Auteur |
Bericht |
Kordiya Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 2068 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Wat erg voor je Monique, dat je moeder op zo'n relatief jonge leeftijd is overleden. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit vreselijk pijn doet. En dan ook nog een broer verloren....
Ik vind het krachtig van je dat je in staat bent bij deze omstandigheden en misschien dus zelfs wel deel op grond van deze ervaringen, voor je gezondheid te kiezen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 feb 2021 17:12 |
|
 |
|
 |

|
|
 _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 feb 2021 8:04 |
|
 |
Nicky18 Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Hoi allemaal,
Ik zou graag met jullie mee doen! Ik ben in 2017/2018 al eens heel veel afgevallen, maar nu 6 maanden geleden voor het eerst moeder geworden. Tijdens de zwangerschap en in de periode daarna heb ik me laten gaan, maar nu sinds een paar weken heb ik het weer serieus opgepakt en wil ik weer naar een gezond gewicht.
Ik vind het nu wel een grotere uitdaging, doordat ik een nieuwe baan heb, een studie volg en dus een kindje heb. Daarom kan ik wel een steuntje in de rug gebruiken en ik hoop jullie ook te kunnen steunen! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 mrt 2021 13:32 |
|
 |

|
|
Nicky18 schreef: | Hoi allemaal,
Ik zou graag met jullie mee doen! Ik ben in 2017/2018 al eens heel veel afgevallen, maar nu 6 maanden geleden voor het eerst moeder geworden. Tijdens de zwangerschap en in de periode daarna heb ik me laten gaan, maar nu sinds een paar weken heb ik het weer serieus opgepakt en wil ik weer naar een gezond gewicht.
Ik vind het nu wel een grotere uitdaging, doordat ik een nieuwe baan heb, een studie volg en dus een kindje heb. Daarom kan ik wel een steuntje in de rug gebruiken en ik hoop jullie ook te kunnen steunen! |
Welkom Nicky!
Poeh je hebt wel veel uitdagingen tegelijk.Goed van je dat je nu weer op het gezonde spoor probeert te komen. Wat voor stappen ga je zetten?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 mrt 2021 15:09 |
|
 |
|
 |
CrazyMoon Super Weegclubfan

|
|
Welkom Nicky18, en nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine!_________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 mrt 2021 20:26 |
|
 |
Nicky18 Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Dank jullie wel!
Ik ga inzetten op alle fronten hahaha. Ik wil gezonder eten, minder koolhydraten maar niet als in een dieet. Ik wil mijn porties verkleinen en niet snaaien. Dat laatste blijft een valkuil.
Daarnaast probeer ik iedere dag minimaal een uur te wandelen met kind en hond. Met de fiets naar het werk, al is dat maar 10 minuutjes fietsen. En 2x per week op zolder een uurtje fitness.
Nu vooral nog volhouden! En jullie?? Hoe pakken jullie het aan? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 03 mrt 2021 9:08 |
|
 |

|
|
Ik wandel doordeweek elke dag minimaal een uur, vanmorgen bijna 2 uur gelopen. Verder doe ik 4 a 5 keer per week nog een workout.
En verder ben ik begonnen met gezondere keuzes te maken en ook te minderen met koolhydraten._________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 03 mrt 2021 13:35 |
|
 |
|
 |

|
|
Helaas een rood vakje. Maar goed, ik ga gewoon door, ben nog steeds gemotiveerd en voel me nog steeds super._________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2021 12:08 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2021 7:53 |
|
 |
Wegermee 2020 Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Voor heen was ik iemand die veel snoep at tegen woordig ligt de fruitschaal vol en in de avond neem ik radijsjes, tomaatjes of andere rauwkost als iknog honger heb  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 mrt 2021 16:10 |
|
 |
|
|