Auteur |
Bericht |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1166 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
Geen nood (…): gisteren oude kaasjes en saucijzenhapjes, over van een eerdere borrel, bij wijze van diner naar binnen gewerkt.
Wel lekker en ook een fijn wijntje erbij, maar wel ten koste van een volle kilo. Goed dat ik mijn gewicht deze week al had ingevuld!
Vandaag stuk rustiger: vanmorgen drie uur getraind (VOOR het weegmoment, helaas), nu een schudbekertje (koffiesmaak) en vanavond Caprese (Mozarella, tomaat, basilicum, olijfolie, peper, zout, ciabata) — was eigenlijk gisteren de bedoeling, maar het op mijn oude school bijspijkeren van een havo-5 jongetje was nogal uitgelopen. Hoewel Caprese zo klaar is, hoor, maar gewoon wat lui.
Vanmiddag weer naar school (Lisse — Delft), nu om te surveilleren bij proefwerkinhalers, maar dat is gelukkig maar een uurtje.
(Langzamerhand moet ik voor dat soort gedoe bijna een nieuwe hypotheek aanvragen, benzineprijzen gezien …)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 mrt 2022 14:00 |
|
 |
|
 |
Maira Vaste Weegclubfan

|
|
Ik zal een nieuw sprintje openen_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 27 mrt 2022 10:36 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1166 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 27 mrt 2022 17:11 |
|
 |
Joan63 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-4-2022 Berichten: 51 Dieet: gezond eten Woonplaats: Limburg
|
|
Is dit sprintje nog open, of is er een nieuw sprintje?
Snap het nog niet helemaal …._________________ Met kleine stapjes kom je ook vooruit
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 09 apr 2022 9:29 |
|
 |
|
 |
Jolan W Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-3-2021 Berichten: 782 Dieet: gezond eten Woonplaats: Duiven
|
|
Dit sprintje is al geëindigd in week 12. Maar er is al een nieuwe geopend met de zelfde titel. Kijk maar eens bij sprintjes open. _________________ Ik blijf positief denken en ik ga ervoor.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 09 apr 2022 9:55 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41239 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
De weegclub wordt mogelijke gemaakt door een paar enthousiaste vrijwilligers
We bestaan van de spontane donaties van de deelnemers.
Op de home-page hebben we nu een DONATIE KNOP
https://www.weegclub.nl/donaties/
Heb je ook profijt van de weegclub,
steun de weegclub dan met een donatie.
Een klein bedrag per maand of per kwartaal is meer dan welkom
Natuurlijk blijf je ook welkom zonder donatie…het is zeker geen verplichting
TIP: maak er een automatische overschrijving van
NL05 INGB 0005096019 (t.n.v. Weegclub te Almere).
Vermeld ook even je nickname of e-mail adres (anders is de donatie anoniem, echte namen worden niet bekend gemaakt)._________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 apr 2022 13:05 |
|
 |
|
|