Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

van 94,9 naar 89,9 (deel 26)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn deelname aan dit deel van de sprint was zeer kort, ik heb een klapper van 1,7 kilo gemaakt. En zit nu op 89,1 kilo Cool .

Heel veel succes allemaal en ik hoop jullie snel in de volgende sprint te zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 10:33    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dat was zeker van korte duur, goed van je. Ik heb je verwijderd. Succes in het volgende sprintje. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Pfff maar 1 onsje afgevallen! Dat schiet niet echt op! Op naar volgende week maar weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 20:37    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Kort maar krachtig onig!
Hopelijk mag ik je weer snel volgen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 21:42    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Zo er is weer een paar ons af,dat is fijn.Nu even lekker zo door gaan.Nog 2 dagen op mijn vervangende plek en dan maandag naar mijn eigen filiaal die helemaal verbouwd is. Wil binnenkort het hardlopen ook weer gaan oppakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 7:00    
Vrouw Weeggegevens   VeganMama
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, vegan

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 10:14    

Reageer met quote
Jeetje ik ben echt blij er zijn nog wat onsjes af. Weeg nu 92.5. Ben echt blij,nu weer even doorpakken. Volgende week vrijdag ga ik een weekendje weg...maar weet niet waarheen en wat we gaan doen.Vrijdag avond moet ik er een beetje netjes uitzien zei mijn man.We zijn dat weekend 5 jaar getrouwd en 12.5 jaar samen. Dus ben benieuwd super lief dat hij dat geregeld heeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019 6:57    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ooh milly wat spannend en ook wat lief van je man! Dat wordt vast genieten volgende week.

Hier gaat alles zijn gangetje. De weegschaal wil nog niet echt meewerken. Ik blijf beetje op die 91 hangen. En ik wil zo graag onder die 90!
Heb nog 3 dagen om er onder te duikelen...dan nog 2x naar de weegclub en dan is het 6 weken niet.
Mooie training voor mij om te kijken of ik beetje op gewicht kan blijven en misschien zelfs nog wat af te vallen.

Iedereen een fijn weekend gewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 11:26    
Vrouw Weeggegevens   EssieK
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Benfit

Reageer met quote
milly24 schreef:
Jeetje ik ben echt blij er zijn nog wat onsjes af. Weeg nu 92.5. Ben echt blij,nu weer even doorpakken. Volgende week vrijdag ga ik een weekendje weg...maar weet niet waarheen en wat we gaan doen.Vrijdag avond moet ik er een beetje netjes uitzien zei mijn man.We zijn dat weekend 5 jaar getrouwd en 12.5 jaar samen. Dus ben benieuwd super lief dat hij dat geregeld heeft.

Spannend! Wat lief van hem.

Hier gaf de weegschaal vanochtend 89.9 aan. Ik kan pas maandag mn nieuwe gewicht hier invoeren, maar dan ben ik dus ook snel de sprint uit. Op naar t volgende sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 13:32    

Reageer met quote
ja lief hè!!
Vanochtend nog een onsje eraf. Vandaag rond 9 uur de deur uit.Eerst bij iemand wat opgehaald,daarna door naar de boer in Elst ( slapen wel eens daar hebben b&b). Daar kersen geplukt,zouden we ooit nog eens doen. Daar ook lekker wat koffie op met krentenbol en stroopwafel. Daarna door naar Kasteel Doornenburg. Daar hadden we een afspraak met een re-enactment groep,willen dat weer oppakken. Ook wat mee gegeten ,speklap,braadworst en wat salade. Nu weer thuis,ben wel beetje moe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 23:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5