Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 79,9 naar 74,9 (deel 37)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Blijven opstaan na vallen en niet opgeven!
En de suikers laten staan scheelt zo veel, dat werkt nl echt soort van verslavend. Ik heb dan altijd honger of zin in iets lekkers als ik die heb gegeten maar als ik ze laat staan nergens last van, geen honger en geen lekkere trek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2021 21:19    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
@kaatje: ja dat heb ik meestal ook.
Helaas heb ik vandaag m’n periode gekregen, dus extreem zin in lekkers Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 19:38    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Reageer met quote
Niet toegeven!! Helemaal als je s avonds pas iets pakt is het zo zonde van je goeie dag. En in de ochtend ben je trots op jezelf! Als je toch iets hebt gepakt vandaag meteen weer terug in t gareel Cool!
Ik was gistermiddag bij een vriendin op de koffie en ze was speciaal voor mij naar de bakker gegaan om gebakjes te halen, zo lief. Daar kon ik geen Nee tegen zeggen en ik vind ook dat ik dat soms een keer mag. Ik had een appelpunt, zit toch nog wat fruit in Grap . Nadeel was dus dat ik gisteravond echt zin in iets ongezonds had en ik heb nog wat chocola liggen, gelukkig heb ik verder niks in huis. Stukje chocola op maar niet alles dus dat is al iets. Normaal eet ik dus na het avondeten niks meer en heb ik ook geen behoefte aan. Vanmorgen gaf de weegschaal toch nog een minnetje aan, ik weet dat mijn basis nu goed is. Vanmiddag borrel bij vriendin, daar ga ik ook genieten van hapjes en drankjes en morgen weer terug naar gezond en lekker eten. Ik ga dalijk nog een ronde hardlopen, lekker begin van het weekend!
Fijn weekend allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 8:16    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
kleintje1987 schreef:
Mooi kaatje!
Stiekem wel lachen om de “na 100 diëten..” dat herkennen we allemaal wel

Lachen yep Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 13:19    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig Kaatje, heel goed ook dat je weet dat je best eens 'ongezond' mag, maar dat je het daarna weer netjes oppakt.

Ik heb dat precies zo met suikers nu.
Tot begin dit jaar nam ik echt elke dag een grote beker warme chocolademelk met extra suiker. Moet zeggen dat ik dat nu weleens mis met dit weer Lachen Ook nam ik elke avond als toetje yoghurt en vla met suiker. Nu heb ik beide al weken niet meer genomen, en ook opgelet op koolhydraten. Koolhydraat arm gaat me nog niet lukken maar beperkt wel.

Hopelijk houd ik het zo vol, ook als de kinderen weer naar school mogen. Heb nu een vast ritme overdag en dat wordt dan even anders. Heb wel geleerd om vooral veel (gezonde) lekkere dingen in huis te halen, en de ongezonde dingen te kopen in smaken die ik niet erg lekker vind maar de kinderen wel Erg blij

Ook voor mezelf een afslankdagboek gemaakt, waarin ik ook mijn gevoelens en gedachten wil opschrijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 13:33    

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Heb wel geleerd om vooral veel (gezonde) lekkere dingen in huis te halen, en de ongezonde dingen te kopen in smaken die ik niet erg lekker vind maar de kinderen wel Erg blij.

Dat doe ik dus ook, mijn zoontje is dol op tumtums en ik niet. En ik haal van die uitdeelzakjes. Hierdoor heb ik geen hele zakken open liggen, waar ik dan stiekem uit neem. Ook houdt mijn man van zure snoepjes en vind ik vreselijk. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 19:56    
Vrouw Weeggegevens   Annet
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
kleintje1987 schreef:
Mooi kaatje!
Stiekem wel lachen om de “na 100 diëten..” dat herkennen we allemaal wel

Nou eens kijken of ik er nu eens uit kan raken Lach
7 ons eraf Kleintje, dat gaat de goede kant op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 12:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Goed bezig Kaatje, heel goed ook dat je weet dat je best eens 'ongezond' mag, maar dat je het daarna weer netjes oppakt.

Ik heb dat precies zo met suikers nu.
Tot begin dit jaar nam ik echt elke dag een grote beker warme chocolademelk met extra suiker. Moet zeggen dat ik dat nu weleens mis met dit weer Lachen Ook nam ik elke avond als toetje yoghurt en vla met suiker. Nu heb ik beide al weken niet meer genomen, en ook opgelet op koolhydraten. Koolhydraat arm gaat me nog niet lukken maar beperkt wel.

Hopelijk houd ik het zo vol, ook als de kinderen weer naar school mogen. Heb nu een vast ritme overdag en dat wordt dan even anders. Heb wel geleerd om vooral veel (gezonde) lekkere dingen in huis te halen, en de ongezonde dingen te kopen in smaken die ik niet erg lekker vind maar de kinderen wel Erg blij

Ook voor mezelf een afslankdagboek gemaakt, waarin ik ook mijn gevoelens en gedachten wil opschrijven.
het afvallen gaat erg goed bij je CrazyMoon. Je houdt het vast vol als de kinderen weer naar school gaan, ook al verandert het ritme. Ik houd voor mezelf ook een dagboek bij. Schrijf daar geregeld in, helpt me ook om gemotiveerd te blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 12:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Esser schreef:
CrazyMoon schreef:
Heb wel geleerd om vooral veel (gezonde) lekkere dingen in huis te halen, en de ongezonde dingen te kopen in smaken die ik niet erg lekker vind maar de kinderen wel Erg blij.

Dat doe ik dus ook, mijn zoontje is dol op tumtums en ik niet. En ik haal van die uitdeelzakjes. Hierdoor heb ik geen hele zakken open liggen, waar ik dan stiekem uit neem. Ook houdt mijn man van zure snoepjes en vind ik vreselijk. Lachen
.Slim bedacht, uitdeelzakjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 12:38    

Reageer met quote
ja en mijn zoontje vindt t geweldig dat hij een heeeeeel zakje mag.. moet hij dan wel de hele dag mee doen haha Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 20:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 2 van 9