Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 104,9 naar 99,9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Oh, ik lees net dat ik door de beheerder moet worden verwijderd. Mag ik me daarna weer aanmelden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018 22:51    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
ja tuurlijk Kim, gezellig juist! En sannie wat een monsterscore, gefeliciteerd!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 7:29    
Vrouw Weeggegevens   rietje86
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond leven

Reageer met quote
goedemorgen dames,

Ik sluit me als nieuw lid graag aan bij jullie sprintje.
ik zat vorig weekeind welliswaar nog maar 0,3 verwijderd van de 99.9 maar ik woog dus gewoon nog te veel ohhh

onder die 100 lijkt soms toch maar lastig, daarom nu echt even weer mijn best doen. Vaker in de buurt geweest maar nu moet ik er maar weer eens onderdoor.

Jullie ook succes en ik zie al goeie resultaten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 11:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben er echt! Hallo!! Ik ben dus vandaag in t sprintje terecht gekomen omdat ik gister eindelijk de bijna magische 5 zag!! Oh, meiden, wat zal t een klapper zijn om niet meer naar 3 cijfertjes te hoeven kijken!
Even in t kort; ik benop 2 april op de schaal gaan staan en kon wel janken. 121,5 kg, nog nooit zoo zwaar geweest. Gelukkig is t knopje omzetten voor t eerst geen probleem geweest, en val ik gestaag af. Ik zie dat jullie ook ontzettend doorzetten! Petje af!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 22:24    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wauw Kim!!!! Sinds 2 april? Wat ga je dan super snel!!! Ik kom zo eens even in je dagboekje kijken op welke manier jij dat voor elkaar hebt gekregen...
Topper!!!
ja, en nu lonken die magische 2 cijfers he?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
O, ik zie dat je geen dagboekje hebt. Dan maar hier de vraag: hoe krijg je dat voor elkaar?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 11:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, ik mag niet klagen, maar doe t toch ff. Omdat ik zo zwaar was/ben, is t een lange weg naar waar je zeker bent dat je goed op weg bent. Onder de 100 is magisch, maar nog steeds veel te zwaar..
Ik doe niet echt iets geks. Maar wat me nooit eerder is overkomen gebeurt nu. Ik heb nl totaal geen behoefte aan vet, zoet, alles wat ik voorheen wel ondoordacht naar binnen kieperde..
t begon doordat ik enorme maagpijn had na een boterham. Heel gek. Die pijn heeft 5 uur geduurd. En toen dacht ik: geen brood meer. Doe dan ook maar geen pasta en aardappelen. En dat werkt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 12:40    
Vrouw Weeggegevens   REK
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi,
Ik doe ook graag mee aan dit sprintje.
Het is nu echt tijd om onder de 100 te duiken.
Na de bevalling van de jongste nooit lang onder de 100 gezeten.
Na de bevalling woog ik 108 en na een jaar of 3 zat ik weer rond de 100 maar inmiddels weer ver er boven ☹️

Deze week weer serieus begonnen met koolhydraatarm eten en het resultaat mag er al een beetje zijn.
De eerste onsjes zijn er al af.

Allemaal veel succes en hopelijk zijn we aan het eind van het sprintje allemaal onder de 100.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 22:29    
Vrouw Weeggegevens   REK

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi,
Ik doe ook graag mee aan dit sprintje.
Het is nu echt tijd om onder de 100 te duiken.
Na de bevalling van de jongste nooit lang onder de 100 gezeten.
Na de bevalling woog ik 108 en na een jaar of 3 zat ik weer rond de 100 maar inmiddels weer ver er boven ☹️

Deze week weer serieus begonnen met koolhydraatarm eten en het resultaat mag er al een beetje zijn.
De eerste onsjes zijn er al af.

Allemaal veel succes en hopelijk zijn we aan het eind van het sprintje allemaal onder de 100.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 22:53    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hallo! Hoe is het bij jullie? Bij mij nog steeds goed, vanochtend weer een uurtje door het bos gefietst (kleine 20 km). Vanavond etentje dus zal lastig worden om onder mijn kcal doel uit te komen, maar dan heb ik zondag nog om te compenseren Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018 14:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6