Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 89,9 naar 84,9 (deel 1)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
hoezo vocht...vannacht om 3 uur met hoge nood naar de wc. vanmorgen om half 7 week en om 8 uur bij aankomst op m'n werk weer. scheelde al een kilo met gisteren.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 9:58    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Iels999 schreef:
@vrolijkvlindertje: eens zien wie als eerste de volgende sprint in gaat hahahaha Erg blij
zitten nu nagenoeg op zelfde gewicht. (heb deze week verkeerd m'n gewicht ingevuld. is 87,5)

Nou zet hem op, maar ik hoop te gaan winnen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Nadat ik in 2012-2013 was afgevallen tot 82 kg, dit een tijdje stabiel gehouden. Maar helaas... in augustus 2017 woog ik weer 107 kg Schaam Schaam Sindsdien weer begonnen met Kha eten en inmiddels is er weer 18 kg af gelukkig. De laatste maanden gaat het niet zo hard meer met afvallen, vandaar dat ik de uitdaging hier weer wil aangaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jun 2018 11:39    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
Nadat ik in 2012-2013 was afgevallen tot 82 kg, dit een tijdje stabiel gehouden. Maar helaas... in augustus 2017 woog ik weer 107 kg Schaam Schaam Sindsdien weer begonnen met Kha eten en inmiddels is er weer 18 kg af gelukkig. De laatste maanden gaat het niet zo hard meer met afvallen, vandaar dat ik de uitdaging hier weer wil aangaan.

Welkom! En ik denk dat velen het met me eens zijn als ik zeg dat je beter wat rustiger af kunt vallen, want vaker blijft het er dan ook af ohhh Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Doeiiii zwaai zwaai zwaai zwaai en tot in het volgende sprintje !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 10:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
blauwe komkommer schreef:
Ooievaar schreef:

Welkom! En ik denk dat velen het met me eens zijn als ik zeg dat je beter wat rustiger af kunt vallen, want vaker blijft het er dan ook af ohhh Succes!

Dank je wel. De vorige keer en ook nu, val ik gemiddeld een pond per week af, dus inderdaad niet te snel. De bijgekomen kilo's zijn ook te verklaren hoor, weer teruggevallen in oude slechte gewoonten... Alleen de laatste 2 maanden bleef ik schommelen rond de 90 kg, echt een plateau waar ik door heen moe(s)t.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 16:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dedees schreef:
Doeiiii zwaai zwaai zwaai zwaai en tot in het volgende sprintje !

Goed bezig!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 16:28    

Reageer met quote
Zo ik schiet lekke op om uit dit sprintje gegooid te worden. Over 2 weken hoop ik dat het zover is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 19:58    

Reageer met quote
Nou, het is hier niet erg druk. Weer een groen hokje, we gaan gestaag op naar het onder de 85 kg te komen,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 21:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Je gaat goed Vrolijkvlindertje.. voor je het weet ben je uit dit sprintje!

Zelf ben ik ook tevreden, eindelijk gaat mijn gewicht weer omlaag na bijna 2 maanden geschommeld te hebben rond de 90 kg. Het blijkt voor mij toch te werken, hier mijn gewicht bij te houden. Is toch een stok achter de deur want ik wil natuurlijk geen rode vakjes!
Mijn weegdag is zaterdag, dus ben benieuwd wat het resultaat aan het einde van de week is.
Over 6 weken ga ik op vakantie en zou dan graag onder de 85 kg willen wegen, dus nog 3 kg te gaan...Theoretisch dus mogelijk maar ik ben uiteindelijk blij met alles wat er dan af is hoor.

Vorige week mijn roeitrainer afgestoft en langzaam weer begonnen. Was wel spannend want na een knie-operatie vorig jaar werd mij dit afgeraden en moest ik op een hometrainer revalideren. Maar wat was dat saai!! Daarom eigenlijk vaker niet gedaan dan wel... Maar nu op de roeitrainer word ik weer blij, ging verrassend goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 7:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5