Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 84,9 naar 79,9 (deel 26)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nijntjepluis
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Misschien wandelend fietsend naar de supermarkt? Of een vast moment op de dag kiezen bijv na de lunch? Vind je wandelen/fietsen echt leuk? Of zou je bijv liever willen zwemmen, voetballen etc? Als je iets leuk vind en het bij je past dan doe je het eerder.
Jammer van je pond, maar geen vrouw over boord. Gewoon lekker verder gaan, er is nog altijd meer af dan aan! ten opzichte van waar vandaan je gestart bent. Succes voor komende week! Je kunt het!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 8:09    
Vrouw Weeggegevens   Sarah
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik doe hier graag mee. Ben al heel lang lid van de weegclub, maar net als mijn gewicht schommelt ook mijn aanwezigheid hier.

Afgelopen september ben ik bevallen van mijn eerste kindje en daarna heb ik nog lekker genoten van mijn verlof met als resultaat dat ik 1 januari ruim 98 kilo woog. Dat is natuurlijk veel te zwaar voor mijn 168 cm. Gelukkig inmiddels afgevallen tot 84,7 vanmorgen, maar ik kan zo vlak voor de zomer nog wel wat extra motivatie gebruiken.

Zet hem op allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 15:04    
Vrouw Weeggegevens   Debby32
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight care

Reageer met quote
Goedenavond, ik ben nieuw hier op het forum. Graag doe ik mee met dit sprintje!
Iedereen heel veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 23:58    
Vrouw Weeggegevens   VlAfv1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
Welkom!
Toch nog wat gewicht eraf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 8:45    
Vrouw Weeggegevens   VlAfv1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
nijntjepluis schreef:
Misschien wandelend fietsend naar de supermarkt? Of een vast moment op de dag kiezen bijv na de lunch? Vind je wandelen/fietsen echt leuk? Of zou je bijv liever willen zwemmen, voetballen etc? Als je iets leuk vind en het bij je past dan doe je het eerder.
Jammer van je pond, maar geen vrouw over boord. Gewoon lekker verder gaan, er is nog altijd meer af dan aan! ten opzichte van waar vandaan je gestart bent. Succes voor komende week! Je kunt het!

Bewegen is niet echt mijn hobby ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 8:56    
Vrouw Weeggegevens   Tian

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Met genoeg bewegen heb ik ook altijd zo'n moeite. Sporten is aan mij echt niet besteed.
Komende dagen ook nog een extra uitdaging, ik heb 4 feestjes... Heel gezellig, natuurlijk, maar oeh, wat vind ik het moeilijk om dan het lekkers te laten staan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 10:38    
Vrouw Weeggegevens   Debby32

Dieet: Weight care

Reageer met quote
Met genoeg bewegen heb ik niet veel moeite. Ik ga 2x per week maar de sportschool en loop 3x buiten hard. Vandaag mijn eerst 5k. En heb geen rijbewijs dus doe verder alles op de fiets. Het moeilijkste wat ik moet doen is straks niet terug vallen in oude ritmes... Sip
Vandaag 84,3 Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 11:56    

Reageer met quote
Super dat je zoveel sport!
Hardlopen heb ik geprobeerd, toen werd ik zwanger en daarna nauwelijks tijd gehad om het weer op te pakken. Dus maar een crosstrainer aangeschaft, daar probeer ik nu regelmatig op te staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hoe gaat het hier?

Welkom nieuwe deelnemers!

Bewegen was ook nooit mijn hobby, maar wandelen vind ik heerlijk. En sinds ik de Fitbit om heb ben ik ook echt gemotiveerd om die 10.000 stappen per dag te halen (behalve gisteren dan, dat was luilak dag). Soms loop ik als een malle rondjes door de woonkamer om de stappen maar te halen. Maar vaker nog ga ik dan toch even een "rondje" doen buiten en dan ben ik zomaar een uur of langer weg. Heerlijk!

Helaas geen groen vakje afgelopen week. Netjes gelijk gebleven. Wel veel stappen gemaakt maar ook teveel gegeten Iets met vakantie, verjaardagen en etentjes buiten de deur... smullen

We gaan er weer voor deze week. Zou zo graag dit sprintje verlaten haha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 14:19    

Reageer met quote
@senais Fijn dat je zo kunt genieten van wandelen, elke dag 10 000 stappen, pffff, dat red ik nooit!

Ik heb het momenteel wel moeilijk. We gaven afgelopen weekend een feestje, en nu hebben we behoorlijk wat eten over. Ik kan zo moeilijk eten weggooien, dat lukt me echt niet. Ik probeer het allemaal wat te beperken, maar er is afgelopen weekend toch weer een halve kilo erbij. Voor het weekend was er wel een kilo af, dus toch een halve kilo lager als vorige week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 23:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5