Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 69,9 naar 64,9 (deel 26)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
even een berichtje over het ontvangen van mail
er gaat wat mis en niet iedereen heeft daar last van
Ellen is er mee bezig

ik zag niets in m'n spammap maar ben toen naar de server gegaan(KPN voor mij)daar stonden de berichten wel in de spammap
dus als je geen berichten krijgt kijk dat eens na

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 16:41    
Vrouw Weeggegevens   throwback
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ben in de vakantie helaas weer wat aangekomen en nu , na 2 weken veel sporten, er bijna weer vanaf. Nog 500 gram te gaan tot ik weer op mijn oude gewicht zit, maar wil dan verder. Ben al 20 kilo afgevallen en wil nog 6 kilo in totaal, dus ik ga er nu weer voor!!
Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 7:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ben in de vakantie helaas weer wat aangekomen en nu , na 2 weken veel sporten, er bijna weer vanaf. Nog 500 gram te gaan tot ik weer op mijn oude gewicht zit, maar wil dan verder. Ben al 20 kilo afgevallen en wil nog 6 kilo in totaal, dus ik ga er nu weer voor!!
Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 7:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Succes allemaal.

Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Succes allemaal.

Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Succes allemaal.

Vrouw Weeggegevens   MenteSana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Man man man, waar blijft mijn motivatie.. stond er vandaag weer op (denk wel dat ik zout vasthoud trouwens), maar jemig.. ik weer dondersg goed hoe het moet en toch kan ik mij niet inhouden tijdens een etentje ofzo. Laat ik die nu net heel veel hebben gehad.. Ben weer aan het werk, zomervakantie is voorbij. Ik ga morgen weer op de weegschaal (en ben dan hoop ik ietsje lichter dan vandaag haha), dat is dan mijn startgewicht en dan ga ik er weer tegenaan. Wel vandaag nog een verjaardag en ik ben wel het type.. dan vandaag nog maar gewoon alles eten wat ik wil. Lachen Voor mij werkt het qua mindset beter als ik mijzelf dat nog even toelaat en ernaartoe groei.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 9:47    
Vrouw Weeggegevens   MenteSana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dubbel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 9:47    
Vrouw Weeggegevens   keru
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (biamed)

Reageer met quote
Wat goed trowback!!!
Zo herkenbaar MenteSana.... hier precies hetzelfde. Schrok mij net rot op de weegschaal ook al weet ik gewoon dat ik gewoon te veel gegeten heb. Okay ook ik deze week weer ff hard aan de bak. Succes allemaal!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 7:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Poeh, succes mentesana en keru! Als ik naar jullie tickers kijk dan denk ik, die zijn al een tijd heel goed bezig. Nu misschien weer even een dipje maar er weer lekker tegenaan!
Ik ben bijna een jaar bezig, en heb ook meerdere dipjes gehad, en merk dat het wekelijks bezoeken van deze site en het invullen van mijn gewicht toch helpt.. Ondanks dat er deze week voor mij weinig af is gegaan
Maar ik sport wel gewoon weer veel dus mogelijk verandert mijn lichaam wel in positieve zin.
Succes deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 9:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5