Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 110 naar 99 kilo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
@chaetday: Ik vind dat je er lekker van hebt genoten van die paasbrunch. Goed van je dat je van de rest zoetigheid enzo bent afgebleven.

Dank je wel van het compliment. 2,3 kilo in een week is ook wel erg veel, hoop dat het nu minder hard gaat. Is wel beter dan het langzamer gaat.

@Marleen: Welkom en veel succes.[/b]

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 22:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Volgens mij was die 2,4 kilo in een week te veel van het goeie.

Ik weeg me elke dag en zondag was ik dus 106,7 en vanmorgen was ik 107,9

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 8:45    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Hier heeft de paaslunch er ook "ingehakt" , ben 0,5 vandaag zwaarder als gisteren.

@ Deugenietje: Het is ook wel heel veel, maar ja eraf is eraf. Je steekt deze afgevallen kilo's wel mooi in je zak.

Dilema: Ik vind ketchup veel te hoog in suikers staan, dus kies ik voor mayo. Maar kies ik dan voor mayo die laag is in KHA maar hoog in KCAL, of kies ik voor laag in KCAL en hoog in KHA en suikers?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 9:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Waarom wil je er mayo of ketchep bij?

Ik eet beide niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 10:43    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik moet bekennen dat ik over het algemeen geen tot weinig sauzen eet. Ketchup vind ik persoonlijk niet eens echt lekker.

Wat ik wel toevoeg aan mijn lunch is Hela curry 20 gram ipv boter/mayo/oid. En als ik krulaardappels uit de airfryer maak dan pak ik er Hela curry bij en Plus 50% frietsaus, beiden evenveel kalorien. En gewone mayo heeft ruim 6 x zoveel kalorien als deze twee.

Verder wil ik wel eens heel af en toe een mini kuipje appelmoes zonder suiker of toevoegingen aan het eten toevoegen, indien de kalorien van het avondeten te laag liggen. Want ik probeer er wel bewust op te letten dat ik (en vriendlief) voldoende binnen krijgen. Een kuipje mini appelmoes zonder toevoegingen (ik weet dat de plus, jumbo en AH ze hebben) is 65 kalorien per 100 gram.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 12:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Waarom wil je er mayo of ketchep bij?

smullen omdat ik een lekkerbek ben smullen

Als ik een frietje eet, of een frikadel (of komende zondag fondue) vind ik het wel lekker om er een sausje bij te eten.

@ onig58: jij let dus op de kcal als ik je post begrijp?
Appelmoes ben ik niet weg van. Alleen de zelf gemaakte van mijn oma Erg blij . Helaas is oma te oud om het nog te maken. Ik heb het al vaak zelf geprobeerd, maar krijg hem niet zo lekker als die van oma Huil huil . Misschien maar goed ook, want ik die de pakken suiker er nog in gaan Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 19:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Cheatday ja klopt ik let op kalorien en op gezonder eten dan voorheen. Dus zoveel mogelijk zelf maken en voor de meest gezonde variant kiezen. Dit betekend overigs niet dat ik alleen maar light/etc. eet. Maar ik kijk naar de ingrediënten en kies bewust die met de minste suiker/zout/etc. Omdat ik er van overtuigd ben dat je lichaam het beste functioneert als het van alle voedingstoffen "iets" binnenkrijgt dus zowel eiwit als vet als koolhydraten.

Ik zou volgens verschillende calculators ongeveer 2200 a 2300 kalorien verbruiken per dag, met mijn lengte/gewicht en bewegingspatroon. En eet nu 1400 kalorien per dag en dat bevalt prima, ik heb geen honger en kan zelfs 1 avond airfryer aardappels met een frikandel eten en deelnemen aan de familie BBQ. Dus zo blijft het ook leuk en heb ik 2 avonden per week waar ik ook echt naar uitkijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 apr 2019 12:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
dubbel Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 apr 2019 12:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik loop een beetje vast.

Psychies looop ik beetje vast en ben al weken moe en afgelopen weekend kon ik niks anders meer dan toegeven. Ik vind het vreselijk om moe te zijn.

Hierdoor ook meer het gevoel dat ik niet goed bezig ben met het afvallen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 apr 2019 12:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ Onig58: Lekker een familie BBQ (zo ie zo vind ik BBQ erg lekker).
Hier als ik de kinderen het weekend heb, dan eet ik op zaterdagavond ook friet. Ik ga mezelf niet alles ontzeggen, omdat ik weet (zou ik het misschien dan toch een keer gaan leren), dat ik dan op een gegeven moment giga ga (vr)eten en alles eet wat los en vast zit.

@ Deugenietje: aai , niet leuk dat het psychisch niet zo goed met je gaat. Heeft dat ook met het afvallen te maken?
Misschien dat je je moe voelt vanwege het afvallen? Je gaat als de brandweer Erg blij
Of wel de overgang van de kou naar de warmte. Misschien daardoor wat lomer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 apr 2019 19:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 4 van 17