Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 79,9 naar 74,9 (deel 34)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wow Dedees wat ga jij hard sommige weken, zie dat je gezond eten hanteert, wat eet je zoal?

Hier 78.0, de 80 is gelukkig uit beeld. Nu een week op vakantie dus of hij groen blijft? De 80 wil ik in ieder geval niet weer zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 8:53    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wow Dedees wat ga jij hard sommige weken, zie dat je gezond eten hanteert, wat eet je zoal?

Hier 78.0, de 80 is gelukkig uit beeld. Nu een week op vakantie dus of hij groen blijft? De 80 wil ik in ieder geval niet weer zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 8:53    
Vrouw Weeggegevens   bernadette
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Terug van een weekje er tussenuit.
Goed mijn best gedaan en ja hoor 4 ons eraf.
Het lukt me in ieder geval om als ik op vakantie ben, geen kilo's meer aan te komen zoals vroeger.

Erg tevreden dus.

Fijne week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Guppymaaike
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond en minder eten

Reageer met quote
Verwarrend... Ik dacht dat de zondag de laatste dag van de week was, maar het is hier de eerste dag van de week. Dus net een dag te laat met invullen...
Maar het lijntje blijft dalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Mindy74
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hi meiden, ben er even tussenuit geweest.

Inmiddels heb ik het zwemmen weer opgepakt.
3x per week 50 minuten.
Vanwege Corona nog op reservering en ik kan daardoor nog niet een vol uur zwemmen maar ik ben hier al heel blij mee!

Wel heel even frustrerend dat de weegschaal maar zeer langzaam naar beneden gaat.
Maar ik merk wel verschil met broeken al.
Denk dat ik in de fase van spieropbouw zit en dat weegt nou eenmaal meer dan vet...

Succes allemaal weer meiden!!!
We kunnen het!!
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Tanja T
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hallo Mindy, hier gaat het ook langzaam maar aangezien ik nog steeds afval ben ik al blij. Tot op heden gaat het de goede kant op door amper te snoepen en een beetje op mijn eten te letten. Sporten is niet mijn hobby dus dat doe ik niet. Eens kijken hoe ver ik kom met op deze manier leven. Allemaal succes en op naar de 75-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 24 jul 2020 14:45    
Vrouw Weeggegevens   ciennie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Na de vakantie moet de extra schade er weer af....dus doe graag weer mee in deze sprint om weer onder de 75 te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 8:24    
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, alweer even geleden ... Vakantie weer voorbij en weer aan het werk. Toch wat aan gekomen in de vakantie helaas, maar gelukkig te over zien Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2020 10:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, alweer even geleden ... Vakantie weer voorbij en weer aan het werk. Toch wat aan gekomen in de vakantie helaas, maar gelukkig te over zien Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2020 10:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jildou1979 schreef:

Ik eet nu eigenlijk, koolhydraat beperkt en vooral veel groente. Maar heb ook een onregelmatige stoelgang dus dan lijkt het of ik heel veel afval en de week daar na is het dan weer een klein beetje .
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2020 10:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7