Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 100+ naar 100-

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Ik doe mee! Ook ik beland tijdens dit sprintje bij lange na niet aan de goede kant van de 100, maar uiteindelijk hopelijk wel, natuurlijk. Ik ben meer van het wekelijks gewicht invullen dan van het posten, maar we gaan zien. Toi toi toi!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020 11:17    
Vrouw Weeggegevens   Angela-2983
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
het wordt hier al gezellig druk. Simpele Ziel ik heb je verwijderd, je kan je nu weer aanmelden. Vrijdag is mijn weegdag. Dit is niet mijn beste week dus ik betwijfel of er wat vanaf is. We gaan het zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2020 14:26    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik doe ook mee, ik ben momenteel 123 kilo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Wegermee 2020

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Doe graag mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 14:17    
Onbekend Weeggegevens   Simpele ziel

Dieet: Intermitterend vasten

Reageer met quote
Gezellig!

Afgelopen weekend niet heel streng geweest vanwege uitjes. Vanaf vandaag dus weer terug in t goede ritme ;-)

Succes allemaal deze week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 10:13    
Vrouw Weeggegevens   debro14vimi
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik doe ook graag mee.
Ik ben al een tijdje bezig en heb ook met meerdere sprietjes meegedaan. Tot nu toe nooit mijn doel gehaald in een sprintte maar wel altijd afgevallen.
Ik heb een online personal trainer die mij helpt met de voedingen training. Ik houd de kcal. Bij in een app. En het gaat best goed op het moment.
Ik hoop toch snel een keer onder de 100 kg. Te komen.
Heel veel succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik zou wel met jullie willen mee schrijven, want ik heb zeker weten een goede stok achter de deur nodig
Maar ik zie dat er eigenlijk niet veel geschreven wordt hier, hoop wel dat dat meer wordt.
Ik heb al lange tijd dat ik zo graag wil en van alles wil om af te vallen, maar het lukt me niet om vol te houden.
Maar ik wel heel blij mee ben is dat ik de gehele zomer mijn gewicht aardig stabiel heb weten te houden, maar nu met al die lekkernij in de winkels merk ik dat ik er moeite mee begint te krijgen om dat te laten liggen en mijn gewicht stabiel te houden.
Vandaar ook zoeken naar sprintjes om de focus te verleggen.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 10:43    
Onbekend Weeggegevens   Simpele ziel

Dieet: Intermitterend vasten

Reageer met quote
Het is hier idd erg rustig. Merk ook wel dat ik weerstand voel om dingen te schrijven, omdat het zo openbaar is Schaam Schaam Ik vul daarom voornamelijk alleen m'n gewicht in. Die groene vakjes zijn wel motiverend dan haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 21:32    
Vrouw Weeggegevens   debro14vimi
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik was het sprintte helemaal vergeten. Ik ben de laatste tijd zo druk met van alles dat ik het sprintje helemaal ben vergeten.
Ik zat net op de bank en ik dacht er ineens aan.
Het zou inderdaad toch wel erg leuk zijn als er meer gereageerd word. Ik ga mijn best doen. Ik zie dat ik slechts 1 weegmoment ben vergeten in te vullen.
Ik doe een opleiding als verzorgende IG en daar gaat best veel tijd inzitten. Daarnaast heb ik een online personal trainer waaar ik ook opdrachten vakkring om te doen waaronder 3x in de week krachttraining. Dan heb ik nog een huishouding te runnen en ik doe nog 2x in de week groepslessen.
Om af te vallen moet ik. Mijn kcal. Inname bijhouden in een app.
Dat is dus best wel druk allemaal en vraagt om een goede planning.
Hoe gaat het met jullie allemaal? Zijn jullie ook druk en deze pagina een beetje uit het oog verloren?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 9:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2