Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 64,9 naar 59,9 (deel 8)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Montagne
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Op een maand 4 kg eraf is niet weinig he.

Ik heb zitten kijken naar mijn grafiekje en mijn sporten op runkeeper en mijn grote daling van augustus viel toch wel samen met de hoogste piek op de crosstrainer en het lopen ...

Ik ben eindelijk terug op de goede weg nu met eten heb ik het gevoel Lach. Nu terug netjes groene vakjes.

Zullen we anders voor 62kg gaan met de feesten? En er dan ook in slagen die bij te houden in die periode ...

Jij heb ttrouwens wel steeds netjes groene vakjes, vind ik heel goed hoor Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2014 21:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Als ik volgende weeg 700 g af ben, dan ben ik gewoon op gewicht gebleven in vergelijking met het begin van deze sprint Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 dec 2014 20:41    
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Beter op gewicht dan erbij!
Houd er rekening mee dat we misschien bijna op onze 'ondergrens' zitten en dat afvallen niet meer met zulke grote sprongen gaat. Ik wil na de feesten de 63 niet meer zien, dus ik bouw een buffer tot 62.9 kg.

Ik heb ook rode vakjes, maar dat is vaak hormonaal. Ik probeer me vrij goed aan mijn schema te houden, aan de richtlijn van 20 punten (ofte: een goeie 1000 kcal/dag) en dan mag ik als extra best wat chocola of iets lekkers (dan loopt het op naar 1200 ongeveer). Hierdoor val ik minder af, maar daar heb ik vrede mee. Mijn gezin mag er nie onder lijden. Ik ben nu zo veel gezonder dan een groot half jaar geleden. Ik ben 2 zakken cement afgevallen. Geen wonder dat ik moe was na een trap of rugpijn na lang rechtstaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 dec 2014 21:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
suppressa schreef:
Beter op gewicht dan erbij!
Houd er rekening mee dat we misschien bijna op onze 'ondergrens' zitten en dat afvallen niet meer met zulke grote sprongen gaat. Ik wil na de feesten de 63 niet meer zien, dus ik bouw een buffer tot 62.9 kg.

ja, dat is waar he.
Met gewoon gokken (wat echt wel al een levenstijl voor me is) blijf ik rond die 63kg hangen. Als ik nog naar beneden wil zal ik of meer moeten sporten of het af en toe wat strenger doen en dan hopen dat als ik terug "normaal doe, die extra kilootjes er af blijven.

Ik dnek elke week wel: oh dit was een drukke week, volgende week meer tijd om te sporten, maar euh, die tijd komt er pecies nooit Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 dec 2014 21:41    

Reageer met quote
63 zal voor jou een leefbaar gewicht blijven. Minder kan, maar dan moet je er (nog) meer voor doen en dan wordt het echt werken...

Ik was vanmorgen zo blij met 61.3 kg. Maar 1.3 kg willen afvallen op 2 weken is ook te veel van het goede hoor. Als ik me er in berust dat niemand dit verschil zal zien, kan mijn dagje vandaag niet meer stuk Erg blij
Sporten komet er hier ook niet van. vandaag poetsdag en alles moet klaar tegen 15.15u, dan moet ik men zoontje van school gaan halen.

Ik ga een uurtje de badkamer besmeuren met haarverf, en dan poets ik 'em weer netjes op ;-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 dec 2014 11:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
suppressa schreef:

Sporten komet er hier ook niet van. vandaag poetsdag en alles moet klaar tegen 15.15u, dan moet ik men zoontje van school gaan halen.

De ganse living staat nu klaar om gepoetst te worden, nog even een uur verbeteren, dan poetsen, dan kids halen ... welke sport? ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 dec 2014 14:04    

Reageer met quote
Lachen
Kijven-tegen-je-kind kan ook bloeddruk en hartslag verhogend werken, zeker bij een deugniet zoals de onze (hij is 3 jaar en zit in de 'testfase') Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 dec 2014 21:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
suppressa schreef:
Lachen
Kijven-tegen-je-kind kan ook bloeddruk en hartslag verhogend werken, zeker bij een deugniet zoals de onze (hij is 3 jaar en zit in de 'testfase') Lachen Lachen Lachen

Mijn driejarige blijft elke ochtend protesteren tegen een lange broek ... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 dec 2014 23:25    

Reageer met quote
Herkenbaar!! Ik moet hier ook elke morgen zeggen 'kleedjes aandoen is geen spelletje' Erg blij

Wegen vanmorgen was léuk! Die 60 met de feesten is plots niet meer zo ver weg! Geschokt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 dec 2014 10:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
suppressa schreef:

Wegen vanmorgen was léuk! Die 60 met de feesten is plots niet meer zo ver weg! Geschokt

Super!
Ik ben even "side-tracked" geraakt met het sint snoepgoed, maar vandaag ging weer prima, hmmm, wel nog even bang van de weegschaal ohhh.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 dec 2014 22:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8