Auteur |
Bericht |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 40894 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
ik hobbel heen en weer maar hoop hier graag weer weg te zijn...  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 25 apr 2022 9:52 |
|
 |
|
 |
MM1972 Vaste Weegclubfan

|
|
Als ik net lunch of ontbijt op heb, zoek ik nog steeds naar eten. Stukje kaas worst vanalles. Ik heb dan niet meteen een vol gevoel. Een uurtje later wel, maar dan heb ik spijt dat ik die extraatjes toch gegeten heb. Ik probeer op mijn koolhydraten te letten. Het lukt allemaal even niet zo...._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 26 apr 2022 14:32 |
|
 |
Joan63 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-4-2022 Berichten: 51 Dieet: gezond eten Woonplaats: Limburg
|
|
MM1972 schreef: | Als ik net lunch of ontbijt op heb, zoek ik nog steeds naar eten. Stukje kaas worst vanalles. Ik heb dan niet meteen een vol gevoel. Een uurtje later wel, maar dan heb ik spijt dat ik die extraatjes toch gegeten heb. Ik probeer op mijn koolhydraten te letten. Het lukt allemaal even niet zo.... |
misschien wat extra eiwit?
als ik honger blijf houden, maak ik zelf hummus van kikkererwten. Dat zorgt er bij mij voor dat ik heel veel minder honger hebt en eerder een vol gevoel.
Ik voeg gewoon kruiden toe waar ik zin in heb en dan met de blender pureren. Het sap uit het blikje gebruik ik om het smeuiger te maken.
Het vult goed en smaakt lekker_________________ Met kleine stapjes kom je ook vooruit
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 26 apr 2022 16:14 |
|
 |
Sasa Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 2241 Dieet: gezond eten (intermitted vasten )
|
|
Daar dacht ik ook aan, wat extra eiwit eten, dat verzadigt. Dan kan je denk ik beter 100 kcal meer eten (bv kwark, cottage cheese, gekookt eitje) waardoor je beter verzadigd bent dan even later weer met trek rondlopen en snaaien._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 26 apr 2022 23:33 |
|
 |
|
 |
Damianne Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-4-2021 Berichten: 76 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Noordoostpolder
|
|
Joan63 schreef: | MM1972 schreef: | Als ik net lunch of ontbijt op heb, zoek ik nog steeds naar eten. Stukje kaas worst vanalles. Ik heb dan niet meteen een vol gevoel. Een uurtje later wel, maar dan heb ik spijt dat ik die extraatjes toch gegeten heb. Ik probeer op mijn koolhydraten te letten. Het lukt allemaal even niet zo.... |
als ik honger blijf houden, maak ik zelf hummus van kikkererwten. Dat zorgt er bij mij voor dat ik heel veel minder honger hebt en eerder een vol gevoel.
Ik voeg gewoon kruiden toe waar ik zin in heb en dan met de blender pureren. Het sap uit het blikje gebruik ik om het smeuiger te maken.
Het vult goed en smaakt lekker |
Doe je er ook tahin in?
Ik heb gisteren de gewelde kikker erwten gekookt en wil vandaag weer hummus maken maar zonder olie en heb geen tahin in huis zag ik net._________________ “Don’t call it a dream, call it a plan”
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 apr 2022 10:39 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 40894 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 apr 2022 10:42 |
|
 |
Joan63 Vaste Weegclubfan

|
|
Dipinipi schreef: | lepeltje pindakaas? |
hmmm ook lekker_________________ Met kleine stapjes kom je ook vooruit
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 apr 2022 18:41 |
|
 |
|
 |
Joan63 Vaste Weegclubfan

|
|
Damianne schreef: | Joan63 schreef: | MM1972 schreef: | Als ik net lunch of ontbijt op heb, zoek ik nog steeds naar eten. Stukje kaas worst vanalles. Ik heb dan niet meteen een vol gevoel. Een uurtje later wel, maar dan heb ik spijt dat ik die extraatjes toch gegeten heb. Ik probeer op mijn koolhydraten te letten. Het lukt allemaal even niet zo.... |
Het vult goed en smaakt lekker |
Doe je er ook tahin in?
Ik heb gisteren de gewelde kikker erwten gekookt en wil vandaag weer hummus maken maar zonder olie en heb geen tahin in huis zag ik net. |
Nee, geen tahin. Vaak wel wat afgekoelde bottenbouillon_________________ Met kleine stapjes kom je ook vooruit
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 apr 2022 18:43 |
|
 |
Sasa Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 2241 Dieet: gezond eten (intermitted vasten )
|
|
Heb de exit hier net niet gehaald, maar dat lukt dan hopelijk volgende week. Maar 2,1 kg minder in één week maakt me wel heel blij  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 mei 2022 8:15 |
|
 |
Damianne Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-4-2021 Berichten: 76 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Noordoostpolder
|
|
Hier ook een mooi resultaat.
Ik hoop volgende week ook zover te zijn dat ik dit sprintje kan verlaten
Maar het gaat ook echt heel lekker dus heb er vertrouwen in dat dat gaat lukken._________________ “Don’t call it a dream, call it a plan”
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 mei 2022 9:02 |
|
 |
|
|