Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 94,9 naar 89,9 (deel 13)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
En als de praktijk niet meewerkt, geen zorgen: er komt gewoon weer een nieuwe. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 sep 2016 13:50    
Vrouw Weeggegevens   Ilke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Duffy schreef:
En als de praktijk niet meewerkt, geen zorgen: er komt gewoon weer een nieuwe. Lachen

Dat is de instelling Duffy!

Hier boven verwachting toch een groen vlakje. Was zo negatief ingesteld deze week dat het me niet verbaasd zou hebben als er 2 kilo bij zou zijn gekomen.
Is er hier iemand anders die ook de kick niet heeft na het sporten. Ik ben braaf 3x per week aan het hardlopen (evy) en loop nu 44 min over 5 km. Niks mis mee, dat kon ik 4 maanden geleden niet...maar als ik thuiskom dan ervaar ik zo een rotgevoel...ik weet dat het alleen maar in mijn hoofd zit, maar ik wil er van af. Iemand tips?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 sep 2016 8:45    

Reageer met quote
Ik had dat ook nooit echt na het hardlopen. Die 5 km heb ik nooit gehaald (wauw, knap!), maar dat was dan misschien ook omdat ik er niet gemotiveerd genoeg voor was.
Ik vond Bodypump, gewichtheffen op muziek, een stuk leuker. En RPM ook wel, soort spinning. Als ik de korte filmpjes met nieuwe oefeningen zie krijg ik al helemaal de kriebels. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 sep 2016 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Ilke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hardlopen is voor mij een van de weinige opties om te doen. Met 3 kids en een fulltime baan heb ik maar korte momenten om te sporten. Dichtsbijzijnde sportschool is 15 min. Rijden helaas. Heb me wel eens verlekkerd aan zoiets als bodypump, lijkt me inderdaad best een kick geven.

Vandaag ging het alweer beter. Stond al 4x stil op 44min/5km maar nu heb ik het rondje gehaald in 41min. Even gekeken naar de zevenheuvelennacht (7km heuvels) maar de laatste vanvorig haar deed daar 1 uur over. Ik denk niet dat ik die tijd nu al kan halen.

Ik denk wel na over de marikenloop (5km in 35min) volgend jaar mei. Haalbare doelen stellen toch?

Jullie nog tijd genomen om met je lijf bezig te zijn?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 sep 2016 11:20    

Reageer met quote
De laatste week van de sprintje alweer, maar ik ga eruit met een klapper! Na een paar weken aankomen ben ik deze week ineens 1,6kg afgevallen. Heel veel vocht, want ik zweet me momenteel een ongeluk 's nachts door een verkoudheid. Maar daarnaast ben ik ook met Weight Watchers begonnen. Het is even puzzelen, maar tot nu toe bevalt het me goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Nathalie1965

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 okt 2016 15:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 van 10