Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

van 94,9 naar 89,9 (deel 25)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Milly, daar hoef je je niet voor te schamen!

Ik ben alleen altijd een beetje bang dat het met de mensen waar we niks van horen niet zo goed gaat met het gewicht. Ik spreek uit ervaring Lachen .

Is de drukke tijd voor jou nu weer achter de rug?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 12:05    
Vrouw Weeggegevens   mientjuh84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik mag me hier weer aanmelden. hoop dat ik er ook weer snel uit mag.....wil graag met 3 weken onder die 90 zitten. met vakantie in het vooruitzicht is dat wel een fijn streven. succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 13:10    

Reageer met quote
Welkom leuk dat je met ons meedoet!

Erg blij Graag hoor ik wat jij eet/beweegt om 5 kilo af te vallen in 3 weken tijd! Ik eet 1400 kalorien en wandel gemiddeld 10 kilometer per dag als extra beweging en doe ongeveer 5 a 6 weken over 5 kilo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 14:02    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Welkom mientjuh...we gaan er gewoon voor zorgen dat we heel snel weer naar een sprintje lager kunnen.

Onig wat knap van jou dat je elke dag zover wandelt. Ik doe eigenlijk niets aan sport. Ik werk in een winkel dus moet heel veel lopen, dus mijn beweging heb ik wel. Maar is niet echt de bedoeling haha
Wel doen we als het mooi weer is lekker fietsen. Je kan hier heerlijk langs het water fietsen (zeeland)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 19:40    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik mag me ook hier melden.

Geschokt de 8 begint nu gewoon echt serieus in beeld te komen!!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 6:50    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
@ onig Nee nog wel druk,sta in een ander filiaal,minder gunstige werk tijden en wat meer reis tijd dus wat later thuis.Nog 2 weken en dan gaat mijn eigen filiaal weer open. Alles nieuw!! Dit weekend lekker van het weer genieten.Wat je zegt klopt soms wel dat als je hier afwezig bent ,het vaak wat minder gaat.Dat is herkenbaar,gaat nu niet heel slecht,maar ook niet herl goed haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 8:47    

Reageer met quote
@Cheatday, welkom bij de club!

@Milly, ah yes de verbouwingen. Ik herinner ze weer, het filiaal bij ons is een maand of 2 terug ook flink verbouwd. Moet zeggen dat ik er nog niet ben geweest sinds dien. Maar dat komt omdat ik als ik bij mijn vriend ben dichterbij zijn huis winkel. Wel zo makkelijk.
Succes nog de komende 2 weken!

Hier is er een kilo af! Word het hier net gezellig en mag ik over 0,9 kilo jullie verlaten Lachen .

Zet hem op allemaal en zorg vooral dat je niet smelt (of alleen op de juiste plaatsen) komende week, wat een hitte!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 9:32    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Opzich fijn die verbouwing,alleen bij ons duurt ie veel langer als normaal,namelijk 4.5 week.Normaal duurt het zo'n 2.5 week. Vandaag weer naar bluegrass festival net als vrijdagavond.Toen vond ik het wat fris.Vandaag zal dat wel mee vallen. Neem wel zonnebrand creme mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 9:54    

Reageer met quote
Veel plezier Milly, ik denk dat het inderdaad niet fris zal zijn vandaag Lachen .

Ik ga aankomende dinsdag naar Rammstein en donderdag naar Muse, dus dat gaat ook een warme bende worden. Cool Cool Cool Cool maar wel veel zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 12:26    

Reageer met quote
Maakt er iemand een deel 26 aan? Ik weet niet of hier vaste mensen voor zijn Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 16:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5