Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 84,9 naar 79,9 (deel 25)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Nou dat ziet er inderdaad goed uit Dipinipi!

Bernadette, ik hoef pas dinsdag weer te wegen dus ik heb nog even om wat harder te werken. Het stembureau valt mee, ik doe het al sinds ik 18 ben en het is bij mij in het dorp. Ik kom altijd veel bekenden tegen, dat maakt het gezellig Lach
Het komt vast goed wanneer je met de camper weg bent! Ook dan zul je wel weer een soort regelmaat opbouwen. Veel plezier in ieder geval!

Wij krijgen vanavond eters en we hebben al veel voorbereid qua eten. Het is niet zo gezond als wanneer we alleen zelf zouden eten maar ik zal me inhouden met de hoeveelheden voor mezelf. Gezellig wordt het toch wel! Morgen er op uit met mijn oudste dochter dus dan wandelen we aardig wat af. Zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 12:28    
Vrouw Weeggegevens   bernadette
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ben ik weer.
Het weekendje met de camper weg was leuk en we hadden prachtig weer. Prima voor de wandelingen en het bezichtigen van leuke stadjes. Ik ben goed in beweging geweest dus. Voordeel van het camperen is dat we zelf kunnen koken dus geen vette happen buiten de deur hoeven te eten. Weinig gesnackt, uit voorzorg een schaaltje radijsjes klaar gezet...ben niet erg bang voor het weegmoment...maar nu toch nog een paar dagen het normale ritme.

groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 15:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi,

Bernadette, dat klinkt allemaal heerlijk! En goed bewogen dus, lekker hoor!

Mijn weekend was een beetje dubbel. Veel bewogen, zondag lekker 12 kilometer door de duinen gewandeld. Maar ook eters gehad en zaterdag bij de BK wat gegeten op de terugweg van de VEED awards. Vandaag was het weegmoment; -0,6 kg weer. Dus ben weer tevreden. Het gaat niet hard, maar het gaat er in ieder geval vanaf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2018 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi allemaal,

De afgelopen tijd wat minder actief meegedaan in dit topic en ook met mijn gewicht ging het even de verkeerde kant op. Gelukkig heb ik mijzelf weer kunnen herpakken (voor ik dit sprintje aan de verkeerde kant moet verlaten). Op weer naar een beter gewicht.

Ben inmiddels fanatiek aan het hardlopen (vind ik dan tenminste) 3 dagen in de week. Gezond eten blijft af en toe een strijd (vooral het snoepen), maar goed, langzaam maar zeker komen we wel weer terug op de rit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 10:22    
Vrouw Weeggegevens   VlAfv1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
Gewichtstechnisch niet zo’n lekkere periode achter de rug. Nu weer terug op 83,4 (yeah!) en terug proberen onder die 80 zien te geraken. Reeds eerder onder de 100 en onder de 90 weten te raken, dan zou onder de 80 ook moeten lukken toch???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 7:24    
Vrouw Weeggegevens   bernadette
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom terug VIAfv1. Pak het gewoon weer op en je zult zien dat het weer gaat lukken!

Ook Lies 84, Veel succes!!

@ Senais. Goed resultaat toch. Ik vind 6 ons per week eraf best wel snel gaan. Ik stond tenminste vanmorgen te stralen op de weegschaal met hetzelfde resultaat.
Nog zo'n week en we zijn al bijna dit sprintje uit!!

Fijn Paasweekend. Eitje mag best hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Newfysic2017
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: New Fysic

Reageer met quote
Hallo ook ik ben er weer! Paar maanden geleden zat ik ook in dit sprintje maar toen brak ik mijn been en ben ik er even uit geweest en toch wel aangekomen. Vandaag op de weegschaal gestaan en zit op 86.0. Dat viel me nog enigszins mee. Hopelijk kan ik volgende week aansluiten bij dit sprintje!

Gewicht in mijn ticker (87.5) klopt dus niet, had het even gegokt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 16:50    
Vrouw Weeggegevens   inkie36
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-carb (south beach)

Reageer met quote
Hallo.allemaal
Na een redelijk ruwe periode ben ik eindelijk weer een beetje op de juiste weg..
Mijn doel is om nog 15 kilo te verliezen.
Met jullie hulp hoop ik een eind te komen.
Heel veel succes voor iedereeen

Laatst aangepast door inkie36 op ma 02 apr 2018 18:14, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2018 11:55    
Vrouw Weeggegevens   Ukkepuk84
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond en bewust eten

Reageer met quote
Hallo allemaal!

Mag ik hier aansluiten? Vanmorgen gaf de weegschaal 84 kilo aan, dus ik ben klaar met het vorige sprintje en zou graag hier meedoen.

Groetjes,

Ukkepuk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2018 11:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Even wat minder actief geweest online. Ook niet zo'n beste week gehad met mijn eetpatroon. Oeps. Normaal gesproken is dinsdag mijn weegdag. Die stel ik deze week even uit. Moet ook ongesteld worden dus dat wordt geen goede uitslag. Maar ik wil me uiterlijk vrijdag even wegen.

Ben nu wel weer actief begonnen en hou me strak aan mijn dagdoelen wat eten betreft.

Succes allemaal!
En welkom Ukkepuk!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018 9:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 11 van 14