Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 74,9 naar 69,9 (deel 26)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hiepiep hoera, eindelijk 74,9, dus ik ga hier meedoen. Op naar de 69,9, dat zou leuk zijn als ik de 6 zag als eerste getal van mjjn gewicht. Ik eet koolhydraatarm, best wel streng, en ik maak geen uitstapjes, maar ik ben de laatste 4 weken toch maar in totaal 8 ons afgevallen. Niet veel, maar eraf is eraf. Dus waarschijnlijk zal ik er wel even over doen, voordat ik dit sprintje mag verlaten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 nov 2018 20:11    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom vrolijk vlindertje!

Ik heb weer een dikke min ineens. Het ging niet op de goede manier deze week dus volgende week zal er wel een plus zijn.
Vandaag Sinterklaas, en dan mocht ik van mezelf gewoon eten zonder alles te tellen. En dan de rest van de week er maar voor proberen te zorgen dat die plus zo klein mogelijk blijft.
Ik ben voor m'n gevoel zoo dicht bij m'n streefgewicht, het liefst wil ik het volgende week halen. Maar dat is natuurlijk helemaal niet realistisch. Stom hoe mijn hoofd soms werkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 7:39    

Reageer met quote
Dank je Minerola. Wij hebben vanavond ook Sinterklaas gevierd, maar hadden onze eigen soep en kaas en worst meegenomen. Ging prima. Wat ik erg goed en attent vond is dat wij geen banketletter en chocoladeletters gekregen hebben, terwijl dat altijd standaard is. Het bijzondere hieraan is dat wij altijd samen met de schoonfamilie van mijn dochter samen Sinterklaas vierden. En dat vind ik toch wel bijzonder dat hen dat is opgevallen en dat ze er ook nog rekening mee hebben gehouden, zo goed kennen we ze niet. Dat kan ook anders. Mijn schoonzusje die deze zomer even tussen 2 huizen was en dus echt heel vaak hier is geweest en heeft gelogeerd, bood zondag 2 maal al zuchtend dat ik het niet nam een koekje aan (ik was er een half uurtje..)

Weer groen deze week. Het gaat heel ietsjes harder, constateer ik voorzichtig. Ik drink meer water, wie weet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 22:20    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat is inderdaad erg attent!

Ik blijf gelijk deze keer. Ik zie dat ik vorige week bang was voor een rood vakje deze week, dus dan is gelijk blijven niet zo slecht. Maar ben nu toch wel een beetje teleurgesteld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 10:25    

Reageer met quote
Deze keer een heel mooi groen vakje. Ik woog zelfs vanochtend 73,5, wat ik bij het opgeven maar wat opgeschaald heb, om teleurstelling volgende week te voorkomen. Ik ben ziek geweest, maar heb wel gewoon gegeten, maar wie weet heeft dat toch invloed. Maar in ieder geval zit ik nu in de 73 kilo en het begint steeds beter te klinken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 11:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4