Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

van 94,9 naar 89,9 (deel 26)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Niet mega van het pad,maar ook niet mega erop haha!! Heb besloten vandaag weer te gaan hardlopen,zat net terug te kijken vorig jaar juni heb ik voor het laatst hardgelopen,echt erg.Maar was daarna ff de morivatie kwijt.Was eerst niet van plan deze week te gaan hardlopen,omdat het zo warm zou worden.Maar vind het vandaag een prima temperatuurtje dus ga zo lekker aan de gang,zal dramatisch zijn,maar dat geeft niet.Het begin is er dalijk weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 18:38    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Milly mooie timing om te gaan hardlopen. Verbrand je wel extra calorieën Erg blij
Veel succes en plezier met hardlopen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 19:13    

Reageer met quote
Yes Yes Yes ik ben blij.Ik dacht het hardlopen zal tegenvallen,maar het viel helemaal niet tegen!! Ik moet zeggen had er ook echt zin in. Dacht ik ga aan de gang en ik zie het wel.Ik dacht ik ga wel rustig tempo aanhouden.
Uiteindelijk heb ik 2.6 km hardgelopen,zonder tussendoor te wandelen,dit had ik echt niet verwacht .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 20:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aaaaaaaaaaahhhhhhhhh je hebt het gewoon gedaan!!! Goed bezig!! Je hebt best nog een aardige afstand gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jul 2019 9:11    

Reageer met quote
@cheatday, ja dat vond ik ook,het viel mij niet tegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jul 2019 20:07    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yes, ik heb een groen vakje!! Heel blij!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 7:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 9:59    

Reageer met quote
Wat minder hardgelopen dan de plannjng was,laatst op maandag dizzy dus toen overgeslagen en op donderdag gegaan.Deze week op maandag naar huis gewandeld is ruim 4 km,maar daarna pijnlijke voet,dus deze wee niet hardgelopen. Voet gaat wel weer beter,dus maandag weer aan de gang. Qua eten gaat het wel goed,ik heb niet echt snaai momenten en dus weer wat minder last van het idee dat ik iets moet/ wil etet.Dus dat is fijn en hopelijk ga ik dat op de weegschaal terug zien. Hoe gaat het verder met jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 12:13    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Heb je je voet overbelast?
Is het gisteren nog gelukt om te gaan hardlopen?

Hier even terug van vakantie (ik heb een stacaravan), morgen naar de tandarts. De kinderen willen donderdag nog graag thuis blijven en dan vrijdag weer terug naar de camping.

Meestal snaai ik de hele dag door op de camping Schaam Schaam , nu niet gedaan!! 1x heb ik paar lepels pindakaas op met een extra plak geitenkaas. Verder mijzelf keurig ingehouden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 21:57    

Reageer met quote
Netjes hoor chestday!! ja soort van overbelast,ik was naar huis gewandeld op te platte schoenen denk ik.
Zondag weer hardgelopen,boelde flut maar door gezet en uiteindelijk 2.9 km hardgelopen,non stop.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 22:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5