Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 64,9 naar 59,9 (deel 8)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 23 dec 2018 20:03    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Dank je wel Morgenrood voor de mooie wensen, ik zou willen dat ik jou ook zo een prachtig kaartje kon zenden maar zover reikt mijn kennis niet. Verward Ik wens je bij deze het allerbeste en maak er gezellige dagen van. Kerst kus Kado
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 dec 2018 15:22    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik was dit sprintje kwijt!
ik heb er eerder in gezeten en dacht dat de nieuwe niet meer was aangemaakt...
maar ik ben er nu ook gezellig bij!
net 2 oliebollen op (en 2 mini tony) Schaam Schaam allemaal gekregen op mijn werk... (ter compensatie de lunch over geslagen..)
nouja, vandaag laat ik het even los, morgen weer netjes...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018 15:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag bloempje Lachen mijn jaar kan niet meer stuk nu. Krijg ik dit jaar toch nog gezelschap. Ik wens je een geweldige start in het nieuwe jaar. Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018 15:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
toch mooi dat ik zo op de laatste dag van het jaar er voor zorg dat iemands jaar niet meer stuk kan! Lachen Lachen

Jij ook een gezond en gelukkig nieuw jaar alvast toegewenst!

(en sorry dat ik precies jou 1.4 kg teniet doe in deze sprint Schaam Schaam )

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018 15:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
En hoppa, ik zit nu al weer op 63.2 !
Nog ff een paar dagen wachten en ik hoop hier een mega groen vakje neer te kunnen zetten Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2019 13:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik mag dus nog even van uw gezelschap genieten Erg blij . Ik mag nog wat verder doen om aan zo een mooie BMI als de jouwe te komen. We doen maar lustig verder, 2019 gaat ons jaar worden Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2019 15:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
nou, zo te zien ga jij best hard de goede kant op! zo als het er nu voor staat ga jij eerder dit sprintje verlaten dan ik! hihihi! Erg blij

ja mijn BMI is prima. maar ik kom zo makkelijk aan dat ik altijd mijn best moet doen om weer terug te komen bij mijn gewenste 58/60 kg waar ik het liefste tussen zit.
Maar dat is al weer een hele poos geleden. maar ik ga er voor en hoop het voor deze zomer weer bereikt te hebben!
Ach en in de winter hoor je ook een beetje spekkie op te bouwen hahaha
Maar ik heb nu serieus een paar broeken die ik niet meer pas. dus die wil ik graag weer aan.
Ik weiger ook grotere kleding te kopen. ik moet gewoon terug naar mijn oude maatje.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 jan 2019 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik moet weer uit dit sprintje Sip hoewel niet helemaal onverwacht.

Na een mooie reis van 5 weken inclusief feestdagen ben ik natuurlijk wreed aangekomen Rollende ogen We gaan het weer opnieuw proberen! Ik vertrek weer naar het sprintje 69-65

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2019 20:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
oooh jammer aila!!!!
hopelijk snel weer terug...

nou, helaas gaat t er nooit zo snel weer af als dat het er weer aan komt, maar het is een mooi begin van het nieuwe jaar Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 9:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3