Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

Van 64,9 naar 59,9 (deel 9)


Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige


Geregistreerd op: 22-7-2012
Berichten: 6871
Dieet: gezond eten
Woonplaats: Meppel


  Reageer met quote
Het werkt als volgt:

Je geeft het gewicht van 59,9 in als streefgewicht.
Iedereen die van 64,9 naar 59,9 wil komen is welkom.
Ben je nog geen 64,9 dan is er ook nog een 'van 69,9 naar 64,9' sprint.
Zodra je op of onder 59,9 zit word je uit deze sprint verwijderd. Voor degene die het leuk vinden om nog verder te gaan, kan ik nog een sprintje hierna maken.

Nieuwe leden kunnen zich blijven aanmelden, de sprint wordt steeds verlengd.

Je doel is dus om deze sprint zo snel mogelijk te verlaten.

Goed idee? Doe dan mee!

_________________

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 jan 2019 14:47    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 20-2-2010
Berichten: 782
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
ik ben er weer!!!
Erg blij

_________________

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 02 feb 2019 0:04    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 10-9-2016
Berichten: 207
Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten


  Reageer met quote
Ik ben er ook, valt het op dat ik wat met de kleur rood heb? Lachen
En bloempje gaat het ons lukken in dit sprintje? Als ik in mijn bekende tempo verder ga heb ik er nog één nodig denk ik.
Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2019 15:52    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 20-2-2010
Berichten: 782
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Ha gezellig dat je er ook bent!!! Lach

Geen idee of ik het deze x ga halen... maar ben nu wel erg goed bezig eindelijk!
Had mij vorige week echt helemaal vol gevreten. zo erg dat ik het meteen helemaal ZAT was!
Dat helpt wel, ben nu al 800 gram kwijt! Erg blij

_________________

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2019 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 10-9-2016
Berichten: 207
Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten


  Reageer met quote
Tja, wat we willen en wat gebeurt is niet altijd hetzelfde. Ik hoop tegen de zomer de zestig vaarwel te zeggen. Lachen ik zal er dan ook maar werk van maken, want vanzelf gebeurt het jammer genoeg niet.
Bloempje ga zo verder dan zal je er vlug zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2019 13:28    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 20-2-2010
Berichten: 782
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Wat voor nu in ieder geval de juiste strategie lijkt:
per hoofdmaaltijd 400 kcal =1200 kcal
dan nog 300 kcal voor snacks (ik wil altijd ook ruimte hebben voor wat lekkers. dan houd ik het beter vol)

Dan qua maaltijden: kies bij voorkeur dingen die goed vullen maar licht in Kcal zijn. Vanmorgen bijvoorbeeld een heel potje witte bonen in tomatensaus op samen met een luxe koffie. Lach
Vulde enorm en ik vind het toevallig ook lekker hahaha (en snel klaar)

Dan in de middag altijd 200 tot 300 gram groente naar eigen keuze, aangevuld met iets anders goed vullends als bruine/zilvervlies rijst of volkoren pasta oid. Eventueel met een sausje of augurkjes/ zilveruitjes/kappertjes/ andere smaakmakers
Beetje gerookte kipfilet of een eitje ook lekker

en in de avond weer 200 of 300 gram groente, 100 gram aardappel (of ovenfrietjes hahaha) en 75 gram vlees.

Dit werkt psychisch ook goed merk ik.
Want ik heb altijd het volste bord Lachen Lachen Lachen

iedere dag ook een handje cashews en een banaan trouwens
en ik ontbijt ook wel eens met 250gr yoghurt, 1 el lijnzaad en 100 /200 gram fruit (bosbessen ofzo!)

_________________

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2019 14:49    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 10-9-2016
Berichten: 207
Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten


  Reageer met quote
Dag bloempje,
Boontjes daar heb ik ook een boontje voor :lol
Maar als ontbijt .... ben je niet bang dat de uitlaat te fel knalt? : Erg blij
Momenteel eet ik granenvrij ,mijn darmen lagen al geruime tijd overhoop en ik had reeds jaren slaapstoornissen, sinds ik granenvrij eet heb ik merkelijk een verbetering op vlak van slapen en mijn darmen zijn ook gelukkiger. Ik dacht altijd dat ik niet zonder mijn brood en pasta kon maar door mijn voordelen is de keuze vlug gemaakt. Het enige wat ik wel mis zijn de noten, door een allergie ben ik gedwongen om daar vanaf te blijven en dat vind ik wel jammer.
We roeien met de riemen die we hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2019 21:05    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 20-2-2010
Berichten: 782
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Hahaha
Nee hier niks geen knallende uitlaat Lachen
Overigens hebben de Engelsen met regelmaat witte bonen in tomatensaus op het menu bij het ontbijt ;-)

Ik moet heel veel vezels binnen krijgen om juist mijn darmen in beweging te krijgen.,.
Alles is helaas zo snel verstopt bij mij Sip

Bizar dat je darmen zo'n invloed op je kunnen hebben hè..
Je moet echt lief voor ze zijn, dan ben je t zelf ook Erg blij

_________________

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2019 21:16    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 10-9-2016
Berichten: 207
Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten


  Reageer met quote
@ bloempje
Applaus Applaus het gaat goed zie ik, hier vlot het momenteel niet zo. In probeer om de stijgende lijn tegen te houden. Deze ochtend een kleine rode. Heb nog een paar dagen om het weg te werken.
Veel succes nog Zwaaien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 feb 2019 8:45    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 20-2-2010
Berichten: 782
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
kom op stofje, je kan het!!!

Maak een eetplanning voor jezelf, dat helpt mij echt!!!

(behalve op donderdag dan kookt mijn man... en gisteren was koken dus indiaas eten bestellen.... Erg lekker maar niet handig voor de weegschaal... ben dus blij dat ik mijn gewicht al heb ingevoerd Lachen )

_________________

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 feb 2019 11:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3