Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 89,9 naar 84,9 (deel 6)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik probeer ook maar 1x per week op de weegschaal te staan. Geeft idd meer rust voor mijzelf.
Normaal gesproken weeg ik mezelf elke maandagavond op de afslankclub maar ivm vakantie de komende 5 weken dus niet.
Heb mezelf nu maar gewoon vanmorgen gewogen. (Weeg op mijn eigen weegschaal altijd een kilo zwaarder). Dus vandaar een ieniemienie plusje Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 aug 2019 20:13    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik weeg me 1 x per week en vind dat eigenlijk al wat veel als ik eerlijk ben, het liefst zou ik het nog minder doen, 1 x per 2 weken of zelfs 1 x per maand. Maar dat is onhandig, gezien hier het gewicht wekelijks ingevuld wordt.

Het geeft mij juist een soort rust als ik mij niet te vaak weeg, ik weet dat ik goed bezig ben..... dus de weegschaal geeft alleen maar onrust, als er minder af is dan zou moeten volgens mijn eet en beweeg patroon. Iedere keer ben ik toch een beetje bang als ik weer op dat ding moet hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2019 9:50    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Onig, je zou ook de ene week kunnen wegen en de andere week hetzelfde gewicht in kunnen voeren, zodat je om de twee weken weegt..?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 aug 2019 8:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Er is 0.7 kilo af! Net niet onder de 85 kilo, maar ik ben blij dat er weer wat af is. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 7:47    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hier goede start van het sprintje! Bij mij is het de kunst om niet te weinig te eten, maar gewoon gezonde keuzes en bewegen, daar heb ik soms wat moeite mee.
Dat is ook zo met de weegschaal, 1x per week is nog wel okay maar wordt er ook onrustig van. Ik heb ook een tijdje maar 1x in de maand gewogen, gewoon elke 1e zondag van de maand..... en dan tussendoor houd je oude gewicht aan

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 8:59    

Reageer met quote
Jullie gaan goed dames!

Hoe vond je dat,1 keer per maand wegen caro? Tot nog toe gaat het bij goed om er niet meer dagelijks op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 11:51    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Opzich was dat toen wel prima. Ik at netjes mijn lijstjes en bewoog vrel, dus dan is het fijn om 1x per maand een goed resultaat te zien en je verder niet zo druk te maken over je gewicht. Maar toen was ik wel heel zeker dat ik mijn best had gedaan en wat het resultaat ook was, kon gewoon trots zijn op de inzet. Op dit moment zou dat echt te lang zijn, dan bouw ik teveel spanning op. Ik schommel ook enorm, dus heb op dit moment liever wat meer controle. Ik denk dat je het voor jezelf moet uitproberen wat fijn voelt denk.

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 12:01    

Reageer met quote
Dat denk ik ook, doen wat goed voelt. Ik zou uiteindelijk naar de twee weken willen, maar eerst dit maar even uitproberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 12:13    
Vrouw Weeggegevens   kristel-desmedt
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
ik zou dat niet kunnen,
heb dat echt nodig om elke week te wegen, anders denk ik dat ik me te snel zou laten gaan Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 9:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
kristel-desmedt schreef:
ik zou dat niet kunnen,
heb dat echt nodig om elke week te wegen, anders denk ik dat ik me te snel zou laten gaan Verward

Misschien even wachten tot je in de "flow" zit?

In het begin kon ik ook echt niet wachten tot ik weer op de weegschaal mocht en resultaat zag. Maar nu ik al 24 weken bezig ben, is het meer een soort gewoonte geworden wat ik eet en beweeg en drink. Dus ik weet dat ik goed bezig ben, daarnaast hou ik mijn eten bij in een kalorie app. Dus heel kort door de bocht, ik weet dat ik moet afvallen..... ik eet nou eenmaal minder, dan ik nodig heb met mijn beweging erbij. En na een aantal weken voelde ik me steeds minder zielig, hongerig en vloeide de zin om te cheaten en me vol te proppen langzaam weg. Nu vind ik het oprecht zonde om buiten mijn eet patroon te gaan, omdat ik al zo lang goed bezig ben en lijkt het een stuk makkelijker dan in het begin.

Jij kan dat ook! Het is even wennen en in een patroon komen dat voor jou werkt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 9:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5