Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 64,9 naar 59,9 (deel 10)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sarike
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Zojuist op de weegschaal en ja hoor 64,9!!!!
Ik heb een gezond BMI met mijn 163cm maar ik ga door.

Hoe gaat het bij jullie?

Groetjes Sarike

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 8:25    
Vrouw Weeggegevens   Thir99
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Super Sarike!!

Het weekend wel heel veel gegeten. Door de week gaat het altijd wel goed met de goeie gewoontes..

Alleen in het weekend gaat er altijd een knop om van: nu mag ik wel even genieten. En dan wordt het vaak wel een beetje heel veel genieten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 11:07    
Vrouw Weeggegevens   sarike
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heel herkenbaar Thir99!

Dat is ook echt mijn valkuil. Lekker wijntje lekker hapje en het zit er zo weer aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 19:54    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Morgenrood, vanmorgen 64,8 ingevuld als gewicht. Voor mij een enorme mijlpaal. Fijn dat ik in deze sprint mee kan doen. Aan iedereen hier alvast veel succes ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 12:52    

Reageer met quote
Gezellig! Dan zijn we weer met meer. Deze kilo's vind ik echt moeilijk. Het gaat gewoon een stuk minder snel.. Maar goede gewoontes wat betreft eten kan je ook beter voor de rest van je leven volhouden natuurlijk. Niet alleen tijdens diëten..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 20:08    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@thir99; zeker. Deze laatste kilo's gaan langzaam. Maar het lukt wel !!! Als we eenmaal op die 59,9 zitten wordt het zaak niet weer terug te schieten. Dat is vrijwel zeker moeilijker dan een tijdje afvallen. Hoe gaat het verder met jou? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 10:58    

Reageer met quote
@micha1

Gaat op zich wel goed, afgelopen periode mooi afgevallen, behalve afgelopen week Sip
Ik had een maand niet gedronken en toen ik weer een paar wijntjes dronk, zat het er ook zo weer bij. Misschien is dat ook wel vocht.

En soms heb ik helemaal geen zin meer in al dat moeilijke gedoe met letten op mijn eten e.d.
Misschien ook omdat je lichaam liever gden vet verliest en dan gaat vragen om eten. Het kost wel veel energie vind ik..

Hoe gaat het bij jou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 20:12    
Vrouw Weeggegevens   Spookkat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en calorieën tellen

Reageer met quote
Hoi allemaal,
ik doe graag mee aan de laatste weken van dit sprintje. Ik ben een echte jojo, en helaas de laatste jaren weer aangekomen. Veel last van snoepbuien Huil huil. Sinds een paar dagen probeer ik mijn leven weer te beteren door gezond te eten en te sporten. De eerste kilo is er al af Erg blij.
Veel succes jullie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 13:41    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
de laatste (ki)loodjes wegen zeker het zwaarst om ze kwijt te raken...
Maar na weer wat omzwervingen heb ik weer de goede weg naar beneden gevonden hoop ik...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 8:23    

Reageer met quote
Oeh yes!! Wat zijn we met veel nu in dit sprintje. Dan moet iedereen wel blijven hoor, anders wordt het hier weer zo stil ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 10:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5