Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 74,9 naar 69,9 (deel 27)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   xAdriana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 'Verantwoord eten'

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. Aanstaande vrijdag geef ik mijn gewicht weer door.
Vanochtend zag het er vast positief uit, ik hoop dit sprintje volgende week te verlaten Lachen

Trotse mama van 2 prachtige kindjes: M.L. (19-11-2014) & N.F. (28-11-2016)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jan 2019 10:10    
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dat is al snel! Volgende week haal ik niet. Mijn volgende doel is stabiel te blijven tussen 71 en 72 kilo. Ik merk dat ik telkens even blijf hangen. Als ik dat haal, kijk ik weer verder naar beneden.
Succes allemaal.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2019 19:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
williwaw schreef:
Dat is al snel! Volgende week haal ik niet. Mijn volgende doel is stabiel te blijven tussen 71 en 72 kilo. Ik merk dat ik telkens even blijf hangen. Als ik dat haal, kijk ik weer verder naar beneden.
Succes allemaal.

Ik stond vanochtend op 70.2, dus dat is haalbaar. Te snel is nooit goed ohhh

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2019 20:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Toch de donderdag weer als weegdag gekozen..

70,0 vanochtend! Ik ben er wel 10x opnieuw opgestapt om te kijken of ie stiekem toch écht niet naar die 6 wilde.. Maar helaas LachenLachenLachen

Ik heb ZO uitgekeken naar de 6 als eerste getal.. Ik hoop hem heel snel te zien nu! Heel gek, want het is maar een onsje.. 100 gram, een pakje vleeswaren. Maar zo voelt het niet. 70 of 69,9, dat is tussen mijn oren echt een wereld van verschil!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 10:42    
Vrouw Weeggegevens   FlowerSuus
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: EGA

Reageer met quote
xAdriana schreef:
Toch de donderdag weer als weegdag gekozen..

70,0 vanochtend! Ik ben er wel 10x opnieuw opgestapt om te kijken of ie stiekem toch écht niet naar die 6 wilde.. Maar helaas LachenLachenLachen

Ik heb ZO uitgekeken naar de 6 als eerste getal.. Ik hoop hem heel snel te zien nu! Heel gek, want het is maar een onsje.. 100 gram, een pakje vleeswaren. Maar zo voelt het niet. 70 of 69,9, dat is tussen mijn oren echt een wereld van verschil!

Ooh ik snap je helemaal! Echt ik zou weet ik niet hoe blij zijn als die 6 op de weegschaal komt.
Maar jij kan 'm al bijna ruiken... misschien morgen/overmorgen?
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 13:35    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
xAdriana, je hoefde niet nog even naar de wc, of naar de kapper ofzo? Lachen Lachen Lachen
Ik kan het me wel voorstellen. Iemand heeft mij ooit gezegd dat ik onder de 70 moest zijn om weer te kunnen lopen. Die ene kilo (inmiddels nog 800gram) zal het verschil ook niet zijn. Maar toch is dat zo'n gevoelsding dat als die 7 weg is de hele wereld verandert ofzo iets Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 15:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hahaha! Fijn dat het herkenbaar is! Je voelt je af en toe net zo'n halve gek Lachen
Nee, ik was net naar de wc geweest.. Helaas Grap

Jeetje, ja, dan kan ik me al helemaal voorstellen dat je alles op alles wil zetten om eronder te komen! Ik heb toevallig laatst een beetje over je situatie gelezen (vroeger topsport, nu in een rolstoel). Hoe zijn de vooruitzichten op het moment?

Laatst aangepast door xAdriana op do 10 jan 2019 19:25, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben sinds 31 december weer begonnen met een nieuw revalidatietraject, nadat het een periode heel erg slecht ging. De eerste doelen heb ik inmiddels behaald dus ik ben weer op het niveau van rond oktober. (Mocht je het leuk vinden kan je het volgen via Instagram)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 18:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mineola schreef:
Ik ben sinds 31 december weer begonnen met een nieuw revalidatietraject, nadat het een periode heel erg slecht ging. De eerste doelen heb ik inmiddels behaald dus ik ben weer op het niveau van rond oktober. (Mocht je het leuk vinden kan je het volgen via Instagram)

ja, vind ik leuk! Stuur maar even in een PB als je wil!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 19:20    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Door lichamelijke beperking helaas niet kunnen bewegen maar wel gegeten en meer ook als normaal dus ja hij is echt erg rood

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 7:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5