Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 69,9 naar 64,9 (deel 26)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MenteSana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nou, ik heb 65,1 gezien en 65, maar ook 65,5 en 65,3 deze week.. En dat in willekeurige volgorde. Gisteren nog 65,1 dus eigenlijk hoopte ik vandaag de 64,9 op z’n minst te halen. Blijkbaar was mijn moeder haar groentesoep errrrrug zout, want aan de calorieën van gisteren ligt het niet. Sip Nouja, -0,6 is natuurlijk prima, maar toch ergens wel een beetje teleurgesteld. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet elke dag even streng was voor mijzelf, dus deze week maar even weer goed opletten. Ben erg benieuwd of mij dat wel lukt, want vrijdag uiteten en zondag ook.. Rollende ogen Maandag niet thuis (zijn in een hotelletje), dus ik weeg denk ik dinsdags even.

@ Keru, dat herken ik wel! Zo ging dat bij mij standaard vanaf mei/juni T/m september. Ook de reden waarom ik nu halverwege vast heb ingegrepen, hahaha. Nu denk ik voornamelijk, als ik maar mondjesmaat afval of in ieder geval op een constant gewich5 blijf, dan lukt het mij in september wel weer i.c.m. het normale ritme.

@ Mindy74, wat knap van je om zoveel af te vallen tijdens je vakantie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 8:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn gevoel zat goed over de zoute soep, vandaag woog ik 64,6! Als ik hier volgende week dinsdag ook op zit, nadat ik zondag uiteten ben geweest en maandag uitgebreid gebruncht heb, dan ben ik tevreden. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 aug 2018 8:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hij gaat lekker, vandaag de 64,3 gezien! Lachen Maar dat moet ook, want vrijdag en zondag uiteten + maandag uitgebreid ontbijt bij Van der Valk, dus als ik groen wil moet er nu ook wel eerst flink wat vanaf om onder de 65,2 te kunnen komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 12:03    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Goed bezig MenteSana, dat gaat je vast lukken volgende week!

Keru, ik vind het evengoed nog netjes, ik kom altijd veel meer aan tijdens vakanties.

Mindy, knap hoor 1,8 afvallen in je vakantie!

Welkom Coolieflo en jij ook succes!

Ik was deze week al eventjes bang dat ik het sprintje weer zou moeten verlaten (maar dan de verkeerde kant op). Zat de hele tijd rond 69,8 maar nu gelukkig toch weer een groen vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 11:54    
Vrouw Weeggegevens   keru
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (biamed)

Reageer met quote
Wauw mindy dat vind ik knap!!!
Hier weer thuis Lach en gewoon een groen vakje. Totaal onverwachts gezien mijn rare eten afgelopen week. Wel heel veel bewogen deze week dus dat scheelt vast ook Lach
Thx Aardblij, meestal is het bij mij ook erger. Viel nu idd erg mee Lach) blij dat jij ook fijn in het sprintje kan blijven en een groen vakje hebt!
Zo hé Mentesana wat ga je lekker!!! Jij gaat dit sprintje vast verlaten deze week.... Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 10:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3