Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 94,9 naar 89,9 (deel 24)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
MissDaisy schreef:
Ok, deze welkom is hier wel effe wat anders... geloof dat ik hier na toe ben geschoven vanuit mn andere sprintje dus... daar gaan we weer... vandaag weeg ik 94 dus ik zou hier over 4 a 5 weken uit kunnen zijn... ben benieuwd...

Hoi MissDaisy, veel succes gewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 feb 2019 9:00    

Reageer met quote
Morgenrood, schrijf me maar uit. Als hier vrijwel geen interactie is heeft het voor mij geen zin om deel te nemen aan dit sprintje...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019 10:04    
Vrouw Weeggegevens   Kathinka

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Morgenrood, schrijf me maar uit. Als hier vrijwel geen interactie is heeft het voor mij geen zin om deel te nemen aan dit sprintje...

Ach Nee toch, net als ik binnenkom gaat er iemand weg die interactie mist Huil huil Ook ik kom niet elke dag aan schrijven toe, maar probeer dat eigenlijk wél. Een beetje respons is dan wel zo leuk en hoe groter de groep, des te groter de kans op reacties.
Misschien heroverwegen Nicky?

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019 11:30    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik schrijf me ook in, ben ook wel voor wat interactie, deze sprintjes zijn vaak rustig.. Zullen we er wat gezelligs van maken? Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019 18:08    

Reageer met quote
Okay, ik blijf nog even! Erg blij

Wat is jullie streefgewicht? En wat is jouw aanpak om daar dichter bij te komen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019 18:37    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Heel goed Nicky. Ik laat je er nu nog maar even in. Heel veel succes allemaal. Cool Erg blij

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019 19:43    

Reageer met quote
Fijn Nicky, ik worstel alweer een paar jaar met mijn gewicht, waardoor ik voorzichtiger ben geworden met een streefgewicht. Eerste stapje is onder de 90 en dan ooit zakken naar de 85. Momenteel ben ik niet lekker, waardoor minder snoepen goed gaat, hopelijk hou ik dit vol en maak ik voor de rest gezondere keuzes. Probeer er ontspannen in te staan, en jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019 20:49    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Fijn Nicky, ik worstel alweer een paar jaar met mijn gewicht, waardoor ik voorzichtiger ben geworden met een streefgewicht. Eerste stapje is onder de 90 en dan ooit zakken naar de 85. Momenteel ben ik niet lekker, waardoor minder snoepen goed gaat, hopelijk hou ik dit vol en maak ik voor de rest gezondere keuzes. Probeer er ontspannen in te staan, en jullie?

Om een echt 'gezond BMI' te hebben zou ik naar 72 kg moeten. Maar dat is ver weg. Ik probeer me te richten op 'richting de 85 kg' te gaan, omdat ik dan niet meer 'obees' ben maar 'overgewicht' heb, dat is alweer een stap in de goede richting. Ik weet niet, of het me lukt. Het omgaan met eten is en blijft een worsteling.
Ik heb me de afgelopen 4 jaar, sinds ik behandeling kreeg voor de eetbuistoornis, bezig gehouden met het aanhouden van een eetplan, waarbij de nadruk vooral ligt op regelmaat en 'gezond verstand' in het omgaan met eten. Maar de laatste weken probeer ik uit hoe het is om caloriën te tellen. De resultaten zijn erg gemengd. Ik ben bang dat caloriën tellen bij mij toch obsessie geeft / kan geven en dat ik er uiteindelijk alleen maar meer door ga overeten. Maar ik wil het nog een tijdje de kans geven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019 22:26    

Reageer met quote
Regelmaat is een hele goede!

Ik kijk niet meer naar BMI dan zou ik 74kg moeten wegen en de inzet die dat van me vraagt wil ik niet meer geven. Toen ik in 2012 ben afgevallen, telde ik ook calorieën in samenwerking met Beck en Het Geheim Van Slanke mensen, dit werkte goed, maar ik werd er idd obsessief van. Was niet tevreden, wilde meer afvallen ip daarvan kwam ik gestaag weer aan. Nu is het moeilijker door een aantal zaken waaronder hormonen en een trage schildklier. Toch wil ik voorkomen om in de drie cijfers te komen en ik weet dat ik me met 85kg al een stuk fitter voel, daar richt ik me op Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2019 7:35    
Vrouw Weeggegevens   MissDaisy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Mijn streef gewicht is misschien wat te hoog gegrepen maar ik zou graag een keer onder de 70 terecht willen komen.
Ik ben weer begonnen met GOK en daarnaast heb ik mn werktijden laten aanpassen zodat ik sochtend eerst kan sporten en dat werkt de afgelopen 1,5 maand erg goed.
Nu wacht ik toch even tot morgen met wegen... want ik ben in 2 dagen 2 kilo zwaarder :-O
En ik heb echt niet gek zitten eten maar heb chinees gegeten en blijkbaar is dat niet zo gezond.

Echt heel frustrerend want heb niet eens een grote portie gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2019 11:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6