Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 89,9 naar 84,9 (deel 5)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Smuk
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier helaas ook weer wat erbij. Had ook het gevoel dat de weegschaal vorige keer echt minder aangaf dan ik had verwacht. Verder ook wat later dan normaal, ontzettend moeilijke week achter de rug.

Mijn vader heeft een tia gehad terwijl hij in de auto reed, gelukkig allemaal met een sisser afgelopen. hij had zijn auto aan de kant kunnen krijgen en gelukkig geen rest verschijnselen, maar wel een aantal dagen onregelmatig en ongezonder eten en veel ziekenhuis bezoeken gehad. verder nog 2 bbq's gehad dus dit resultaat is niet geheel onverwacht.

en voor de rest hier: Ik snap dat de motivatie moeilijk is als het niet heel hard gaat, maar ieder onsje eraf is er een! en een week dat het tegenzit kan gebeuren, kan ook vocht zijn, of meer spieropbouw als je meer bent gaan sporten! Vooral niet opgeven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 21:20    

Reageer met quote
mhhh zie dat ik een typfout heb gemaakt bij het doorgeven van mijn gewicht, moet helaas 88.4 zijn en geen 84.4 Schaam Schaam weet iemand hoe ik dit kan veranderen???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 21:23    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Smuk schreef:
mhhh zie dat ik een typfout heb gemaakt bij het doorgeven van mijn gewicht, moet helaas 88.4 zijn en geen 84.4 Schaam Schaam weet iemand hoe ik dit kan veranderen???

Even aan Ellen vragen, hier:
https://www.weegclub.nl/forum/forumvragen-profielaanpassingen-vraag-het-hier-t11138.html
Je kunt het niet zelf aanpassen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 21:27    

Reageer met quote
Helaas twee rode vakjes. Mijn omstandigheden hakken er emotioneel erg in en helaas heb ik toegegeven aan eetdrang. Ik ga gewoon verder met mijn pogingen gezond te eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jun 2019 15:29    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Smuk ik heb je verwijderd. Ik dacht je er al was. Nu lees ik dat er een typefout is. Vraag Ellen even of ze het voor je veranderd. Dan kun je je ook weer aanmelden hier. Sorry voor de overlast. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 14 jun 2019 15:40    

Reageer met quote
ernstig rood vakje, maar zo is mijn typefout ook opgelost Lach
Deze week toch weer een halve kilo eraf, ondanks dat deze week nog wel wat onregelmatig was. dus best trots op mezelf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019 22:48    

Reageer met quote
oww flapje, goed resultaat, netjes volgehouden nadat de laatste week tegenviel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019 22:50    

Reageer met quote
Smuk schreef:
ernstig rood vakje, maar zo is mijn typefout ook opgelost Lach
Deze week toch weer een halve kilo eraf, ondanks dat deze week nog wel wat onregelmatig was. dus best trots op mezelf

Mooi resultaat Smuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 10:40    

Reageer met quote
Ik ben helemaal verbaasd; toen ik net op de weegschaal ging staan, gaf deze het getal 88.6 aan. Nog een paar keer geprobeerd om te zien of het misschien een fout was; Nee, het bleef 88.6 kg.

Gisteren gaf de weegschaal nog een kilo meer aan. Je weet het nooit. Het kan grillig zijn. Maar ik hoop dat het misschien te maken heeft met het mijden van zoetigheid en mijn pogingen om mijn best te doen met gezond eten van de afgelopen week. En dat het getal nog verder omlaag zal gaan de komende tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 14:39    
Vrouw Weeggegevens   Flapje69
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Smuk schreef:
oww flapje, goed resultaat, netjes volgehouden nadat de laatste week tegenviel!

Dank je, ik hoop dat ik hem morgen,weegdag, weer netjes heb kunnen doortrekken Erg blij , en jij ook gefeliciteerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 15:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3