Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Van 84,9 naar 79,9 (deel 25)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ja ik weet wel hoe het komt...ik eet te veel...niet verkeerd hoor maar wel te veel
ik doe cohen en dat werkt voor mij prima...ik neem wel grotere porties groente en vlees
ik heb gemerkt dat ik beter geen rundgehakt kan eten,veel te vet bij cohen,tartaar is beter
veel kip en magere vis ook prima...geen makreel of bv en dat heb ik wel gegeten
gisteren een offday met overheerlijk brood van m'n biobakker...savonds een paar glazen wijn met blauwaderkaas...tja dan vraag je er om...vandaag weer braaf

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 22 feb 2018 14:20    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen!
De pretkilo’s van de carnaval zijn gelukkig weg. Ik had al een vermoeden; veel vocht, mijn handen en enkels waren opgezwollen. Pfff, nog wel een aardige weg te gaan maar hopelijk tegen het badpakkenseizoen weer op streef 🤔

Dipinipi, wat heerlijk, wijn met blauwaderkaas! Daar kun je mij voor wakker maken en helaas heb ik dat met héél veel lekkernijen, haha! Maar goed dat je jezelf ervan bewust bent wat er mis gaat, nu nog de knop weer om. Succes!

Lies84, hoe was je etentje? Hopelijk heb je ervan genoten.

Alvast fijn weekend allen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018 9:06    
Vrouw Weeggegevens   VlAfv1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
Dit weekend is een makkelijke voor de lijn:
Veel zingen dus weinig gelegenheid tot eten (en met een volle maag kan ik niet zingen dus maat houden wordt direct beloond Erg blij) we zitten aan zee, dus dat wordt lekker uitwaaien tussendoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018 9:46    
Moderator

Reageer met quote
gister een [prima dag op een paar dropjes en een braadworstje bij het avondeten na.. :roll meteen bijna een pond erbij...vocht ik heb dikke vingers...morgen maar wegen voor hier

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:

Lies84, hoe was je etentje? Hopelijk heb je ervan genoten.

Heerlijk, lekker tortellini gegeten, is altijd mijn favoriete gerechtje daar... De porties waren ook niet zo groot, dus dat was fijn!

Vanavond weer een etentje (je hebt van die weken he), maar dan gaan we naar burgerz... Kent iemand dat? Ze verkopen... burgers!, maar je kunt elke burger ook krijgen als maaltijdsalade, dus daar heb ik uiteraard veel zin in.

Verder ga ik wel lasagne maken dit weekend want er komen vrienden eten, die is wel vet, maar wel super lekker... Verder dus maar een beetje rustig aan doen en opletten... Hoop toch volgende week wel onder de 80 te schieten eindelijk weer...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018 10:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Dames,

Hoe was jullie weekend?
Hier erg gezellig maar lijnonvriendelijk: zaterdag een etentje en zondag een dagje huishoudbeurs...niet de gunstigste activiteiten om af te vallen.
Gelukkig was de weegschaal vanmorgen in een gunstige stemming, de schade is beperkt gebleven tot een 1/2e kilo.
Nu weer de schouders eronder en hopelijk lig ik eind van de week uit dit sprintje 😉

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2018 14:42    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hier ook een heerlijk maar niet zo mager weekend. Zaterdag een verjaardag en gisteren vrienden te eten. Heb een heerlijke maar niet zo magere lasagne gemaakt met ijs als toetje... Een chipje bij de borrel, chocolade eitjes bij de koffie... Je kent het wel...

Vanmorgen de weegschaal maar even links laten staan, morgen of woensdag kijken we wel weer na een paar strenge dagen. Net kip op met salade en vandaag verder ook wel een goede dag gehad.

Alleen... wat is het koud zeg!! Wilde nog even gaan wandelen, maar ik denk toch dat ik met een kopje thee op de bank ga, haha...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2018 19:27    
Vrouw Weeggegevens   VlAfv1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
Waar ziek zijn al niet goed voor is: mooi terug wat gewicht kwijt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 mrt 2018 10:34    
Moderator

Reageer met quote
vandaag maar eens een extra streng dagje inlassen want in wil nu eindelijk eens de 82 zien

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 mrt 2018 10:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ohhhhhh no, een kilo erbij!!!! Die had ik even niet aan zien komen... Balen, maarja, de weegschaal liegt nu eenmaal niet. Achteraf is het ook niet zo’n beste week geweest wat eten betreft, teveel lopen snaaien. Pffff, en door nu, volgende week een groen vakje 🤔

Ik blijf in ieder geval nog even in dit sprintje.

Succes allemaal en alvast een fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mrt 2018 9:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 4 van 14