel ik elke dag wel z'n 40-50 minuten met onze hond en ik doe de huishouding. Ik ben net begonnen om weer eenmaal per week met een vriendin (op afstand, per beeldbellen) kort iets aan krachttraining te doen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 7:53    
Vrouw Weeggegevens   Wegermee 2020

Reageer met quote
Voor heen was ik iemand die veel snoep at tegen woordig ligt de fruitschaal vol en in de avond neem ik radijsjes, tomaatjes of andere rauwkost als iknog honger heb smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 16:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 5 van 8