Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van BMI 25+ naar BMI 25- (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo, nadat ik dus 2 weken mijn gewicht op en neer zag gaan, zag ik deze week weer een daling en kon ik vandaag een mooi groen vakje invullen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 15:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, ondanks dat ik dit weekend wat meer heb gegeten dan normaal (vooral gistermiddag kreeg ik een vreetbui..), toch vanmorgen 100 gram minder dan vrijdag. Aankomende week weer netjes doen, ook omdat ik deze week wat minder kan bewegen (normaal wandel ik 1 a 1,5 uur maar nu de kinderen vakantie hebben lukt dat niet).
Straks wel even weer een workout doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 13:42    
Vrouw Weeggegevens   Wegermee 2020
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo blij weer een groen hokje erbij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Zo, ondanks dat ik dit weekend wat meer heb gegeten dan normaal (vooral gistermiddag kreeg ik een vreetbui..), toch vanmorgen 100 gram minder dan vrijdag. Aankomende week weer netjes doen, ook omdat ik deze week wat minder kan bewegen (normaal wandel ik 1 a 1,5 uur maar nu de kinderen vakantie hebben lukt dat niet).
Straks wel even weer een workout doen.

Wat is een vreetbui voor jou? Wat en hoeveel eet je dan? Als ik het vragen mag natuurlijk, negeer de vraag anders gewoon!

Goed zeg, zoveel wandelen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 13:32    

Reageer met quote
Wegermee 2020 schreef:
Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 13:34    
Vrouw Weeggegevens   Wegermee 2020

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Wegermee 2020 schreef:
Applaus

Dank je wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 17:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Wat is een vreetbui voor jou? Wat en hoeveel eet je dan? Als ik het vragen mag natuurlijk, negeer de vraag anders gewoon!

2 koekjes, pakje crackers en zakje chips. Na dat zakje dacht ik echt, nu stoppen! Moest mezelf echt even toespreken omdat het ook nog vlak voor het avondeten was, anders was ik doorgegaan met de koekjes. Heb op mijn telefoon 2 foto's van 2014 geloof ik, waarin ik net onder de 70 zat. Daar wil ik graag weer naar terug dus die foto's geven mij houvast en bekijk ik als het mis dreigt te gaan Erg blij

Vandaag naar mijn vader geweest met de kinderen, stuk gelopen naar de begraafplaats waar mijn broer en moeder liggen (mijn moeder is vorig jaar overleden dus nog best moeilijk). Bij hem 2 afbakbroodjes gegeten, was al een poos geleden dus er van genoten Erg blij

Morgen mijn weegdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 20:15    

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Kordiya schreef:

2 koekjes, pakje crackers en zakje chips. Na dat zakje dacht ik echt, nu stoppen! Moest mezelf echt even toespreken omdat het ook nog vlak voor het avondeten was, anders was ik doorgegaan met de koekjes. Heb op mijn telefoon 2 foto's van 2014 geloof ik, waarin ik net onder de 70 zat. Daar wil ik graag weer naar terug dus die foto's geven mij houvast en bekijk ik als het mis dreigt te gaan Erg blij

Vandaag naar mijn vader geweest met de kinderen, stuk gelopen naar de begraafplaats waar mijn broer en moeder liggen (mijn moeder is vorig jaar overleden dus nog best moeilijk). Bij hem 2 afbakbroodjes gegeten, was al een poos geleden dus er van genoten Erg blij

Morgen mijn weegdag.

Dank je wel. Voor mij altijd interessant wat mensen verstaan onder een eetbui. Het is per individu vaak heel verschillend. Knap van je dat je jezelf kon stoppen!
Voor mij zijn er in het verleden (gelukkig nu niet meer) eetbuien geweest die meerdere dagen duurden en waarbij ik dan bijna alleen maar zoete rotzooi at. Of bijvoorbeeld een heel pak cornetto's (6 stuks of zo?) in één keer en dan nog brood met kaas er achteraan... Geschokt Geschokt ohhh oh oh

Ik hoor je wat betreft het verlies van een ouder. Ook dat is schijnbaar iets waar ieder mens anders mee omgaat en het anders ervaart.
Mijn ouders zijn twee jaar geleden niet lang na elkaar overleden op hoge leeftijd. Ik was er niet op voorbereid hoe erg ik dat zou vinden en hoezeer ik ze zou missen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 20:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had gelukkig geen zoete dingen in huis die ik lekker vind, speciaal snoep gekocht die ik niet lekker vind maar de kinderen wel Lach
Maar die speculaaskoekjes, die vind ik wel erg lekker. En eenmaal chips gehad, pfff, kan ik zo mee doorgaan.

Sip
Mijn moeder was helaas nog best jong, net 64 jaar geworden, uitgezaaide longkanker. Helaas hebben ze vooral alleen maar gewerkt met z'n tweeën (eigen bedrijf), maar betekent wel dat ze 24/7 samen zijn geweest. Wat voor mijn vader nu dus heel zwaar is, maar geeft ook mooie herinneringen.

Doet mij ook ontzettend pijn nog. Geloof het soms nog niet helemaal. Maar voelt voor mij wel goed dat ik ondanks het verdriet toch goed voor mezelf wil zorgen. Gezonder wil zijn. Na mijn broer zijn overlijden ben ik vooral veel gaan eten, ben een echte emotie eter.
Na mijn moeders overlijden ook wat meer gaan eten maar omdat ik 3 maanden later zou gaan trouwen moest ik de knop omzetten en dat lukte, gaf me kracht Lief

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2021 20:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi groen vakje, kom steeds dichter bij mijn eerste doel, de 75kg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 10:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8