Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 84,9 naar 79,9 (zomer editie)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Die weekenden zijn super lastig inderdaad! Helemaal nu, met bbq’s, dagjes weg etc. Toch lastig om dan een ijsje bijvoorbeeld af te slaan.

En tieners die voor je neus eten lijkt me ook lastig. Hier een peuter die niet altijd haar ijsje/portie poffertjes/ koekje etc opeet en dan beland dat ook zo makkelijk bij mama in dr mond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2018 14:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer een groen vakje deze week, 0,7 eraf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 8:01    
Vrouw Weeggegevens   VlAfv1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
Mooi gedaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik doe ook maar weer eens mee het wordt weer hoog tijd om onder de 80 te komen ga dan ook van veel te zwaar weer naar te zwaar

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 11:14    
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Van veel te zwaar naar te zwaar, mooi gezegd. Volgens mijn BMI-getal mag ik maximaal 70 kilo wegen, maar ik betwijfel of dat wel haalbaar is. Dat woog ik (65-68 kg) toen ik 25 jaar jonger was en vijf maal in de week sportte. Hier is mijn streefgewicht 68 kg, bij de Weight Watchers waar ik sinds anderhalve week bij ben heb ik 72 kg als streefgewicht doorgegeven. Eigenlijk twee kilo te zwaar om in de groene zone van de BMI te komen. In ieder geval is mijn eerste doel ook: van veel te zwaar naar te zwaar. Erg blij

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 07 aug 2018 20:03    
Vrouw Weeggegevens   VlAfv1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
Welkom allemaal!

Hier deze week opnieuw aangekomen:(
Op deze manier haal ik onder de 80 op 1/9 natuurlijk niet SipSipSip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 7:06    
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jammer VIAfv1!
Voor mij ook een rood hokje deze week. De tweede week Weight Watchers heb ik me eigenlijk goed aan mijn punten gehouden. Wel wat emo-momentjes, maar daar heb ik me doorheen gesleurd. Dus dacht ik me gisteren vijf bitterballen en twee glazen campari te kunnen permitteren. Allemaal binnen mijn weekpunten. Helaas pindakaas. Nu ja. Ik kende mijn valkuilen, en dat is weer bevestigd. Op naar week drie. Volhouden nu. Dat gun ik jullie ook allemaal. Volhouden!

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 9:20    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Het gaat hier goed. Ik volg nu koolhydraatarm eten samen met mijn man, en dat is eg fijn, veel makkelijker met het eten, en we houden elkaar wel op het rechte pad.

De volgende weken wordt dit moeilijk, want wij gaan op vakantie, een 12daagse rondreis langs 5 steden in 4 landen in Midden Europa. S morgens is er een ontbijtbuffet, dat zal probleem niet zijn. S middags kunnen we meestal zalf wat bestellen, dus dat zal ook wel meevallen. Maar s avonds krijgen we een 3 gangenmenu voorgeschoteld, dus dat wordt lastig. Maar we zullen er het beste van hopen.

Ik vul nu iets meer in dan ik vanochtend woog, in de hoop dat ik zaterdag over een week dan toch een klein groen hokje kan invullen en in ieder geval niet teveel omhoog schiet.

Allemaal veel succes, en jullie horen me weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 15:26    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Het gaat hier goed. Ik volg nu koolhydraatarm eten samen met mijn man, en dat is eg fijn, veel makkelijker met het eten, en we houden elkaar wel op het rechte pad.

De volgende weken wordt dit moeilijk, want wij gaan op vakantie, een 12daagse rondreis langs 5 steden in 4 landen in Midden Europa. S morgens is er een ontbijtbuffet, dat zal probleem niet zijn. S middags kunnen we meestal zalf wat bestellen, dus dat zal ook wel meevallen. Maar s avonds krijgen we een 3 gangenmenu voorgeschoteld, dus dat wordt lastig. Maar we zullen er het beste van hopen.

Ik vul nu iets meer in dan ik vanochtend woog, in de hoop dat ik zaterdag over een week dan toch een klein groen hokje kan invullen en in ieder geval niet teveel omhoog schiet.

Allemaal veel succes, en jullie horen me weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 15:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijne vakantie vrolijkvlindertje! Fijn dat je man met je meedoet, dat maakt het al een stuk makkelijker.

Hier weer een groen vakje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 8:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5