Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Ik ga gestaag naar beneden. Zit er lekker in op het moment. Volgende dagen erg warm zeggen ze. Niet teveel ijs eten. Hihi.
Succes weer deze week!
Deze week terug een groen blokje Maar nog niet terug onder waar ik deze sprint mee begonnen ben…
Met warm weer eten we hier meer gekoelde meloen.
Het kost me dan wel altijd beduidende meer moeite om aan mijn stappen te komen. Ik ken mensen die energiek worden van warmte maar ik geloof niet dat ik daartoe behoor.
Hahaha ik ook niet hoor. Rustig naast de ventilator blijven zitten als het echt zo heet is. Goed idee van je. Ik ga straks watermeloen halen.
Fijn dat je weer een groen hokje hebt!
Het was ook iets heet he. Hier 30 graden in de tuin vanmiddag. Nu alles open want het is nu 18 hier.
Ik heb een hond dus...... Maar ik ken ook van die dagen hoor.
Zit je goed qua motivatie met eten?
Het was ook iets heet he. Hier 30 graden in de tuin vanmiddag. Nu alles open want het is nu 18 hier.
Ik heb een hond dus...... Maar ik ken ook van die dagen hoor.
Zit je goed qua motivatie met eten?
Morgen weer
Hangen leidt tot snacken bij mij.
Het is hier nog rond de 25.
Sluit me ook aan. Heb net een ander sprintje afgerond .
Afgelopen week wat aangekomen, houd wat vocht vast. Of het komende week gaat lukken, om dit eraf te krijgen? Komende week gaat mijn dochter namelijk trouwen en daarna is er een tuinfeest met BBQ. Zal dan zoveel als mogelijk gezonde keuzes maken.
Ik sluit me hier ook aan. Ik ga van het zomer lekker op vakantie met mijn hond. Ik wil graag mijn zomerkleding weer aan. Alleen weeg ik nu net ff wat te veel, waardoor alles net niet mooi staat. Ik merk ook echt dat mijn gewicht me in de weg zit. Ik voel de vetjes heen en weer gaan, en dit vind ik niet echt fijn. Dus nu op naar de zomer!